התאווה לוואטספ- תיקון קשה (כתוב בצורת סיפור עונג שבת) - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התאווה לוואטספ- תיקון קשה (כתוב בצורת סיפור עונג שבת)


Hochdorf

Recommended Posts

תוך כדי שאני מתלבט על פלאפון חדש, משתמש אני בפלאפון ישן, קטן, אבל דור שלישי - אטריקס.

הפלאפון היה בשימושי בשנים 2012 בערך עד 2014- שאז נעצרתי והחרימו ממני אותו לצורך בדיקות. כאשר נסגר התיק בענייני החזרתי לעצמי את הפלאפון- אך ההוא שכב מאז בחדרי ללא שימוש, שכן אותו זמן השתמשתי בLG E989.

 

לא מזמן נחקרתי במשטרה ושוב לקחו לי את הפלאפון, כלומר את הLG. מה עשיתי? חזרתי למוטורולה!

פתחתי מספר חדש- והוואטספ טען שהתאריך והשעה לא מעודכנים. אחרי התייעצויות עם מספר מעבדות פלאפונים שטענו שאין מה לעשות וחייב למחוק הוואטספ ולהתקינו שוב, ניסיתי לכוון את התאריך ליום או יום אחרי בו נעצרתי, אז, איפשהו לקראת סוף 2014. והפלא ופלא- הווטספ עבד!

 

***

 

משך שישי בצהריים התענגתי על שיחות עבר בווטספ של פלאפון ישן זה. במיוחד עניין אותי לראות מה ה3 הודעות החדשות שקיבלתי (שעוד הציג לי מהמספר הקודם למרות שהמספר הוחלף כעת). אלו היו הודעות לא מעניינות מקבוצות שהייתי חבר בהם אז.

שמחתי גם לראות מלא מספרים של מלא בנות שהתכתבתי עימן.

שמתי לב שאינני יכול לשלוח הודעות בוואטספ זה- הנחתי שזה בגלל שההוא שייך למספר הישן שפעל על הפלאפון, לכן מחקתי את הוואטספ בכוונה להתקינו שוב. לא לפני שרשמתי כל המספרים של הבנות על רשימה ארוכה!

כאשר באתי להתקין שוב נתקלתי בבעיות:

- PLAY מאומת עם אימייל של ידידה שלי ששיחקה לי בפלאפון איפשהו בשנת 2013- כיום אני והיא ביחסים סופר קרירים והיא לא מספרת לי מה הסיסמה לאימייל שלה. משמע אני לא יכול להוריד כלום מגוגל פליי כי כל מה שבא להוריד שואל מיד סיסמה שלה. ניסיתי למחוקו ולהתקינו מחדש אך נתקלתי בקשיים.

-ניסיתי להוריד הוואטספ משירותים ומרקטים אחרים (כולל השוק השחור- בלאקמרקט) אך בשוגג הייתי כותב WHATSUPP ולא , לכן לא הצלחתי למצואו ובמקום מצאתי תוכנות מוזרות אחרות. מוכרת נחמדה בנצרת עזרה לי לעלות על טעות הכתיב שלי, כלומר מצאתי את עצמי יורד לנצרת העיר הסמוכה בשישי בצהריים בתקווה למצוא שם חנות פלאפונים שמבינים שם, שכן אצל היהודים הכל כבר נסגר מזמן.

-בעיות מקום בפלאפון, למזלי המקום הפנוי מוצג בצורה מאוד נוחה במוטורולה ולכן פיניתי מקום בקלות.

 

לבסוף הצלחתי להתקין הוואטספ ,אבל כתב לי שוב הטעות עם כיוון שעה ותאריך. והפעם, שום כיוון מ2014 לשנת 2017 ולהפך כבר לא עזר. גם לא האופציה של "כיוון שעה ותאריך אוטומטיים".

 

בשעת ערב מאוחרת ירדתי שוב לנצרת להתייעץ עם מעבדת פלאפונים שנתנו לי עצה שלא ממש עזרה, אך הם בדיוק סגרו. החושך ירד יותר ויותר בזמן שגלגלתי רכבי חזרה לביתי.

 

אני יושב כעת במחשב וכותב בעצב, כי יש רשימה של מספרים של בנות שעומדת סתם ככה. לא כיף לשלוח הודעות בSMS רגיל כי לא רואים שם תמונת פרופיל. אני ממש רוצה שהוואטספ יעבוד. בדקתי בגוגל ומציעים שם אולי לעדכן הוואטספ- אבל העדכון איכשהו נכשל (הוא מוריד מלא זמן את העדכון ואז טוען שנכשל לפתוח את החבילה). למחוק הוואטספ ולהתקין ישר גרסה חדשה גם בעייתי ,כי גרסה חדשה יש רק בGOOGLE PLAY שנעול בגלל ידידתי.

 

האם אפשר לסדר הבעיה מבלי לאתחל הפלאפון ולהתחיל לעסוק בגיבוי קבצים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיה נפתרה.

 

הפתרון- בהגדרות להכנס לACCOUNTS, שם הוסף משתמש, והוספתי משתמש , את השם וסיסמה לGMAIL. 

משם ניגשים לגולג פליי וכששואל את הסיסמה לאימייל של הידידה לוחצים על BACK, ואז יש אופציה לבחור את המשתמש שלי.

 

פתרון נחמד ופשוט יחסית שהייתי עולה עליו אם הייתי יושב קצת יותר על הפלאפון לפני שניגש לקבל עזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...