חבלי הלידה של Windows 10 S: לא מהירה יותר, לא חסינה מפרצות אבטחה - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חבלי הלידה של Windows 10 S: לא מהירה יותר, לא חסינה מפרצות אבטחה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

מסכנים אלו שכבר קנו את הלפטופ היקר של מייקרוסופט ומגלים עם הזמן את כל הצדדים הגרועים של המוצר ''המשופר'' שהם קנו במקום את הצדדים הטובים (שכנראה לא קיימים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להלן הסיבות למה זה יכשל. כשמבססים הכל על Store, ויש כל כך הרבה באגים בחנות: 1. שבבעלות המשתמש אינן מסודרות באיזשהו Library ברור. 2. אם ישנו קוד פין, זה יכול להקריס את כל החנות ברגע התשלום. 3. ברגע שעושים Redeem לקוד, ואז רוצים לקנות משהו עם הכסף שנוסף, חלון הקודם נפתח במקום חלון תשלום של האפליקציה. 4. אי אפשר לעשות גיבוי לתיקיית לפני פירמוט. וגם אם כן - התיקיה תהיה נעולה לאחר שתפרמטו את המחשב. 5. יש לכם גדולה? יצא עדכון? לא תוכלו לעדכן אם שטח הדיסק שלכם קטן מגודל התוכנה עצמה (לא של העדכון). וזה רק על קצה הלשון... איפה הQA בתמונה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה צפוי, ושוב צפויים להישאר מאחור, האמת חבל לי . לדעתי עם ימשיכו בדרך שלהם, להבטיח ולא לקיים! שיעזבו את שוק לגיימינג ויפנו לנישות אחרות ... באמת בצער רב. תודה על העידכון .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבה מגמתית כרגיל הטענות שלהם נכונות (לא יודע איך הגעת לספר שלא) 95 אחוז מהאנשים הם לא Poweruser ולא יודעים לטפל ולשמור על המחשב שלהם כמות הזבל שמצטבר שם ברגיסטרי ( services ותוכונת שעולות ברקע) לפעמים 2 אנטי וירוס במקביל גם ראיתי גורמת לאיטיות ולבעיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...