עדכון קניית LG G3+ הכנסת מחט לחוריה - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדכון קניית LG G3+ הכנסת מחט לחוריה


Hochdorf

Recommended Posts

בשעה טובה קניתי G3 ואני מאוהב במכשיר הזה. רק אלף ש"ח (יכלתי לקנות מחודש משומש ב500 באינטרנט מישראל אך קצת מיהרתי כי יותר מדי תוכנות כבר לא עבדו טוב בפלאפון הזמני והישן) ויש לי פלאפון חדש שיצא לאור בשנת 2014. אני לא מרגיש שחסר לי משהו בפלאפון הזה, יש בו 3 ג'יגה ראם שזה פרט שהיה חשוב לי כי משימוש במחשב אני יודע שזה מצרך מאוד יקר. להפך, אני מרגיש שאני מחזיק פלאפון חזק עד מאוד שמזכיר ומתעלה מאוד על הLG E989 שהיה לי. יש בו בעיה קלה שכשאני מדבר עם חברים בתוכנות הודעות ושיחות סטייל וואטספ ומנסה תוך כדי לצלם משהו המצלמה נכבית אבל אני מאמין שזה עשוי להיפתר עם עדכון גרסת האנדרואיד.

 

משהו שקצת מדאיג, זה שכאשר ניסיתי לפתוח את הפלאפון חשבתי שזה כמו בIPHONE 4S שמכניסים סיכה לאחד החורים וזה נפתח אך לא כך הדבר. הכנסתי סיכה וניסיתי ללחוץ קצת ב2 החורים שמצויים במכשיר- למטה ולמעלה. חבר שלי שהוא פרפקציוניסט טוען שיכול להיות שאחד או יותר מהמיקרופונים של הפלאפון נפגעו קלות בעקבות כך, כי הוא הרגיש איכות שיחה ירודה בהתחלה. אבל הוא מגזים מאוד תמיד.

אני אישית לא מרגיש שום דבר לא טוב בפלאפון. האנשים המעטים איתם דיברתי בנתיים בפלאפון שיחות עסקים קצרות לא טענו שהם מרגישים משהו לא כשורה.

 

האם לדעתכם אכן נגרם נזק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאן דחפת את הסיכה?

החורים של המיקרופונים והרמקולים מצואים בפאות התחתונה והעליונה של המכשיר. אם לשם דחפת את הסיכה ייתכן שפגעת בהם. 

אם אתה רוצה לבדוק מה נפגע ואם בכלל, תפעיל איזה שיר מיוטיוב ותקשיב לרמקול/ים, תנסה לשמוע אם יש "קרוע", אם קרעת את הרמקול זה יהיה די בולט לשמוע את זה.

בצע שחיחת טלפון, ותדבר גם ברמקול וגם רגיל (באוזן), מכייוון שהשימוש הוא במקרופונים שונים בשני מצבי השיחה האלה. אם שומעים אותך טוב אז הכל בסדר.

 

* אם אני לא טועה הרמקול של ה- G3 נמצא בגב המכשיר, אך אני לא בטוח. אבל אם כך צריך להיות שני חורים, אחד בפאה העליונה ואחד בפאה התחתונה, ושניהם מיקרופונים, כאשר זה שבפאה העליונה מיועד לשיחות שמתבצעות ברמקול או שיחות ווידאו וכו', והשני מיועד לשיחה רגילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...