קוטל הספינות החמישי: OnePlus 5 בביקורת - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קוטל הספינות החמישי: OnePlus 5 בביקורת


Milford Cubicle

Recommended Posts

כמה מלל. כמה ודברים ובלבולי שכל. מזל שאני לא צריך לקנות טלפון כי זאת פשוט נהייתה משימה מגוכחת ובלתי אפשרית. צריך לעשות מחקר ברמה של מכון ויצמן. פשוט מגוכח. ואני לא מאמין שאנשים רוכשים את הזבל הסיני הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

כן איכ, שלא לדבר על מחשבים וכלי רכב. למה יש זמן להשקיע בלדעת דברים על המוצרים המיותרים הללו?! :):):):):)

 

הפסקתי לעקוב אחרי כל הבולשיט הזה של הטלפונים עוד מלפני כמה שנים. פשוט נהיה מגוכח. גם ככה כולם נתקעים אחרי שנה. 

כלי וכל זה זה דבר אחר לגמריי. ומחשבים זה תחביב. 

לא באמת אכפת לי אם יש לי 47 ליבות במהירות 2.6 גיגהרץ או 8 במהירותשל 1.8. גם ככה כולם עובדים טוב לזמן קצר ולאט לאט מתעייפים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהבתי את הסקירה המפורטת, אבל למה לעזאזל במשך כל הכתבה הייתה השוואה בין ה-oneplus 5 ל- s7? אין שום סיבה. המכשיר הוא מתחרה של ה- s8 ואפילו הורכז מספר חודשים אחריו, מה שלא מותיר ברירה אלא להשוות אותו למכשירים בני גילו ולא למכשירים של שנה שעברה. ההשוואה היחידה ל- s8 הייתה בגודל המסך והשוליים, שם ה-oneplus 5 הפסיד. כנראה שהוא הפסיד גם בכל השאר, אחרת היה אפשר להשוות אותו ל- s8 במקום להפוך אותו למצטיין, כי הוא כנראה מצטיין רק בשביל שנה שעברה, ולא טוב מספיק ב-2017.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי זה מה שהיה לנו להשוות מולו.

בכל מקרה, ה-S7 וה-S8 דומים למדיי הן מבחינת חומרה והן מבחינת תוכנה, ההבדלים ביניהם מזעריים (כמו המראה החיצוני והביטול של כפתור הבית הקדמי והעברה של קורא טביעות האצבע לחלק האחורי) ובמילא לא ממש רלוונטים להשוואה מול ה- 5.

בכל מקום שבו בוצעה השוואה ל-S7, היא רלוונטית לדעתי באותה מידה גם ל-S8, מלבד אולי נושא קורא טביעות האצבע שהמהירות שלו אולי שופרה ב-S8, אבל לעזאזל - הוא ממוקם במקום כלכך גרוע שאפילו אם הוא מהיר יותר מה-OnePlus5 (וזה לא אפשרי כי זמן התגובה שלו הוא ממש 0) הוא עדיין פחות נגיש ופחות שמיש, ויקח יותר זמן להגיע אליו.

אגב, ההשוואה לא היתה רק מול הגלקסי S7 אלא גם מול האייפון 7.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה מה שהיה לכם להשוות איתו, איך ידעתם על הגודל הכללי של הטלפון אם הוא גדול או קטן יותר מ- s8 (בגלל מסך מוגדל ושוליים מוקטנים)? חוץ מזה, כן יש הבדלים בין s7 ל-s8 במעבד, ברמקול, באיכות השיחה, בעצמת התאורה במבחן מול השמש, במהירות הגלישה ובמראה החיצוני. יש יותר מדי הבדלים, אין מה לעשות. והייתה השוואה לאייפון 7 רק בחלק חלק מההשוואה, ברוב הסקירה הייתה השוואה ל- s7 וחבל כי אני מתלבט איזה מהם לקנות (S8 או OP5).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה בהחלט מכשיר טוב עם רום נקי למי שאוהב.. המצלמה גם נראית טוב רק חבל שהעלו את המחיר בעיקר כשיש לוואן החדש חסרונות מול הs7- מסך fhd לעומת qhd , חסרה, ועמידות למים . הs7 לוקח בכל פרמטר והוא גם בערך באותו מחיר אז למה לקנות את הוואן ? למי שלא אוהב את ממשק של סמסונג , למי שרוצה עם צבעים יותר רווים וצילום בחושך יותר טוב(למרות הנטייה המוגזמת של לsharpening) ומעבד חזק יותר ויעיל ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אני ממש לא צוחק. אם לא מדדתם או הסתמכתם על מידע מדויק וזאת השערה זה חבל מאוד כי יש הבדל בגודל המסך, גודל השוליים, ויחס אורך-רוחב. 2. ההשוואה טובה ומפורטת - אני רק אומר שצריך לעשות השוואה למתמודדים ראויים. בטוח לאחד מהכתבים באתר יש S8 ואם לא, אפשר לחכות עוד חודש או חודשיים עד שיהיה למישהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...