הכוכב העדכני של HTC הושק בישראל - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכוכב העדכני של HTC הושק בישראל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

שכחתם לציין שמקבלים מתאים מUSB C TYPE לחיבור 3.5 מילימטר ובכך אפשר לחבר כל אוזניה. החיסרון האמיתי בעניין הוא שרק באוזניות שמקבלים עם המכשיר ישנה אפשרות מעניין לבצע פרופיל אישי לביטול רעשים ומניסיון שלי זה עובד מדהים. בכל אופן המכשיר הזה יודע להוציא הרבה יותר טוב מרוב המכשירים בשוק ולדעתי האישית זה פלוס גדול יותר מהמצלמה שאכן גם מרשימה. יש יתרון מאוד ברור במצלמה אך גם חיסרון יחדיו. המצלמה יודעת להכניס אור לתמונה גם בפריימים החשוכים ביותר. החיסרון הוא שיש המון רעש בתמונה האיזורים חשוכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HTC די איבדו את זה ... ואני אומר את זה בתור בעל one x לשעבר  (שהיה מעולה !) ולמרות שה 10 של שנה שעברה היה נחמד מאוד , הs7  עקף אותו בלא מעט פרמטרים (לא אקנה שוב טלפון ללא עמידות למים , לדוגמא ) אבל השנה , הם פשוט איבדו את זה..  (המציאות המדומה שלהם מדהימה , אולי שם הם יצליחו )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט המחיר מפתיע 3200 ש"ח למכשיר שעולה 2300 בחו"ל . אתם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של בארצות הברית ולראות את המחיר . http://www.htc.com/us/smartphones/htc-u11/buy/#!color=red היבואן בארץ טאצ' גרופ פשוט גוזר אלינו קופון ענק . כול ההנחה של המס' הרכישה שירד והביא להוזלה של כול המכשירים בארץ לא הגיע לטאצ' גרופ ולמכשירי בישראל . בעצם כן הגיע ישר לכיס של לטאצ' גרופ במקום אלינו הצרכנים . אפילו S8 יבואן רשמי עולה 500 ש"ח זול יותר . מאוד מאכזב ככה לא ימכרו כמו בעבר הרבה מכשירי בישראל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צער לי אבל אני לא זוכר מתי כן מכשירי הדגל של נמכרו במחיר שפוי בארץ. לדעתי טאצ' גרופ פשוט יבואן גרוע. הם לא משקיעים בשיווק ויחסי ציבור, מעולם לא תראה את המכשירים שלהם בתצוגה בחנויות המובילות. אין ספק שהם גוזרים קופון מטורף ואין פלא מדוע המכשיר אינו מוכר בארץ למרבית הציבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך לגמרי האתר של טאצ' גרופ נראה כאילו ילד בן 4 כתב אותו . לא עושים שום שיווק ויחסי ציבור . קשה מאוד מאוד להשיג אותם בטלפון אפילו המכירות שלהם . לא מבין איך מחזיקים אותם כיבואן שלהם בישראל כול כך הרבה שנים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Compima

מסכים איתך לגמרי האתר של טאצ' גרופ נראה כאילו ילד בן 4 כתב אותו . לא עושים שום שיווק ויחסי ציבור . קשה מאוד מאוד להשיג אותם בטלפון אפילו המכירות שלהם . לא מבין איך HTC מחזיקים אותם כיבואן שלהם בישראל כול כך הרבה שנים .

שאלתי אותם במייל מתי צפוי להיות תאריך השקה של הU11.

קבלתי תשובה אחרי חודשיים שהוא הושק ובפיגור של כמה חודשים משאר העולם

והמחיר ? בשביל הישראלי הפרייאר.  בושה!

אגב בביקורת שנעשתה באתר לא הוזכר העניין הזה או זה שהמחיר בשמיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכתב (יונתן מנדלסון) של הכתבה לעיל חושב שזה מחיר טוב הוא כתב : "כחודשיים אחרי שהושק לראשונה בעולם, הסמארטפון המוביל החדש של הטאיוואנית זמין לרכישה גם בישראל בצורה רשמית עם מחיר שעשוי להפתיע אתכם לחיוב " . אז או שהוא לא קנה סמרטפון בשנה האחרונה או שטאצ' גרופ שילמו לאתר לעשות כתבה אוהדת שלא קשורה למציאות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Compima

בהחלט המחיר מפתיע 3200 ש"ח למכשיר שעולה 2300 בחו"ל . אתם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של HTC בארצות הברית ולראות את המחיר . http://www.htc.com/us/smartphones/htc-u11/buy/#!color=red היבואן בארץ טאצ' גרופ פשוט גוזר אלינו קופון ענק . כול ההנחה של המס' הרכישה שירד והביא להוזלה של כול המכשירים בארץ לא הגיע לטאצ' גרופ ולמכשירי HTC בישראל . בעצם כן הגיע ישר לכיס של לטאצ' גרופ במקום אלינו הצרכנים . אפילו גלקסי S8 יבואן רשמי עולה 500 ש"ח זול יותר . מאוד מאכזב ככה לא ימכרו כמו בעבר הרבה מכשירי HTC בישראל .

לא הייתי מצפה שזה יעלה 2300 ש"ח (מיסים, משלוח וכ'ו...)

 

עם זאת, זה אכן מפתיע.

כרגע באמזון הGALAXY S8 יקר יותר מהHTC U11 בכ10 דולר.

עם זאת, בארץ, ניתן לרכוש S8 יבואן רשמי ב2760 ש"ח. הHTC לעומת זאת נמכר ב3170 ש"ח.

 

זה 400 ש"ח הבדל על מוצר שעולה בדיוק אותו דבר בחו"ל. בשני המקרים מדובר על יבואן רשמי. על מה ולמה? איך זה מחיר הוגן בדיוק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ללא ספק מכשיר מלהבי בעל נתונים מרשמים ויתרונות רבים הן בסאנס הלחיץ הן בדואל סים איכות השמע המטורפת, יחד עם זאת במבחן התוצאה נגד מיים IP67  כשלון מוחלט 

הנייד שלי שבק חיים  ולכן אל תשתמשו בו לצילום בבריכה :)

 

IMG_20170817_192753 (2).jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...