הצצה אל תוך המעבד המתקדם ביותר שיצרה אפל - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הצצה אל תוך המעבד המתקדם ביותר שיצרה אפל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

שוב תגובה של ילדון מאחוריי המקלדת שאינו מבין דבר? למה להגיב סתם שטויות שאתה חושב שאתה יודע אבל למעשה אין לך מושג? 1. נכון למאי 31 שנת 2017, מכרה כ 360 מליון יחידות מאז 2010 של IPADים שונים. זה נתון של שוק מת? תוסיף לזה עוד 500 מליון של שוק האנדרואיד והינה לך שוק של קרוב ל מיליארד! מאז 2010. חשוב לציין כי מתוך ה 360 מליון יחידות שאפל מכרה, מכרה חצי מזה רק לבדה, מלבד עשרות היצרנים האחרים כמובן. 2. שוק האפליקציות, שוק הביזנס קיים ובועט ויש לא קצת חברות (במקרה אחת מהן שלי) שבהן אנשים כן עושים שימוש בIPAD ספציפי כי הוא מותאם מאוד עבור העבודות שלהם בכללי ובין אם זה פגישות, שידור למסכים, ניהול ישיבות והמון דברים אחרים. בעיקר למי שטס לא קצת, זה אחלה מכשיר. 3. אייפונים? למעלה מ 1.2 מיליארד אייפונים נמכרו מאז ההשקה + אלפי אפליקציות! זה כל הקטע. אז יפה שאתה מאמין שרוב האנשים קונים טאבלטים/אייפדים רק כדי לצפות קצת ביוטוב, אבל יש עולם גדול ושלם של אנשים שעושים בהם שימוש מתקדם הרבה יותר, לא סתם בחלקם הלא קטן יש אפשרות להכניס כרטיס סים, כדי להיות איתם. תחזור לעשות קצת שיעורי בית ואל תפיץ חוסר ידע ברשת, מישהו עוד עלול להאמין לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Tomer Vered

אפל מייצרת חרא שבבים זה לא רע שאינטל מייצרים לה את השבהים למרות שב2018 או 19 בשביל להפחית את עלויות המק תייצר את השבבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. שוק הטאבלטים מצטמק, אבל לא קורס.

ב. היחידים שרואים עתיד לשוק הטאבלטים, אבל הם היחידים ממילא שבאמת מכרו טאבלטים. אף חברה מתחרה לא הצליחה לייצר שמגרד את המכירות של האייפדים.

ג. גם שוק המחשבים הניידים והנייחים מצטמק משנה לשנה מאחר ויותר אנשים מעדיפים לצרוך תוכן דרך הטלפון הסלולרי.

ד. משחק בקנדי קראש וצפייה בפורנו זה שימוש לגיטימי לחלוטין. אפשר לחשוב כל בעל מחשב משתמש במחשב לתכנות ועבודה על גיליונות אקסל מורכבים...

ה. תגדיר פרודקטיביות. לדעתי בהחלט יכול להיות מכשיר פרודקטיבי. אני רואה חשבון ואני משתמש באייפד בשביל מענה על אימיילים וקריאת עדכוני חקיקה בזמן נסיעה ברכבת.

ו. החומרה באייפד פרו 2 חזקה יותר מרוב המחשבים הניידים בשוק. Pencil זה דבר מדהים. המון גרפיקאים ומלחינים רכשו פרו לעבודה.

ז. בהחלט מאמינים שאייפד יכול לתת מענה לאנשים שמצד אחד צריכים משהו יותר גדול וחזק מטלפון סלולרי, אבל מצד שני לא רוצים לסחוב על הגב במשקל 2 ק"ג עם שמספיקה ל-4 שעות במקרה הטוב.

ח. 11 תעניק לאייפדים שדרוג פרודקטיביות משמעותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוק הטאבלטים אכן עייף, אבל תכלס ה PRO זה כבר לא ממש טאבלט אלא מחשב ממש. גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הביצועים ומה שאפשר לעשות עליו. אז דווקא כאן אפל בדיוק מצאה את נישה שכן יש ביקוש. ולראייה גם המכירות שלה וגם המכירות של ה של מיקרוסופט. המשותף זה שאלו בעצם כלי עבודה מקצועיים ולא פשוטים לצריכת מדיה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי קשר המערכת הפעלה של אנדרויד פשוט יורה לעצמה ברגל. זו פשוט גרועה וככל שהמכשירים יתקדמו ככה החסרונות המהותיים שלה יפגעו בפוטנציאל הביצועים שלה החומרה שהיא רצה עליהם. למשל מפתח אמולטורים אמר שאנדרויד זו המערכת הפעלה הכי גרועה לאמולטורים. יש שם תמיד LATENCY שאפילו בGAMECUBE בן יותר מעשור אפשר להריץ משחקים עם זמן תגובה יותר מהיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...