מעבדת 20411C בבית - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבדת 20411C בבית


Yonatan Golan

Recommended Posts

אני מנסה לפתוח מעבדה על המחשב שלי שתכיל את כל המכונות הוירטואליות שנדרשות לקורס 20411C. התקנתי VMware, פתחתי בו מכונה חדשה, התקנתי עליה Server 2012 R2 ובה התקנתי Hyper V (איתו אנחנו עובדים בכיתה). 

האם קיימת דרך כלשהי להוריד או לבצע deploy לכלל המכונות הנדרשות לתרגילים של הקורס  (כמו 20411C LON-DC1, 20411C LON-SVR1,SVR2,CL1 וכו') באופן אוטומטי? נגיד, פקודה בpowershell או תוסף כלשהו בserver manager? 

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. תדאג לאפשר "Virtualize Intel VT-x/EPT or -V/RVI." במכונה הוירטואלית שמריצה Hyper-V בשביל nested virtualization.

2. כמובן שיש לך הרבה כלים של PS ל Hyper-V, אבל זה לא בדיוק חוסף לך זמן עם מכונות מוכנות מראש שאתה בסה"כ רוצה לפתוח ולהפעיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז לפי מה שאני מבין ממך זה שנותר לי ליצור את כל המכונות של הקורס אחת אחת באופן עצמאי. הבעיה היא שאני יכול ליצור מכונה ולקרוא לה DC, ואני יכול ליצור מכונה אחרת ולקרוא לה שרת או קליינט - אבל האם הן באמת יהיו כאלה רק בגלל שקראתי להן ככה? הסיבה שאני שואל היא שאין לי מושג איך להבדיל אותן אחת מהשנייה מבחינת הגדרות. כל מה שאני יודע זה שלשרתים ובמיוחד DCים יש דרישות חומרה גבוהות, בין אם זה , עיבוד וכו'. 

יש לי 9 מכונות ליצור, והן DC1, SVR1-3, CL1-3, RTR ו-INET1 - עם חצי מהן לא התעסקנו בכלל.
אם אני צריך ליצור את כולן בעצמי, קיימים אולי קווים מנחים ליצירת SVR, קליינטים DC ו-INET שאפשר לעקוב לפיהם? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע איזה נסיון או ידע מקצועי יש לך.

בשביל לבנות מעבדה לכל הסמכה מסכנה של מייקרוסופט לא צריך יותר מדי. זה לא DC שהולך לשרת עכשיו אלף בקשות לשנייה ולחלוק forest עם עוד גדוד של שרתים.

אתה יכול להתקין ולהגדיר הכל מתחנת שליטה אחת עם RSAT שלך. החל מגרסאת 2016 אפשר בכלל לעבוד "כמו בלינוקס" עם מערכות הפעלה מינימליות שמריצות רק שירותים שצריכים.

כל המכונות שמספקים בלימודי הסכמות כבר מגיעות מוכנות מראש, לכן אין פה שום provision. אתה פשוט פותח את הכמונה ב Hyper-V וזהו.

דרך אגב, בשביל הביצועים ואם יש לך מערכת הפעלה 10, אתה יכול להריץ הכל על ה hypervisor שלה ולא להתקין hypervisor של VMware ובתוכו להריץ את Hyper-V. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...