מעבד מתחמם בגלל מזג האוויר - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעבד מתחמם בגלל מזג האוויר


maimon_y

Recommended Posts

לא מזמן קניתי מחשב גיימינג חדש ובזמן האחרון שמתי לב שהמעבד מתחמם מהר ומגיע ל80-85 מעלות בזמן משחק. מערכת הקירור של המעבד שלי זולה אך בחורף פעלה טוב, הטמפרטורה של המעבד הייתה 70-75 מעלות. הוספתי עוד מאוור שיכניס אוויר למארז זה לא עזר.

אני צריך המלצה על מערכת למעבד שתתאים להרבה שעות משחק.( אם יש מערכת שתתמוך באובר קלוקינג בהמשך ולא יקרה ביחס לקירור סטנדרטי גם אפשרי אך לא חייב.)

תודה

 

מעבד i5-7600 Kaby Lake Quad CPU - 3.5 GHz - Max Turbo Frequency 4.1 GHz

קירור Alpine 11 Pro R2 With new Only - 92mm - 500-2000 RPM

כרטיס מסך GeForce GTX1070 G1 Gaming

ספק Antec NE550M

לוח אם H170 - LGA1151

זיכרון 16GB 2133Mhz

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם 70-75 נשמע יותר מדי, והקירור הזה אמור לספק טמפרטורות טובות יותר. יכול להיות שהוא לא מורכב טוב. שווה לבדוק את זה קודם לפני שאתה קונה חדש, אולי מול החנות שקנית ממנה את המחשב (אלא אם הרכבת לבד). 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר...

טוב אז לאחר ש"פלונטר" טענו שטמפרטורת עבודה של 85 מעלות זה מצב נורמלי וזה בגלל שהקירור הזה לא מספיק טוב החלטית לטפל בזה לבד.

אז קודם כל הייתה לי בעיה נוספת בשחרור של גוף הקירור מהמעבד. היה בורג כלוב שהיה צריך לקדוח לו את הראש כדי שישתחרר(עוד תקלה),

הסרתי את גוף הקירור ואיזה פלא אין משחה טרמית על המעבד. הייתה רק משחה על הגוף קירור(משחה שבאה עם הגוף קירור) שבקושי היה לה מגע עם המעבד.

הסרתי את המשחה הישנה ושמתי חדשה. וכמו קסם המעבד לא עובר את ה65 מעלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של tald26

המשחה כן או לא לא אמורה לשנות ב 20 מעלות זה המון.  אולי פשוט הירוק לא ישב טוב והוצאת והחזרת אותו הוא פשוט נכנס למקום שלו

מחשה כן יכולה לשנות את המעלות ב20 ויותר מעלות. מניסיון עם מחשבים קודמים אני אומר. זאת הסיבה שהתעקשתי לשחרר את הגוף מהמעבד למרות שזה דרש ממני לקדוח את הראש של הבורג שהיה תקוע שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מרכיב מחשבים ושרתים במשך למעלה מ 10 שנים לא ראיתי עדיין הפרש של 20 מעלות.  לרוב המחשבים אני מוסיף משחה בנוסף למה שבא עם גוף הקירור אבל זה רק כסתח. הם עובדים בדיוק אותו דבר כמו אלו שעובדים רק עם ה משחה של הגוף קירור 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין זה לא שלא הייתה משחה, גוף הקירור פשוט לא היה במגע עם המעבד. עובדה שהייתה משחה על גוף הקירור אבל לא על המעבד עצמו. 

אני מניח שפות"ש החליף משחה כי זה כבר "על הדרך" ובצדק, כי המשחה כנראה הייתה יבשה כבר. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...