מיקרוסופט בהלם? חלק מקוד המקור של חלונות 10 נגנב והופץ ברשת - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מיקרוסופט בהלם? חלק מקוד המקור של חלונות 10 נגנב והופץ ברשת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

חחח בדיוק באתי לכתוב פוסט על זה. לעניות דעתי, לא צריך להיות גאון בשביל להבין שזו מתנה משמיים עבור כל אלו שממררים לנו את החיים, ועכשיו קיבלו על מגש הכסף חומר שיקל עליהם לחרוש מזימות ולפלוש לחייהם של משתמשי המערכת הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בשוקקקקקקק למה שיעשו את זה?! מי המניאק שעשה את זה אני לא מאמין זאת חברה ששוברת את התחת להוציא כל פעם ווינוודסים והם עושים את זה הכי טוב בשוק!!! וככה מישהו בא פורץ להם למערכות ומדליף הכל!!!!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי אם קוד המקור של ווינדוז 10 ידלוף זה יהיה הדבר הכי טוב שיכול לקרות למשתמשים: כן, בהתחלה יהיו הרבה פריצות לא נעימות, אבל זה יכריח את לסגור את כל חורי האבטחה ובסוף נשאר עם מערכת יותר מאובטחת בהרבה. בנוסף חברות צד שלישי יוכלו לפתח כלים לווינדוז שמבוססים או מתממשקים עם קוד המקור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ilan Steve Emmer

חחח ברור המערכת הפעלה הזו מחוסלת . זו כבר לא פריצה זה מערכת שלמה. שום עידכון לא יעזור רק מערכת חדשה מהיסוד . 32 טרה של שורות קוד זה ים או יותר נכון אוקינוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא 32 טרה של שורות קוד. איזה הזוי. אתה יודע מה זה אומר 32 טרה של שורות קוד? אם בערך כל תוו מקלדת הוא נניח 4 בתים(נניח UNICODE וואטאבר). וכל שורה נניח 100 תווים(נניח).

זה אומר שכל שורה זה 400 בתים. אז... 32,000,000,000,000/400 =  שמונים מילארד שורות קוד. לא ממש מציאותי.

 

אגב, הקוד של זמין לכולם. זה לא הופך אותה לפחות בטוחה, להיפך.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואלה בדיוק אתמול בלילה ראיתי שהמחשב שלי עובד קשה למרות שהוא אמור לישון, מחשיד...הסתכלתי בתהליכים שרצים ברקע והיו שם הרבה יותר מידי דברים שאין לי מושג מה הם. אבל לא היה משהו ספציפי שהדליק נורה אדומה. שורה תחתונה מסיים את התקופת מבחנים וחוזר ללינוקס. אין סיבה לשלם על מוצר שכל היום מנטר את הפעולות שלך ואין לך מושג מה קורה עם המידע הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...