go-pro 5 vs s8 - מצלמה - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

go-pro 5 vs s8 - מצלמה


KF

Recommended Posts

בהנחה שהמצלמה של ה-S8 וה-S7 דיי זהות (והן דיי זהות), היתה לי התלבטות דומה לא מזמן.

בסופו של דבר קניתי את הגופרו כדי ש"תהיה"... את הטלפון כבר היה לי במילא.

המסקנות שלי?

 

1. איכות התמונה דיי דומה, אבל בזכות יכולות עדיפות ונוחות שימוש טובה יותר (מסך גדול, גישה לתוכנות עיבוד שונות, גישה ישירה לאינטרנט וכו') העדפתי כמעט תמיד לצלם פשוט עם הטלפון.

 

2. יש בגופרו אפשרות לבחור את זוית הראיה, החל ממצב "סופר רחב" (מעוות מאוד) ועד מצב צר (לא מעוות בכלל, אבל גם לא שונה מזוית הראיה בטלפון) ודרך מספר אופציות באמצע... גם פה, בגלל נוחות השימוש, לא הייתי בוחר בגופרו אלא אם הייתי חייב. בטלפון אתה אשכרה יכול לראות את עצמך כשאתה מצלם ולהבין מה אתה מצלם...

 

3. גופרו מיועדות יותר לוידאו מאשר לתמונות לדעתי, "שגר ושכח". קשה לקמפז איתה תמונות - גם בדגמים שיש מסך הוא קטן מאוד ולא באמת נוח, על סלפי אין מה לדבר - אין מסך ואין לך מושג אם אתה מכוון נכון אלא רק בדיעבד. בוידאו זה סיפור אחר, ובעיקר בכזה שכולל תנועה (מצלמת "אקסטרים") - היא קטנה מאוד, קלה מאוד, ועמידה מאוד - אפשר לחבר אותה למשהו / להחזיק אותה חזק ולתת לה לצלם בלי לפחד כל הזמן שהיא תיפול לך מהיד ותתרסק (טלפון...). למשל, בטיול טרקטורונים הרגשתי הרבה יותר נוח ובטוח לצלם עם הגופרו מאשר להוציא את הטלפון מהכיס ואם בטעות הוא היה מחליק לי מהיד זה היה הסוף שלו..

 

4. גם בצילומים שכוללים מים יש לגופרו יתרון. אומנם הטלפון מוגן נגד מים ולא היתה לי שום בעיה לצלם איתו בלי הגבלה מעשית בבריכה, בים (!) וכו' - אבל עדיין.. מי ים הם לא בריאים לו וזה סיכון מסויים שלוקחים, מה גם שאחרי שהוא שוחה קצת לוקח לו דיי הרבה זמן להתייבש - זמן שבו אי אפשר להטעין אותו משקע הטעינה (אם יש לך מטען - הכל טוב) ולהיתקע בלי טעינה בטלפון זה לא נעים. מבחינת הגו-פרו זה non-issue, מים לא מזיזים לה, נקודה. כולל בעומקים הרבה יותר משמעותיים מהטלפון..

 

האם בדיעבד הייתי קונה את הגופרו שוב? אני יכול להגיד לך שרוב הזמן היא זרוקה בארון...

אם אתה עושה הרבה "אקסטרים" אז יהיה לך יותר שימוש בה. אם זה סתם ליום יום / סלפי בטיולים אז לדעתי מיותר.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולה אז סגרת לי את הפינה ,

אני ארכוש את ה-S8 למרות שהבנתי שהמלצמה של הG6 טובה יותר.

אגב יש הבדל בין 8 ל 8 פלוס מבחינת המצלמה ?

יש אפשרות לצילום וידאו עם S8 ?

 

*אגב משהו שנורא מציק לי ב-S8 זו הזוית הרחבה של העדשה במצלמת הסלפי,
כמעט בכל תמונה היד נראית ארוכה ונכנסת לפריים,זה לא מחמיא.
יש פתרון לזה ?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הזוית היתה פחות רחבה היית צריך להרחיק את היד עוד יותר בשביל אותה זוית ראיה...

כשהזוית רחבה יותר יש לך את הפריווילגיה פשוט להרחיק פחות את היד, ולקבל את אותה זוית ראיה שהיית מקבל בטלפונים עם זוית ראיה פחות רחבה כשהיד כן היתה מתוחה עד הסוף.

יש גם פתרונות שכמובן כוללים לא למתוח את היד בכלל... להשתמש במוט סלפי וכו'. אבל זה נורא.. בד"כ החזקה נכונה (עם האצבעות בלבד בקצה הנגדי של הטלפון) מספיקה וזה נראה הרבה פחות מטופש, גם בתמונה וגם מהצד..

 

אין הבדל במצלמות בין ה-8 ל-8 פלוס, ושניהם יכולים לצלם (לא שאני מבין למה שמישהו ירצה את זה.. אתה יודע כמה נפח זה תופס?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגופרו (...) יש מוט שהולך בזוית (נקרא 3way או משהו כזה) ואז אפשר לכוון אותו ככה שבכלל לא יופיע בתמונה. יש לי אותו כי כשקניתי את הגופרו היה שמקבלים אותו במתנה B|

לא יודע אם יש מוט דומה לטלפונים, אבל אני מניח שיכול להיות שכן...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...