שדרוג מערכת הפעלה - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג מערכת הפעלה


ilanb0

Recommended Posts

בהצעות רשום אריזה אטומה. אבל נניח שזה "משומש" - מישהו מאס במערכת ההפעלה הזו ואטם את הקופסא ועכשיו מוכר את הדיסק - מה הבעיה עם זה? הרי המערכת הזו יכולה לחיות רק במחשב אחד באופן חוקי. המחיר של למערכת פרו הוא כ - 1000 ש"ח. למערכת ביתית, כ - 700.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרך היחידה לבדוק זה לנסות לאקטב עם המפתח ואז הוא אומר, שזה לא ממש עוזר לך. (ד"א אפשר עדיין לאקטב דרך הטלפון במקרה הזה, אלא אם כן עשו את זה מלא פעמים ואז יחסמו את המפתח לחלוטין)

 

רשמת בכותרת "שדרוג מערכת הפעלה" - האם יש לך מפתח של 7 או 8 כרגע?  כי אם כן אז אתה לא צריך לקנות כלום, תתקין את WIN 10 על המחשב ותשתמש במפתח של 7/8 שיש לך וזה יעבוד 100%.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה חושב שמפתח של חלונות 7 יעבוד על 10? לא נראה לי שמיקרוסופט השאירו את הנושא הזה כ"כ פרוץ. אני לא רוצה בעיות עם מערכת ההפעלה בעתיד. רוצה שאוכל להוריד עדכונים רגיל ובשוטף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המפתח של 7 אמור לעבוד על 10. לי אישית יש מחשב נייד שקניתי לפני כמה חודשים. התקנתי עליו 10 והוא קיבל את המפתח של 7 ריטייל שקניתי ב-2009 ועבר את האקטיבציה. גם מפתח של 8 או 8.1 אמור לעבוד. הנושא הזה לא פרוץ אלא מדיניות של בכדי לקדם את השימוש בחלונות 10.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...