Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

Boris_yo

כרטיס SIM לא מתאים לסמארטפון שלי

Recommended Posts

שלום. אני בהוט מובייל ועד כה השתמשתי בנקסוס 4. אני שידרגתי לסמסונג A5 וכרטיס SIM לא מתאים לו:

 

5937c49bdeedc_sim-card-nano-2017-06-0711_49_23.jpg.de52dd26377a89763a4bc6c606bf9e92.jpg

 

מה אפשר לעשות? תודה.

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להיכנס לכל חנות ולבקש שיגזרו לך את הסים לגודל המתאים (כמעט כל חנות יכולה לעשות את זה עם מכשיר מיוחד שגוזר את הסים למידות הנכונות)

או שאתה יכול לגשת לנק' שירות של הוטמובייל (בדר"כ לא לעמדות שיש בקניונים אלא עמדה שנותנת שירותים טכניים) ולהחליף את הסים לאחד שיתאים למכשיר החדש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של XTZ-Mike

אתה יכול להיכנס לכל חנות סלולר ולבקש שיגזרו לך את הסים לגודל המתאים (כמעט כל חנות יכולה לעשות את זה עם מכשיר מיוחד שגוזר את הסים למידות הנכונות)

 

שאלתי מובייל על איך הם מסתכלים על זה. הם אומרים שלא לוקחים אחריות על דברים כאלה.

זאת אופציה מהירה ונוחה יותר אבל אם משהו יקרה עם SIM לא יקחו אחריות ואני בטח אצטרך לשלם עוד פעם  על SIM חדש.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Boris_yo

 

שאלתי הוט מובייל על איך הם מסתכלים על זה. הם אומרים שלא לוקחים אחריות על דברים כאלה.

זאת אופציה מהירה ונוחה יותר אבל אם משהו יקרה עם SIM הוט לא יקחו אחריות ואני בטח אצטרך לשלם עוד פעם  על SIM חדש.

בכל זאת הייתי עושה זאת, זה הרבה יותר קל, ואין הרבה דברים שיכולים להשתבש

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של Boris_yo

 

שאלתי הוט מובייל על איך הם מסתכלים על זה. הם אומרים שלא לוקחים אחריות על דברים כאלה.

זאת אופציה מהירה ונוחה יותר אבל אם משהו יקרה עם SIM הוט לא יקחו אחריות ואני בטח אצטרך לשלם עוד פעם  על SIM חדש.

 

עברתי מנקסוס 5 (מיקרו סים) לנקסוס 6P (נאנו סים) ובחנות שממנה קניתי גזרו לי את הסים (היו לי מידי פעם צניחות בקליטה אז לא היה לי איכפת שיגזרו אותו).

אחרי חודשיים שהמשיכו הצניחות בקליטה, ניגשתי להוט מובייל בת"א (יגאל אלון) וביקשתי להחליף את הסים - לא שאלו שאלות, לא דרשו כסף ולא שום דבר, הוציאו סים חדש, איקטבו אותו וזהו.

 

חוץ מזה, גם אם נניח וידרשו תשלום, כמה כבר ידרשו? 30 ש"ח? (מחיר מופקע אבל עדיין לא מדובר על מאות שקלים).

 

כשהם אמרו לך שהם לא לוקחים על זה אחריות הם התכוונו שהם לא לוקחים אחריות שהסים יעבוד כמו שצריך - לא על זה שלא יחליפו לך אותו.

נערך ביום על-ידי XTZ-Mike

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...