המלחמה של הרשת הישראלית במיזם החדש של בנק לאומי - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלחמה של הרשת הישראלית במיזם החדש של בנק לאומי


yonatan.mendelson

Recommended Posts

ציטוט של Sargon

הקמפיין עצמו מעצבן ונוטף פמיניזם פאשיסטי. בליק קשר לצד העיסקי וכל מה שמסביב.

כן יש פה קצת ווייב של SJW וזה ממש מבאס אבל מה שחשוב שהשירות עצמו עובד טוב יחסית, עצם האפשרות להתקשר ב 1:00 בלילה ולפתור בעיות זה ממש מגניב. 

ציטוט של אורח Noam Sher

תקראו לזה או אל תקראו לזה אבל אם אתם בבנק שגובה מכם עמלות חודשיות אתם פראיירים. גם אם לא האפליקציה הזו, כדאי לעבור לבנק שלא גובה כסף כל חודש. אתם ממנים את הבנק או מה? זה יוצא איזה150-120 ש"ח לשנה, פלוס דמי כרטיס אשראי יוצא שאתם סתם זורקים איזה 300 ואולי יותר (אפשר לבחור בכרטיס ללא דמי כרטיס).

צודק, צריך לחפש אפשרויות של כמה שפחות עמלות, תכל'ס הסניפים הדיגיטליים הם אחלה אופציה לכך, כי תכל'ס אין הרבה מה לעשות בסניף לרוב האנשים אלא אם זה איזה אישור דפוק שכל מיני ארגונים רוצים שינפיקו להם כמו ביטוח לאומי. 

ציטוט של אורח Itay Tabak

ביוטיוב טחנו את המוח על זה אבל אין לי מושג במה מדובר כי פשוט לא אמרו על מה הפרסומת

אתה מדבר על הפרסומת  שלהם ? או שאתה מדבר על יוטוברים שמדברים על זה ? אם כן אשמח אם תפרסם. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כדאי להזכיר את PAYBOX שקדמה לכולם, ולרוע המזל לא הצליחה לקבל די הכרה. היו צריכים ללכת על עסקים קטנים. זה בהחלט העתיד של הכסף שלנו, כי אין כאן פיי, פיי או משהו דומה, ובכלל תעשיית 'פיינטק' (מה שיש מכוון לאמריקה). אין דבר כזה קמפיין שלילי - כל קמפיין שמביא את המוצר לתודעה, הוא טוב. מי יודע אם הקמפיין ה'שלילי' הזה אמיתי בכלל... ואם כבר - יש אפ' מתחרה שלישית, של בנק הפועלים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בהחלט מסכים שאין די תחרות בארץ בתחום הבנקים. לא יכול להיות שבאורח פלא כולם די מתואמים אחד עם השני בריביות ובעמלות, אבל הסרת רגולציה והכנסת שחקנים חדשים היא לאו דווקא הפיתרון. רגולציה באה לפתור מצב שהוא אני שם את הכסף כפיקדון בבנק כלשהו או סוחר במניות דרך בנק כלשהו ומחר הבנק נסגר והלך הכסף. יש תנאים לרישיון, יש יחס הלימות הון, לא רוצים מצב שבו הטייקון שבבעלותו הבנק יקרוס ביחד עם הכסף שלנו (ואתם יודעים שברגע שיהיה אישור לעוד בנקים מי שיעמוד מאחוריהם הוא אחד הטייקונים המקומיים ולא יוסי כהן מרעננה). הפיתרון הוא לחייב את הבנקים לאפשר מעבר קל בין בנק לבנק. פפר נותן לאנשים לפתוח חשבון ב-10 דקות (לדבריהם), אז החסם של לפתוח חשבון כבר טופל בבנק אחד ואני מעריך שכולם ישלימו פערים. עכשיו נשאר רק הנושא של סגירת חשבון והעברת כל החיובים השוטפים. כשזה יסגר תהיה פה יופי של תחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שהרבה אנשים שאני מכיר (וגם אני) משתמשים ב-paybox שדרך אגב נרכשה ע"י בנק דיסקונט, ואני לא מכיר כמעט מישהו שמשתמש ב-BIT של פועלים או Peppper של בנק לאומי. כך שאני לא בטוח אם לא הצליח להם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ori Dahan

הפרסומת הכי מעצבנת ששמעתי בזמן האחרון "הופה שילמת" הופה טחנתם לי את המוח! גם אם כל הבנקים יתפוצצו אני לא אשתמש בחרא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל אחד משתמש בכוח ובכלים שניתנים לו על מנת למנף את עצמו לנקודה הגבוהה ביותר. זה בדיוק כמו שהבנק מחליט לעשות לו תיספורת ולנקות לו חוב ולך ייקחו את הבית והכליה לפני שייוותרו זה לא "פייר" אז ככה זה גם להשתמש בכוח ההמונים לשיפור מעמדם בבנק. האפליקציה הזו נותנת רק מעטפת לניהול הכספים באותו מקום בו מנוהלים הכספים שלך בבנק לאומי, ככה שביקורת על האפליקציה שקולה לביקורת על הבנק כי זה הינו הך, לכן כל ביקורת על הבנק דרך האפליקציה ליגיטימית. וזה חמוד שאתה מאמין שגוגל הלכו והורידו ביקורות כי היו לא הוגנות יותר ממניעים אינטרסנטיים של שיתוף פעולה עם גוף כספי כמו בנק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Tomer Harel

הבנק - עושה תספורת לטייקונים ע"ח הפנסיה שלך. הבנק ישלח לך הוצ"לפ על חוב זעום. הבנק מסתתר מהעובדה שהוא משיק - ההמון הזועם חושף אותו על כך. ואתם בן ישע ודוד גולד - אתם ההמון הרדום.... ששששש תמישיכו לישון חברה... ליל מנוחה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח David Gold

Tomer Harel על הנקודות הראשונות שלך אין וויכוח. אבל למה הבנק מסתתר מהעובדה שהוא משיק אפליקציה? תוכל להסביר בבקשה? תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גועל נפש של התנהגות מצידו של אותו ברק. פשוט עבריין בראשות החוק שקורא להוריד ערך והשקעה של חברה רק כי היא לא באה לו טוב בעין. מעניין אם זה פלילי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של RoiTr

האמת שהרבה אנשים שאני מכיר (וגם אני) משתמשים ב-paybox שדרך אגב נרכשה ע"י בנק דיסקונט, ואני לא מכיר כמעט מישהו שמשתמש ב-BIT של פועלים או Peppper של בנק לאומי. כך שאני לא בטוח אם לא הצליח להם...

מצער לשמוע. חשבתי שנראה אלטרנאטיבה אמיתית לכרטיסי אשראי וסליקה, אבל כנראה שעדיין לא. המצב שבו כל אפ' מוחזקת ע"י בנק אחר, תבטיח שירות מינימאלי - במסגרת אי-התחרות הקייימת בינהם.

 

היו דיבורים בזמנו על בנק קואופרטיבי - לא זז כנראה. גם המיזם להפחתת הריביות דרך התאגדות. הקיצר, עד שכחלון יעשה משהו (ומה הסיכוי), לא נראה שינוי בעמלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Tomer Harel

David Gold בדיוק בגלל שבמחברות שלו הוא בירידה חדה ולכן הוא בפאניקה כי האזרחים לא אוכלים את הלוקש שלו (אלא של המתחרים) והמוניטין ככ דפוק שהם מנסים פריצה מכיוון אחר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...