המלצה חמה על קניית כרטיס מסך באמאזון - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה חמה על קניית כרטיס מסך באמאזון


acker16

Recommended Posts

לפני סיפור ההמלצה אני אקדים ואומר שלפני כמעט שנה פרסמתי פוסט עם המלצה דומה וכל מני הזויים העירו לי שלפנות לאמאזון בבקשות מיוחדות זה ניצול ו"ישראליות". אני מבוגר מדי לוויכוחים אינטרנטיים, לא הגבתי אז ולא מתכנן להגיב גם הפעם (אם הנושא יעלה שוב).

אני רק אשתף שבזכות השירות הנהדר שנתנה לי אמאזון המשכתי לקנות בה באלפי שקלים וגם דרבנתי אחרים לעשות כך.

 

לפני מספר ימים התקלקל לי הכרטיס  EVGA GTX1080 FTW פניתי מיידית גם לEVGA וגם לאמאזון.

EVGA היו אחלה, חזרו אלי תוך פחות משעה וביקשו שאשלח אליהם את הכרטיס לתיקון.

אמאזון לעומתם חזרו אלי אחרי 5 דקות במייל, התנצלו שאין להם אותו כרגע זמין במלאי ונתנו לי זיכוי מלא על הסכום המקורי בו קניתי את הכרטיס. למעשה שילמו לא רק על הכרטיס+המשלוח המקורי+מיסים אלא גם על המשלוח של התקול אליהם.

כל כך התרשמתי מתודעת השירות של שגם את הכרטיס החדש קניתי מהם אפילו שכרגע אין ולמעשה קניתי כרטיס כמעט במחיר של הארץ (3200 במקום 3500).

אמרתי לעצמי שבמקרה שאצטרך שירות מהיר לי יותר לגשת לסניף הדואר שיש מטר ממני מאשר לנסוע ברחבי לחנות מקומית (שאין שום בעיה איתן פרט לזה שעבורי הן ממוקמות פחות נוח).

 

אני מדגיש שאין לי (לצערי) מניות באמאזון כך שההמלצה הזו היא אך ורק תולדה של הוקרת התודה שלי.

אני מקווה שעזרתי למתלבט הבא שלא יכול להחליט האם כדאי לקנות רכיבי חומרה יקרים באינטרנט.

(על הדרך אני גם אמליץ על אתר sound4less שעזר לי למצוא דילים טובים על באמאזון - גם שם אין לי מניות :))

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן כן. לגבי כרטיס מסך אני לא ממש יודע כי זה קצת בעייתי למשלוח ובכללי יש לי תראומה מחופש גדול שבמשך חודשיים הייתי צריך להתעסק בתיקון של הGT 220 המחורבן שהיה לי בזמנו אז אני קצת נרתע מלהזמין את זה דרך האינטרנט למרות שכנראה שהשירות יותר טוב מבארץ.

 

אישית חוויה שהייתה לי איתם זה שקניתי מהם של ב1200 שקלים T580 (עזוב את החיסוך של 600 שקל בערך מהמחיר בארץ), ואחרי משהו כמו חודש שהטאבלט אצלי ראיתי שיצאה גרסה חדשה של הטאבלט, אותו דבר בדיוק, רק שמיועד גם לציור, מה שספציפית רציתי להתחיל ללמוד. שאלתי אותם לגבי אפשרות להחזרה והחזר כספי חלקי או מכירה יד שנייה דרך השירות שלהם, והם פשוט מיד הציעו לי החזר כספי מלא + תשלום של המשלוח הלוך והחזור והמכס שהיה במשלוח הלוך.

סך הכל, הוספתי 200 שקלים.

 

ועכשיו לצורך השוואה אני השווה את זה ל KSP שספציפית הם הרשת עם התודעות שירות הגרועה ביותר לדעתי. היה לי מקרה דומה אבל הרבה יותר הזוי. אבא שלי קנה לאחותי מתנה פלאפון מאילת HAWAUI P10 לצורך העניין. היא פתחה את הטלפון, הדליקה אותו, בדקה את המצלמה, לא אהבה. יום אחרי זה התקשרה לKSP וביקשה להחזיר את המכשיר כי היא לא מרוצה וסיפרה להם בדיוק מה קרה. ונחשו מה? הם לא הסכימו לקבל את זה חזרה.

 

אמאזון נתנו לי להחזיר מוצר עובד אחרי חודש כי יצא דגם יותר חדש שרציתי. וKSP לא הסכימו לקבל מכשיר שהיה בשימוש פחות משעה במצטבר. זה ההבדל הגדול בין התודעות שירות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...