מתלבט בין 3 שיאומי רדמי ועוד - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בין 3 שיאומי רדמי ועוד


nt1

Recommended Posts

שלום,
 
מחפש טלפון בסביבות ה-800 - 600 שח כשמה שחשוב לי זה בעיקר סבירה וסוללה חזקה.
כמו כן מעדיף צג 5' לכל היותר ולא כבד. בהינתן הנ"ל חשבתי על 3 האפשרויות הבאות:
1. שיאומי רדמי 4X - מחירו 600 שח, הבעיה - מסדרת 400. אני מבין שהוא הפחות טוב סדרה אבל השאלה היא כמה הוא באמת רע  ואיך זה משפיע תכלס - זה אומר זמן תגובה איטי (במצלמה/ אפליקציות)? שהטלפון ייתקע אם אני פותח כמה אפליקציות או דפי במקביל? אני לא מתכוון להשתמש בו מעבר למצלמה / גלישה / ווייז.
2. שיאומי רדמי 4 פריים - מחירו 700, מעבד מסדרת ה-600 וסוללה טובה יותר אבל לפחות לפי האתר הזה http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=4&idPhone1=8263&idPhone2=8608&idPhone3=8007
 נראה שהמצלמה שלו ממש הרבה פחות טובה.
3. רדמי 3 פרו - מחיר 800  - הבעיה שלו זה המחיר וגם זה דגם קצת ישן , לא?
אשמח לעזרתכם, אם יש גם דגמים נוספים לא רק של שפספספתי אשמח לשמוע.
 
תודה רבה    
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nt1

רדמי 3 פרו - מחיר 800  - הבעיה שלו זה המחיר וגם זה דגם קצת ישן , לא?

זה בוודאות לא. ישן וגם יותר יקר ממחליפו.

 

ציטוט של nt1

נראה שהמצלמה שלו ממש הרבה פחות טובה.

מנסיון המצלמה שלו היא די טובה (יש לאבי את הטלפון הזה) והביצועים אחלה וחיי הסוללה מעולים. לפי דעתי הוא הכי כדאי מבין השלושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום להעליב אחד את השני או לסתור את דברי השני ללא כל טיעון בואו נציג טיעונים בעד ונגד של הMI5 לעומת הredmi 4 prime.

יתרונות הMI5- ביצועים גבוהים יותר (סנפדרגון 820 לעומת 625) טובה יותר, ומסך של 5.15 (אאל"ט) לעומת 5 אינץ' (יכול להיחשב גם חיסרון תלוי בגודל המסך המועדף) ואני לא בטוח שיעדכנו את הredmi 4 prime לנוגט.

יתרונות הredmi 4 prime- טובה בהרבה (מעבד חסכוני וסוללה גדולה יותר).

לכל אחד יש מה שחשוב לו, רק קח בחשבון שהביצועים של הredmi 4 prime הם אחלה ושהמצלמה גם טובה אבל הסוללה היא הבדל מאוד גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אההה אם רועי קופ-מן אומר

עלות אולי. תועלת - ממש לא. היה לי אותו, רום מחורר בבאגים כמו גבינה שוייצרית, זלזול מוחלט בישראל, (הרום הגלובלי לא עבר שום הגהה ע"י דובר עברית) וכלל לא ברמה של מכשיר דגל אמיתי כגון .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של פולי הקנטאור

במקום להעליב אחד את השני או לסתור את דברי השני ללא כל טיעון בואו נציג טיעונים בעד ונגד של הMI5 לעומת הredmi 4 prime.

יתרונות הMI5- ביצועים גבוהים יותר (סנפדרגון 820 לעומת 625) מצלמה טובה יותר, ומסך של 5.15 (אאל"ט) לעומת 5 אינץ' (יכול להיחשב גם חיסרון תלוי בגודל המסך המועדף) ואני לא בטוח שיעדכנו את הredmi 4 prime לנוגט.

יתרונות הredmi 4 prime- סוללה טובה בהרבה (מעבד חסכוני וסוללה גדולה יותר).

לכל אחד יש מה שחשוב לו, רק קח בחשבון שהביצועים של הredmi 4 prime הם אחלה ושהמצלמה גם טובה אבל הסוללה היא הבדל מאוד גדול.

אני כלל לא נכנסתי לזה. אבל אני שונא הצהרות ריקות מתוכן כאשר אני יודע בפירוש מניסיון שהמצב לא ככה.

היה לי את המכשיר במשך חודשיים, ניסיתי 5 גרסאות רום גלובליות (מסדרת 8.1 ו 8.2) - כולם היו מלאות בבאגים (בלוטות', באג רציני במצלמה) ובעיות עם העברית, וביצועים של אפלקציות מובנות שונות שלא תואמות שום מכשיר דגל. (תוכנות גלריה איטיות, אני מנחש עקב שימוש בזכרון פלש איטי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור בעלים של note 3 ו 4 עם הסנאפדרגון די מאוכזב מבחינת המצלמה - פוקוס גרוע מאוד , אחד הגרועים שהשתמשתי .. רכות , המצב ידני בדיחה..

הגיפיאס בסדר לא גרוע מתנתק לפעמים עם וויז .לא דיל ברייקר.. 

הממשק של המכשירים די מהיר  

 ולא נתקלתי בשום באג חוץ מב4 שלא מקבלים התראות בוואטס אפ וניתן לסדר את זה.

הם הוציאו עדכון לרום הגלובלי (נוט 3) שעדכן את האנדרואיד ל6 .. נוגט לא יבוא בחשבון בטח. 

מה שאני בא להגיד זה שבשביל טובה (ולא רק) עדיף להשקיע קצת יותר ולקבל הרבה יותר.

משהו כמו 7 שהמחיר שלו ירד בהרבה . הסיניים בסדר אז יש להם החדשים של אבל הם מכשירים די משעממים.

you get what you pay for..

הייתי מחכה קצת למכשירים עם הסנאפדרגון 630 שייצאו. סנאפדרגון 400 די ישנים . משתלמים כן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיאומי רדמי 4 פריים/פרו- יש גירסה גלובאלית ואפילו יש אקספוז מותאם.

אחלה מכשיר, חזק, עמיד ומחזיק יומיים בלי הטענה.

הגירסת תוכנה שקיימת עכשיו- 8.2.4.0 מצויינת.

אחלה מכשיר במעט כסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Roy Kaufman

 

מה אתה מקשקש שטויות קנית את גרסת התקציב הנמוכה של שיאומי..... סדרת המי במיוחד המי 6 והמיקס.... מהטובים בעולם כאשר המי 6 הוא הטוב בעולם.... והמהיר

כן הם כמעט הכי זולים של שיאומי .. לא ניסיתי את החדשים  ..תראה זה שיש להם את הסנאפדרגון הכי חדש לא אומר שהמכשיר טוב, הוא לא יהיה רע זה בטוח ובטח שיותר טוב מהרדמי. באופן כללי לא התלהבתי (בלשון המעטה)מהמצלמה (מצב גרוע ביותר) מה לעשות תוכנתית הם לא ברמה של סמסונג או הפיקסל - והגיפיאס גם לא משהו בכלל כמו שאמרתי  , ובמחיר הזה (של השיאומי )לא  ציפיתי לרמה גבוהה אבל עדיין התאכזבתי .  במי5 המצלמה השתפרה אבל ממש לא מתקרבת לרמה של הגדולות סמסונג אפל . במי 6 היא נותנת  פייט יפה לאייפון 7 . 
סתם להשוואה שני יצרנים סיניים מתחרים המי 6 מול מול הואוואי p10 -

בסה"כ הוואוי יותר טוב עם מסך יותר טוב , איכות בנייה ועיצוב עדיפים  ,   ומצלמה קצת יותר טובה -הוואואי יקר יותר והמחיר יירד עוד מעט בטח. המי6  1800 ש"ח הואוואי 2100 ש"ח ויירד עוד מעט. 

בקיצור השיאומי ממש לא הבחירה הראשונה גם המחירים שלהם כבר מתקרבים ל2000 ש"ח -לא יודע לגבי כמה מהר זה יירד בטוח שווה לחכות. המיקס 2 של בטח יהיה הרבה יותר יקר מה לעשות שטכנולוגיה עולה כסף.

בשורה תחתונה בספקטרום המחירים הנמוך לא הייתי ממליץ  . החדשים  והחזקים של אולי . השאלה באיזה מחיר .   מה לעשות הפלפון הבא שלי היה גלקסי/נוט החדש - יכולים רק לחלום להיות שם והם עדיין לא שם - אולי עוד כמה שנים-והמחיר יהיה בהתאם . גם הוואןפלוס 5 כבר עולה 2000 ש"ח וצפונה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Roy Kaufman

דביל יקר שלי, רשמת גיבוב של שטויות ככה זה כאשר אין ידע ושכל... המצלמה של מי 6, זהה לאייפון 7+ וגם עכשיו לפיקסל.... המכשיר הוא המהיר והטוב בעולם בקטגוריה איכות בנייה וחומרים מעולים תעשה גוגל טמבל.... משאיר אבק לכולם.. ועוד ב 370$, מה אתה משווה גרוטאה כמו P10 עם מעבד ישן זולל אנרגיה בטכנווגיה ענתיקה מול יצירת מופת 835, המכשיר מגיע בקושי עם 4 גיגה, סוללה גרועה במחיר מופקע מומלץ לפראיירים.. מי רוצה מסך גדול יחכה ל 2 יצירות המופקת שיושקו בקרוב מיקס 2 .. יורשו של המכשיר שפרץ דרך בעולם עם מסך ללא שוליים... וכמובן מי נוט 3.... אז עדיף לשתוק במקום לכתוב שטויות 

חבר יקר חבר חביב, שמור על השפה ואל תהיה רגיז. אוהבים, חברי פורום HWzone.

וברצינות - שמור על כבוד האחר. השפה שאתה משתמש בה דוחה ולא רצויה כאן. זה פורום מקצועי, לא פורום של עברייני מקלדת.

 

ולעניינו - למישהו ידוע על מקום שניתן להשיג בו את הפריים ב-700 ש"ח, כמו שרשם פותח האשכול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Roy Kaufman

דביל יקר שלי, רשמת גיבוב של שטויות ככה זה כאשר אין ידע ושכל... המצלמה של מי 6, זהה לאייפון 7+ וגם עכשיו לפיקסל.... המכשיר הוא המהיר והטוב בעולם בקטגוריה איכות בנייה וחומרים מעולים תעשה גוגל טמבל.... משאיר אבק לכולם.. ועוד ב 370$, מה אתה משווה גרוטאה כמו P10 עם מעבד ישן זולל אנרגיה בטכנווגיה ענתיקה מול יצירת מופת 835, המכשיר מגיע בקושי עם 4 גיגה, סוללה גרועה במחיר מופקע מומלץ לפראיירים.. מי רוצה מסך גדול יחכה ל 2 יצירות המופקת שיושקו בקרוב מיקס 2 .. יורשו של המכשיר שפרץ דרך בעולם עם מסך ללא שוליים... וכמובן מי נוט 3.... אז עדיף לשתוק במקום לכתוב שטויות 

אין ידע ושכל אצלך כנראה רועי טרול ואתה ממש כנראה לא מבין בצילום אם אתה יוצא בהצהרות כאלה מפוצצות , המי 6 הוא לא המכשיר הטוב בעולם . אל תציג דעה אישית כעובדה . 

שיאומי עדיין מאחור מבחינת והם ממש לא ברמה של פיקסל , בעתיד ייתכן.ולגבי  הוואוי הוא מכשיר מצוין לדעתי ויש גם יותר טובים.. והוא עדיף כפי שאמרתי על השיאומי מבחינת חומר בנייה - אלומיניום מוברש כזה  ולא ברזל  פשוט של השיאומי. המסך הוא הרבה יותר חד משל אז למה לכתוב  שטויות - מסך 2k לעומת מסך fhd , מה אני אגיד לך ממש מכשיר דגל.. אבל עזוב לא מעוניין להמשיך את הויכוח , אתה כנראה מבין יותר טוב ממני. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...