מחשב ה-iMac היקר ביותר של אפל מספק לנו הצצה לצמד כרטיסי Radeon Vega - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב ה-iMac היקר ביותר של אפל מספק לנו הצצה לצמד כרטיסי Radeon Vega


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אוי לא ! לא מצאתי. מה עכשיו ? רק עשו מערכת כ"כ נוצצת ויפה וחזקה. רק להסתכל עליה ולהרגיש בגן עדן. איזו השראה, רעיונות וחשק ליצור דברים נעלים מקבלים רק מלהסתכל על השלמות הזו שנקראת מוצר של . בוז לכל השאר. סיליקון גרפיקס וכל השאר - סתם לוזרים וזבלות. אהה, וגם בסרטים רואים רק מחשבים של . כמה חבל שאני לא ילד בן 7 להאמין לכל זה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם שאלתי כמה תעלה מערכת כזו במחשב שולחני רגיל עם RIG בומבה סטנדרטי.

אחריי זה שאלתי כמה יעלה מחשב כזה בתצורה קומפקטית.

כן, תופתע לגלות שיש אנשים שמפריע להם שיש להם מחשב שולחני שנראה כמו הBARRACKS בSTARCRAFT.

אז א) אני מניח שההבדל במחיר בין מחשב שולחני עם אותם רכיבים לא גדול בהרבה.

ב) אתה לא מבין שהקומפקטיות חשובה לאנשים מסויימים.

 

וכן, אנשים רוצים סביבת עבודה נעימה. אם המחשב מרעיש, אפילו שהוא המחשב הכי עוצמתי שיש בשוק, יהיו כאלה שזה יפריע להם לעבוד ויעדיפו מחשב חלש יותר רק שלא ירעיש.

 

אתה חושב שמה שאתה רואה מהעיניים שלכם כולם בטח רואים. זה תכונה נפוצה אצל ילדים שלא מבינים שלא כל האנשים אותו הדבר. וכשהם עוצמים עיניים עדיין רואים אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אתדרדר לפסים אישיים.

 

אוהב יופי מעוצב - תקנה. שימוטו הקנאים.

אלי זה לא מדבר.

 

גם תעשה פעם סיור באולפנים הגדולים - תראה שם שכל מה שיש

לאמנים זה מסך מחשב ואמצעי קלט שהכי נוח להם לעבוד על משימה ספציפית.

וכן, לעיתים עדיין הרבה דפים מסביב.

 

זהו. כל השאר נעשה אי שם בחוות השרתים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה התחלת עם הדיבור הנגוע.

בכל מקרה... אתה מסרב לקרוא את מה שאני כותב ואתה עונה לטיעונים של עצמך.

אמרתי שוב... של זה לא אותו הדבר כמו מעצב גרפי או עורך ווידאו.

תלת מימד לא זהה לעיצוב.

 

זה לא רק יופי מעוצב. זה גם קומפקטיות. וזה כנראה יותר מיועד למעצבים שעובדים מהבית. לא במשרד ענק באיזה HANGER או מקום אם מלא בובות של WARCRAFT ופסלים.

אתה מקרין על הכל מנקודת המבט האישית שלך. אתה לא יודע שקיימים דברים אחרים שאתה לא מודע אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. שאלו אותך האם יש מחשבי או מחשבים אחרים בעיצוב כזה מינימליסטי והייטקיסטי ויפה, נכון? 2. האם יש עיצוב כזה, מראה יוקרתי + מסך 5K במכלול צבעים מקצועי ומכוייל + החומרה הנלוות + וספקי כוח בהתאם מובנים מוסתרים? מאחר וכמובן שאין, אתה מסרב להבין נקודה בסיסית אחת פשוטה והיא: אין קשר בין מערכות מחשבים רגילות שאתה מכיר עם המחירים שאתה מכיר לבין מראה יוקרתי, לוגו, מינימליסטיות ומסך אחד שכולל את כל זה בתוכו בתוך משרד או חדר או בית מעוצב או אחד שזה כן חשוב לו. אתה חושב שכל העולם עובד רק על סמך מה שאתה מכיר? מה שאתה יודע? מה שאתה חושב? אתה אולי חי בסרט ואין כאן צורך בפסים אישיים בכדי להסביר לך שאינך מבין דבר בעולם של "הילדים הגדולים" ואל תיקח את זה אישית, ממה יש לך להיעלב אם אין לך מושג מה קורה שם אבל אתה כותב כאילו שאתה כן? תתפלא, אנשים רבים מאוד, משרדים, חברות ומקומות כאלו ואחרים כן מחפשים את סגנון המחשבים האלו ואתה יודע מה הכי מצחיק? לא משנה מה אתה תגיד, לא תגיד חושב או לא חושב, רוצה לדעת כמה קנו IMAC עד היום? 1. רק ברבעון השני של 2017 נמכרו 4.2 מליון! מחשבי מאק בכללי. 2. מכירות IMAC הן כמעט 1/3 ממכירות מחשבי ה בכללי ולמעשה מדובר על מאות מליוני יחידות מאז 2006. https://www.statista.com/statistics/263444/sales-of---computers-since-first-quarter-2006/ חבר, כנראה שילדון שיושב בבית מאחוריי המקלדת, יודע הרבה יותר טוב הא? נו באמת זה אפילו קצת מצחיק בזה שאני עוד מבזבז זמן לכתוב את כל זה. אין לך גוגל? אין לך יכולת לקרוא ולחפש? אז איך אתה מעיז לפתוח דיונים שכאלה? אתה לוקח לפסים אישיים... נו באמת, זורק דעות לא נכונות ושטויות של ילדון בכיתה א' ואז מתחמק שזה פסים אישיים. קודם חבר, תבין משהו בדברים שאליהם אתה נכנס ואז נוכל לנהל דיון פורה ומעניין. אימרות עם דעה חד צדדית ומחשבה שרק מחשבי קופסא כפי שהם כיום זה מה שהעולם רוצה זה מתאים לאדם שחסר לו "קצת" הרבה ידע. תלמד משהו קטן לחיים, האחד קונה מוצר X השני קונה מוצר Y, כל עוד יש רלוונטיות בשוק, יש מליוני מכירות, יש מיליארדי דולרים רווח נקי? זה אומר שיש עשרות מליוני אנשים בעולם שחושבים אחרת. לשמחתי, הכלכלה והעולם לא עובד על פי דעות שטויות של ילדים מאחוריי המקלדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של mmemorex

1. שאלו אותך האם יש מחשבי PC או מחשבים אחרים בעיצוב כזה מינימליסטי והייטקיסטי ויפה, נכון? 2. האם יש עיצוב כזה, מראה יוקרתי + מסך 5K במכלול צבעים מקצועי ומכוייל + החומרה

מה בדיוק יפה במחשב שנראה כמו מסך או מאפרה, בדיוק כל אחד והטעם האישי שלו. ומה תעשה עם המסך שהמחשב יגמור את הסוס...?

ואגב, אני מעדיף מסך 1440P של EIZO עם ציפוי מט לא מבריק. משום מה חושבים שצלמים אוהבים השתקפויות במסך שלהם.

 

הנלוות + קירור וספקי כוח בהתאם מובנים מוסתרים? מאחר וכמובן שאין, אתה מסרב להבין נקודה בסיסית אחת פשוטה והיא: אין קשר בין מערכות מחשבים רגילות שאתה מכיר עם המחירים שאתה מכיר לבין מראה יוקרתי, לוגו, מינימליסטיות ומסך אחד שכולל את כל זה בתוכו בתוך משרד או חדר או בית מעוצב או אחד שזה כן חשוב לו. אתה חושב שכל העולם עובד רק על סמך מה שאתה מכיר? מה שאתה יודע? מה שאתה חושב? אתה אולי חי בסרט ואין כאן צורך בפסים אישיים בכדי להסביר לך שאינך מבין דבר בעולם של "הילדים הגדולים" ואל תיקח את זה אישית, ממה יש לך להיעלב אם אין לך מושג מה קורה שם אבל אתה כותב כאילו שאתה כן? תתפלא, אנשים רבים מאוד, משרדים, חברות ומקומות כאלו ואחרים כן מחפשים את סגנון המחשבים האלו ואתה יודע

פוזה זאת המילה המתאימה וקצת קורטוב של יוהרה.

טוב נו... גם פוזה עולה כסף.

 

מה הכי מצחיק? לא משנה מה אתה תגיד, לא תגיד חושב או לא חושב, רוצה לדעת כמה קנו IMAC עד היום? 1. רק ברבעון השני של 2017 נמכרו 4.2 מליון! מחשבי מאק בכללי. 2. מכירות IMAC הן כמעט 1/3 ממכירות מחשבי ה MAC בכללי ולמעשה מדובר על מאות מליוני יחידות מאז 2006. https://www.statista.com/statistics/263444/sales-of-Apple--computers-

since-first-quarter-2006/

6% מהשוק העולמי זה לא מספיק עבור מפתחים, זאת הסיבה שפלאג-אין של חברות צד שלישי ברובם מגיעים ל-WIN.

זאת גם הסיבה שאוטודסק לא התאמצה מספיק להמיר את AUTOCAD וREVIT למק, 2 התכנות המקצועיות האלו רצות על מק כמו מלפני 20 שנה.

 

חבר, כנראה שילדון שיושב בבית מאחוריי המקלדת, יודע הרבה יותר טוב הא? נו באמת זה אפילו קצת מצחיק בזה שאני עוד מבזבז זמן לכתוב את כל זה. אין לך גוגל? אין לך יכולת לקרוא ולחפש? אז איך אתה מעיז לפתוח דיונים שכאלה? אתה לוקח לפסים אישיים... נו באמת, זורק דעות לא נכונות ושטויות של ילדון בכיתה א' ואז מתחמק שזה פסים אישיים. קודם חבר, תבין משהו בדברים שאליהם אתה נכנס ואז נוכל לנהל דיון פורה ומעניין. אימרות עם דעה חד צדדית ומחשבה שרק מחשבי קופסא כפי שהם כיום זה מה שהעולם רוצה זה מתאים לאדם שחסר לו "קצת" הרבה ידע. תלמד משהו קטן לחיים, האחד קונה מוצר X השני קונה מוצר Y, כל עוד יש רלוונטיות בשוק, יש מליוני מכירות, יש מיליארדי דולרים רווח נקי? זה אומר שיש עשרות מליוני אנשים בעולם שחושבים אחרת. לשמחתי, הכלכלה והעולם לא עובד על פי דעות שטויות של ילדים מאחוריי המקלדת.

דבר אחרון, אין מצב שאיימק פרו ירוץ  ללא בעיות חום ומאמץ במארז כזה.

כבר יצא לי לראות איימקים שעוברים למצב Shutdown במאמץ, וסימני חום כהים מסביב למסך.

been there done that

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

מאמץ חום זה בעיה חמורה גם ברוב הלאפטופים.

נסה טיעון אחר.

 

מה הבעיה, נריץ את המאוורר על 2500 סל"ד...

תמיד יש אטמי אוזניים שנשארו מהצבא.

Capture.JPG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...