אין גבולות: האם אינטל תשיק היום מעבד ביתי עם 18 ליבות עיבוד? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין גבולות: האם אינטל תשיק היום מעבד ביתי עם 18 ליבות עיבוד?


Recommended Posts

שעות לפני מסיבת העיתונאים הרשמית של החברה בתערוכת Computex 2017 - שקופיות מודלפות מצביעות על כך שהיא מתכננת לנקוט בצעדים קיצוניים בשביל לשמור לעצמה את ההובלה הטכנולוגית

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

חחח בדיוק לפני שנה פורסמה כאן באתר הביקורת על 6950x עם 10 ליבות. הנה היא מופיע כאן מצד שמאל. ועכשיו, כבר 18 ליבות. לא רע. רק חבל שבמקום לעשות "מרוץ מגהפיקסלים" בתחום המעבדים והליבות שבהם, לא נותנים מעבד כמו 7700 עם או בלי ה -k בחצי או אפילו שליש מחיר. זה בהחלט היה יכול להיות "דיינו" לרובנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לצנן קצת את ההתלהבות מAmd.

 

להערכתי, גם לאינטל וגם לnvidia, יש תכניות מגירה שיתעלו על כל דבר שAMD תציג, אף אחת מהן לא בסכנה..

 

כן, טוב שיש את , אבל לא כי הם עדיפים או שהמוצרים שלהם יותר טובים (במקרה הטוב שווי ערך מבחינת איכות), אלא כי הם מעוררים את השוק ויוצרים תחרות (גם מבחינת מחיר) , וע"י כך גורמים לnvidia וintel לחשוף קלפים שמי יודע מתי היו נחשפים אילולא היו מרגישים טיפה תחרות.

 

אמנם ההתנהלות של אכן טיפה חזירית, אבל ככה זה בעסקים, אם אין לך תחרות, למה להקדים יציאה של מוצרים חדשים? אין צורך בכך. עכשיו יש קצת תחרות, אז העיתוי מתאים להם, וכך הם פועלים.

 

מה שכן, יש לומר מילה טובה על , שהם נלחמים ב2 חזיתות עיקריות בכבוד ולא מוותרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:nixweiss:

 

קשה לי להשתחרר מהרושם שאילולא והמעבדים האחרונים שלה

ולא פחות מכך התמחור שלהם הן והן נויידיה היו זזות בעצלתיים

עם התיק תוק ובים בום ושאר חארטות שנתנו לצרכן שינוי של 5 אחוז יחסית לדור הקודם

ולא פעם תוך שינוי תושבת תמוה, במקרה הטוב.

אין לי מושג מה יש לכל חברה במגירה, אבל טוב ששתי האחרות מתחילות אם לא להזיע,

אז לפחות להתעורר ולהפסיק לשים זxx  עלינו הלקוחות.

ורק בשביל זה מגיע בראבו ל - .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק. ולכן כפי שאמרתי, טוב שהם קיימים.

 

לא כי הם מייצרים מוצרי על או מוצרים בעלי איכות יוצאת דופן, אלא כי הם יוצרים תחרות, על כל המשתמע מכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצנן את ההתלהבות? מר OO, בשבילך אני מקווה שאתה לא תקנה מוצרים של .. אם אתה רוצה לקנות מרצדס במחיר של מטוס, אתה מוזמן לקנות . או שתוכל לקנות מטוס במחיר של מרצדס, ואז תלך על . המוצרים של עדיפים, בכל קטגוריה, וזה שהחברה בחרה להילחם ב2 חזיתות עיקריות בעוצמה ובהמון אופי, ותוך מספר חודשים גרמה ל- ואינטל לצאת מגדרן, ולהביא את הטוב ביותר שלהן לשוק, רק מראה עד כמה התחרות היתה רדומה שנים. רק פרייר יקנה מוצרים של .. מאחל לך לא להיות הפרייר הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^

בוא נעזוב את הפאן האישי.

לא אתה ולא אני נקבע מי יקנה מה ולמה.

כשפלוני אלמוני ישאל כאן באתר, תרגיש חופשי

להביע את דעתך מה כדאי ומה לא ולמה.

 

עד אז, כל אחד יבחר לעצמו אם להיות פריזר או טאבון.  :lol:

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האר את עיניי מר מיכאל, במה המוצרים של עדיפים בדיוק באופן גורף כ"כ? מהם הקריטריונים בהם קבעת את הטענה הזאת? מעניין מאוד לשמוע.

 

בשנים האחרונות המוצרים של , לרוב היו יותר חמים יותר זללניים ויותר וחלשים משל המתחרות (שלא נדבר על המיחזור של הכרטיסים בשנים האחרונות..), בלוף אחר בלוף אחר בלוף שהתפוצץ להם בפרצוף. אז פתאום באו עם יציאה של מעבדים ואולי כרטיסים (נראה מה הvega שווים בכלל) שקצת משתווים בביצועים לintel וnvidia וזה מה שהפך את למובילה בתחומה? ממש לא..

 

ותאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר, וממש לא fanboy של או , הייתי כ10 שנים עם מעבדי AMD, ועדיין עם כרטיס של AMD.. למה עברתי למעבד של אינטל? כי לא היה לAMD שום דבר להציע במשך שנים, מעבדי הFX שלהם הם פח אשפה..

 

כן, מגיע להם כל הכבוד על המאמצים שהם עושים. אבל הם לא עושים את זה בשבילי או בשבילך.. הם עושים זאת בשביל לשרוד. האופי שלהם לא מעניין את השוק רק המוצרים והמחירים שלהם.

 

הניסיון לצייר את AMD כחברה של העם בשביל העם, מיותר.. על מי הם עובדים. אם הם לא יהיו זולים אין להם קיום. אז אנשי השיווק שלהם מנצלים את המובן מאיליו.

 

אבל מכאן ולצאת בהצהרות מפוצצות כמו "AMD עדיפה בכל קטגוריה קיימת".. פשוט לא.


אני בניגוד לאחרים, לא מאלה שקונים לפי מספרים, יותר ליבות? לקחתי יותר טוב.. אם מעבד חד ליבה יביא לי ביצועים דומים במחיר נמוך יותר ניקח אותו. מעבדי הI5 של (עבור המשתמש הביתי) לא נופלים באופן מוחלט מהמשושים של AMD, וכנ"ל לגבי הI7 שלא נופלים בכל האספקטים מהמתומנים.. כך שאם נשווה לפי ביצועים (שנוטים לכאן ולכאן, תלוי באופי השימוש) ולא לפי מספר ליבות (כמו בורים) ההבדלים במחיר כמעט ולא קיימים.

 

אז חלאס עם האנלוגיות המיותרות האלה של ומרצדסים.. 

 

בנוסף, וnvidia ממש לא יוצאות מגדרן, אלא מגיבות בהתאם למצב הקיים. יש להן טכנולוגיות שישאירו אותן בטופ, אתה יכול לסמוך על זה. זה היה מטומטם מצידן לא להגיב.

הלוואי וAMD ילחצו אותם עוד יותר אפילו, סה"כ הצרכנים הם אלה שירוויחו מכל זה.

 

בשורה התחתונה, הדור החדש של המוצרים של AMD, כן מביא משהו חדש לשולחן, סוף כל סוף טכנולוגיות חדשות ופיתוחים חדשים. אבל זה לא מספיק, שכן המוצרים החדשים שלהם שווי ערך למוצרים מתחרים שקיימים כבר זמן מה בשוק.. אין עליונות טכנולוגית, יש משחק עז של שיווק אגרסיבי, שבינתיים הולך להם לא רע.

 

השינה העמוקה בה היו שרויים וnvidia היא רק כלפי חוץ. אני בטוח במיליון אחוז שהם לא קפאו על השמרים, ולכן אם AMD רוצה להישאר רלוונטית גם בעתיד, אני מאוד מקווה בשבילם שיש להם טכנולוגיות חדשות ועתידיות בתנור.

 

והכי חשוב!!!!! אם אתה כבר מצטט את שמי אז זה OvO!!!!!!!!!!!!

 

 

איזה פוסט ארוך יצא לי :D  סטייל nec_000 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של OvO

מעבדי הI5 של אינטל (עבור המשתמש הביתי) לא נופלים בכלום מהמשושים של , וכנ"ל לגבי הI7 שלא נופלים מהמתומנים

טעות. בגיימינג הם אכן לא נופלים בביצועים, אבל בעבודה מרובת ליבות הם מפגרים בהרבה אחרי מעבדי באותו המחיר. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...