לקנות או לחכות? האייפונים החדשים מגיעים לארץ בשבוע הקרוב - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לקנות או לחכות? האייפונים החדשים מגיעים לארץ בשבוע הקרוב


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לא לחכות ולא לקנות. אם לצרכנים יש שכל, וכנראה שאין להם, הם יתרחקו מהיצור המשוקץ הזה כמו מאש. העלו את מחיר הבסיס, גובים כסף כדי לקבל טעינה מהירה, העלו את מחירי הביטוח והתיקון, והטלפון נראה כמו פח סיני ומגיע בעלות של ספינת דגל ממוצעת. אם אנשים יקנו את זה הם מייצרים את ההצדקה הדוחה של כל החברות בשוק להמשיך להעלות מחירים ללא סיבה הגיונית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מקבל ואף מתאכזב שטכנולוגיה שקיימת מ2012 תחת כמעט כל החברות שיש מגיעה רק עכשיו למותג ששואב ושואב את הלקוחות התמימים שלו, מביא מכשיר שהוא לא מחדש כלום ובטח שבטח לא מצדיק את התג מחיר העצום!!! אציג שאלה... אם אומר לכם שקיימים מכשירים בשוק שיותר טובים ויותר מתקדמים שמביאים פריצות דרך וטכנולוגיות חדשות עם חומרה שעוקפת לפחות בשני רמות את הנ"ל הייתם קונים?? אם כן שאפו... כי אתם מובילים את דרך המלך אם לא: אתם חולים ולא משנה איזה זבל הם יזרקו עליכם אתם תקנו בערמות של כסף כי אתם נעולים למותג! לא פלא ששאר העולם צוחק על החברת עולב הזאת(אפל) וגם עליכם הלקוחות שלה!!! חברה שהביאה מוצר סוג ד" ומוכרת אותו כמוצר דגל... ועוד הם מתגאים בו כאילו שהוא מינימום ה"בוגאטי שירון של המכוניות" ..(לא הוא לא!! בזלזול אומר, הוא לא מגרד מלמטה את הטכנולויה שבשוק כבר כמה שנים טובות)!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוצר סוג ד׳? קיימים מכשירים יותר טובים עם חומרה שעוקפת לפחות בשתי רמות? הצחקת אותי :) האייפונים החדשים מגיעים עם המעבדים המהירים בשוק, בהפרש עצום מהמתחרים: https://www.tomsguide.com/us/iphone-8-benchmarks-fastest-phone,review-4676.html וגם עם המצלמות הטובות ביותר: https://techcrunch.com/2017/09/22/iphone-8-and-8-plus-cameras-get-top-marks-from-testing-outfit-dxomark/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, יופי הם מביאים את המעבדים הכי טובים והמצלמות הכי טובות.... ליומיים בערך, עד שיוצא משהו חדש. אנחנו לא ב 2010 שכל נקודה בבנצ'מארק שווה שיפור ביצועים מורגש. כל הכח הזה חסר משמעות. כן, גם באנדרואיד. כנ"ל לגבי המצלמות, אפשר לחשוב מה אנחנו מצלמים בטלפון. 90% מהתמונות בטלפון שלי זה טקסט שאני רוצה לזכור ואין לי כח לרשום, או של איזורים מסויימים שאני לא יכול לראות בקלות גם עם מראה. (עקץ אותי יתוש מאחורי האוזן! סוטים!) גם העיצוב חסר משמעות, כולנו מחביאים את הטלפון מאחורי מגנים. אז מה בעצם אתה מקבל מאייפון במחיר המוגזם שלו שאתה באמת מרגיש שעושה את ההבדל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם קצת נסחפים פה בתגובות. צרכני האייפון אולי נראים מהצד כמו עדר אבל יש פה גם הגיון כלכלי, במיוחד לאחד שמחזיק אייפונים כבר כמה שנים, מחכה מאוד לאייפון X. כי אני חולה אידיוט? לא. בזמן שרובכם כאן חלפתם מכשיר אנדרואיד חדש כל שנה, ישבו מחזיקי 6 כמוני, 3 שנים ולא הוציאו שקל על מכשיר חדש, אלא אם כן נזקקו לתיקון (טפו טפו, מגנים מהיום הראשון). את האייפון 6 שלי (החליף את ה-4 שהחליף את ה-3G ושנמכר ב-950 שקל) קניתי בזמנו באיביי ב 2800 שקלים וכאמור הוא שירת אותי נאמנה 3 שנים. היום, 3 שנים אחרי הוא שווה ביד2 במחיר ממוצע של כ-1000 שקלים. האייפונים מצליחים לשמור על ערך גבוה מאוד ביחס למתחרים, כנסו ליד 2 ותיווכחו. אחרי 3 שנים, הגיע הזמן לשדרג את האייפון 6 שלי, שאגב, עדיין עובד מצוין עם iOS11 ולהתפנק עם מכשיר חדש כמו X. שיעלה כמה שיעלה, אני רוצה! ואף אחד מהמגיבים פה לא ישכנע אותי שאני לא צריך :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מנסה לשכנע אותך שאתה לא צריך, אבל יש לך טעות בהנחת יסוד. אני הייתי עם גלקסי נקסוס שנים עד שהחלפתי לנקסוס 6פי, זה שיש לי לא אומר שאני מחליף כל שנה. יש אנשים שמעדיפים לקנות טלפון חדש ב 800 שקל כל שנה במקום טלפון חדש ב 3000 שקל כל שלוש שנים, יוצא להם יותר זול והם ממשיכים להשתדרג כל הזמן ונשארים באחריות יצרן בפחות כסף ממה שאתה משלם כל שלוש שנים. אבל אמרת את מילות הקסם, לא מדובר פה ב"צריך", אלא ב"רוצה", ובאמת, מכל הלב, תעשה מה שאתה רוצה, אל תתן לאף אחד להגיד לך מה לעשות. רק תדייק בעובדות כשאתה עושה מה שאתה רוצה, זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...