כלים דיגיטליים לניהול המשכנתא והתקציב המשפחתי - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כלים דיגיטליים לניהול המשכנתא והתקציב המשפחתי


Milford Cubicle

Recommended Posts

ממליץ על אפ' מקומית לתשלום דרך הסמרטפון - PAYBOX. בלי עמלות אם דרך כרטיסי אשראי (עד 900 ש"ח). הראשונה שמייתרת צורך במזומן בין כל מחזיקי הכרטיסים וחשבונות הבנקים (לפני פפר פיי) ומאפשרת תשלום מתועד נוח. לא רק לקבוצות או אירועים - גם ליחידים. מחכה שעסקים קטנים יגלו אותה. השירותים הפיננסיים בארץ בכל הנוגע לסמרטפונים עדיין במאה העשרים. חוץ מאפליקציות הבנקים אין כמעט דבר (ב-. לאנדרואיד יש קצת יותר). למחשב אין עדיין 'קוויקן' ישראלי, רק Geltbox.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
ציטוט של yw1971

ממליץ על אפ' מקומית לתשלום דרך הסמרטפון - PAYBOX. בלי עמלות אם דרך כרטיסי אשראי (עד 900 ש"ח). הראשונה שמייתרת צורך במזומן בין כל מחזיקי הכרטיסים וחשבונות הבנקים (לפני פפר פיי) ומאפשרת תשלום מתועד נוח. לא רק לקבוצות או אירועים - גם ליחידים. מחכה שעסקים קטנים יגלו אותה. השירותים הפיננסיים בארץ בכל הנוגע לסמרטפונים עדיין במאה העשרים. חוץ מאפליקציות הבנקים אין כמעט דבר (ב-iOS. לאנדרואיד יש קצת יותר). למחשב אין עדיין 'קוויקן' ישראלי, רק Geltbox.

 

שכחתי להזכיר את סלאריקס - CELLARIX. נתמכת ע"י כמה חנויות. אבל עדיין לא זה - אפילו בקניה שבאפריקה ניתן לקנות יותר עם סלולארי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...