HP Elite x3 - מכשיר הWindows Phone העוצמתי ביותר בעולם - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HP Elite x3 - מכשיר הWindows Phone העוצמתי ביותר בעולם


The_Bear

Recommended Posts

אהלן אנשים smile.gif

קניתי ממש לאחרונה את הHP Elite x3. מכשיר שיצא לפני כשנה ונחשב כעוצמתי ביותר בסדרת מכשירי Windows Phone, וגם די עוצמתי כמכשיר בפני עצמו. שנתחיל?





HP Elite x - מכשיר הWindows Phone העוצמתי ביותר בעולם 

HP Elite x3

יצרן:
 HP
שנת יציאה: פברואר 2016
מפרט:
מסך 5.96 אינץ' 1440X2560, מעבד 
Qualcomm 820 
עם 4 ליבות, 
אחסון של 64GB עם הרחבה עד ל2TB, זכרון של 4GB,
מצלמה אחורית 16MP וקדמית 8MP, בנפח של 4150mAh של Bang & Olufsen ועוד הרבה דברים טובים smile.gif
למפרט מלא : http://www.gsmarena.com/hp_elite_x3-7954.php


---

נתחיל בזה שהמכשיר עדיין לא זמין בישראל! הוא עולה בסביבות ה3,200 ש"ח עם תחנת העגינה המאוד מיוחדת שלו (שעליה נדבר בהמשך) בחו"ל ולהביא אותו לארץ עם מיסים והכל פשוט לא ישתלם ליבואן נכון לעכשיו. אולי בזמן הקרוב הוא יעשה עליה לארץ הקודש אבל עד אז אתם מוזמנים לקנות אותו דרך מדינות אחרות כמו שאני עשיתי smile.gif

HP Elite x3 הוא פלאפון מרשים. אי אפשר להתווכח עם זה. הוא גבוה, מבריק, חזק ממש במפרט ובביצועים ופשוט פלאפון מרשים. לקהילת הWindows Phone הוא מסב כמובן אושר עצום כשיש לה גם מכשיר שווה ערך לגלקסי S8 ודומיו.
הוא כל כולו משדר עסקים. העיצוב, הממשק, הכל. ואני אוהב את זה. זה משדר לי תפקוד טוב ויציב לאורך זמן, וזה אגב מה שגרם לי לבחור דווקא בו מול 950 XL, מכשיר מבית שדומה מאוד לElite x3 במפרט.

המכשיר בא עם מערכת הפעלה של 10 כמובן, או בשמה המעודכן 10 Mobile, שכמו תמיד שובה את לבי בעיצוב המהמם שלה ובחיות שבה. הפעם יש לציין שMicrosoft כנראה הקשיבה להערות של הקהילה ובהתאם שיפרה תיקנה והוסיפה. אני שידרגתי את עצמי מLumia 920 (גם מכשיר מעולה, אגב) שהיה עם 8 וממש הרגשתי בElite x3 שכמעט כל מה שהפריע לי ב8 עבר תיקון או שיפור. 
הרבה פרטים קטנים, כמו לדוגמה כפתור הWiFi שנמצא בסרגל הכלים שנגרר מחלקו העליון של המסך - נגיעה אחת בו הייתה
 מקפיצה אותכם ישר להגדרות של הWiFi. שלא כמו בAndroid למשל שמה נגיעה בכפתור הWiFi תכבה את הWiFi ונגיעה ארוכה תקפיץ אותכם להגדרות. הם תיקנו את זה ועכשיו נגיעה אחת מהירה תכבה את הWiFi smile.gif

על Windows 10 Mobile החדשה אפשר לדבר עוד מלא, אבל התכנסנו כאן בשביל משהו אחר לא? נשמור את זה לפעם אחרת wink_5.gif


הרעיון המרכזי של הElite x3 הוא להיות מחשב בתוך סמארטפון. "The one device that's every device", לדברי HP. הוא בא עם מפרט עוצמתי, אבל מה שמיוחד בו שהוא יכול להתחבר למחשב, תראו:



HP Elite x - מכשיר הWindows Phone העוצמתי ביותר בעולם  




HP Elite x - מכשיר הWindows Phone העוצמתי ביותר בעולם 


הElite x3 מתחבר לתחנת עגינה, אותה ניתן לחבר למסך ולקבל מחשב Windows 10 רגיל לגמרי (כמעט רגיל לגמרי).
במאחורה של תחנת העגינה קיימות 2 כניסות USB לDisk-On-Keys למיניהם, יציאת לחיבור למסך, כניסת כבל Ethernet לחיבור לרשת, חיבור Type C וכמובן חיבור לחשמל.

הElite x3 מגיע בקופסה נורמלית כשהוא בא לבד, אבל כשאני בחרתי בחבילה עם התחנת עגינה הוא הגיע אליי בקופסה בגודל יותר גדול משל המסך מחשב שלי שהוא 21.5 אינץ'. משהו עצום. המוכר בעצמו בכלל היה בשוק כל הזמן, אף אחד אף פעם לא קנה אצלו את המכשיר הזה ואף פעם הוא לא ראה מכשיר עם קופסה כזאת עצומה. כמה נחמד להיות יוצא דופן 
rolleyes.gif

הביצועים של הElite x3 כמובן לא מאכזבים כלל וכלל. הסוללה שלו מחזיקה לי עד אינסוף בשימוש ממושך, הטעינה שלו סופר מהירה, כמו שציינתי בהתחלה הוא מיועד לעסקים - המכשיר מאובטח עם קורא טביעות אצבע בגב המכשיר וקורא רשתית בחלקו העליון של המסך. בעל תקן של IP67, מה שאומר שהוא חסין לאבק וחסין למים בעומק של עד מטר ולחצי שעה. מכשיר מרשים, כבר אמרתי?

אמנם יש בעיה בלהיות כזה יוצא דופן. המכשיר לא כל כך מוכר בעולם. זה אומר כיסויים ומגני מסך כמעט ולא קיימים, אבל בחוכמתה החליטה לייצר 3 סוגים של כיסוים ומגן מסך זכוכית לElite x3, איתם אני מסתובב עכשיו. הכיסויים כמובן מתאימים כמו כפפה ליד, בקטע מדהים, כנ"ל גם לגבי המגן מסך. כנ"ל גם לגבי התחנת עגינה, שממש המכשיר מתמגנט לתוכה.
זה גם אומר שאם המסך שלכם נשבר, נכון להיום כמעט ואין מי שיתקן אותו בכל העולם. אמנם כתבה מדריך מפורט להפליא עם איורים על איך להחליף את המסך של הElite x3, אך החיפושים האורכים שלי בגוגל לא הניבו תוצאות - לא מצאתי אף אחד שבאמת יכול לתקן את המסך. יש איזה אדם אחד באינטרנט שטוען שתיקנו לא, אבל הוא אדם אחד ואני חושש שבכלל אין אף אחד אחר בעולם שנכון להיום יכול לתקן את המסך.
בתגובה לזה מציעה למי שנשבר לו המסך בתקופת האחריות (שנה אם אני לא טועה) לקבל מכשיר חדש לגמרי תמורת 2,000 ש"ח. מוזר משהו. אולי אפילו מוזר מאוד. זה הדבר היחיד שבאמת אני לא אוהב במכשיר הזה ודי מדאיג אותי, כי אפילו מסך סתם ככה שאני אתקן לעצמי אני לא מוצא.
אמנם הElite x3 מצוייד עם 4 שאמורה להיות עמידה לנפילות, בזה גם התגאתה, אבל כבר ראיתי מישהו שאחרי 2 נפילות נשבר לו המסך. בהול ולחוץ רצתי לeBay וamazon והשגתי לי מגן מסך זכוכית וכיסוי של HP. אני עדיין לחוץ, אין לי באמת מה לעשות אם המכשיר שלי ישבר. קחו את זה לתשומת לבכם אם אתם קונים. אולי בזמן שאתם קוראים את זה כבר יש מישהו שיתקן, אבל נכון ליום שאני כותב את זה אין.

אגב, אם המכשיר שלכם יהיה עם כיסוי אז הוא יהיה עבה יותר כמובן. כתוצאה מכך הוא עשוי לא להכנס לתוך תחנת העגינה שמיועדת לו כי הוא עבה מדי! מה נעשה? 
אל דאגה, HP האדירה סידרה ככה שאפשר לשלוף את חלקו העליון מפלסטיק של התחנה ולצייד אותנו ב4 סוגים שונים של פלסטיקים, 'כניסות' לתחנת העגינה בהתאם לכיסוי שיש לכם - גומי, סיליקון, נרתיק, ישירות מהכבל או סתם בלי כיסוי - הכל מוכן ומסודר כבר במיוחד בשבילכם (וזה בא בתוך הקופסה עם התחנה). אני פשוט הודהמתי מרמת הדיוק בפרטים שהולכת פה.

הוא גם מצוייד ברמקולים של Bang & Olufsen, חברה ידועה ואיכותית לרמקולים. הם ממוקמים בפנים המכשיר בחלק התחתון, ככה שגם אם מניחים את המכשיר השמע תמיד נקי לחלוטין - הרמקולים פונים כלפי מעלה.
איך זה נשמע? אולי אני לא שמעתי הרבה אחרים, אבל זה לא וואו וואו. הם די טובים לפלאפון. יש קצת באס, יכל להיות יותר והם מגיעים לעוצמה די חזקה. הצליל נקי ואין צרימה. הם די סבבה+. לא מדהימים. הם בסדר גמור.

מכיוון שכבר הולכות לי האצבעות ולכם כבר בטח הולכות העיניים אני חושב שזה הזמן לסיכום:

HP Elite x3 הוא לחלוטין חידוש מרענן וכיפי לקהילת Phone שלנו, כשהוא מציע מכשיר עוצמתי ביותר, עם עיצוב מעולה ומפרט מדהים שסופסוף תואם את הצרכים של משתמשי הWindows Phone לימינו אנו ולא משנת 2013 ואחורה. 
וואלה יש לי אותו חודש וקצת, ואני יכול להגיד לכם שהוא יחזיק לי הרבה זמן. מרגישים את זה. הוא גדול, יציב, מרשים, חזק, מצוייד ומאובזר מדהים להפליא ואיכותי להפליא מכל כיוון. 

לכל אוהבי הWindows Phone למינהם, זה המכשיר הבא שלכם smile.gif לכו עליו.

תודה רבה שקראתם עד לפה. יום טוב שיהיה לכם smile.gif

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...