המלצה למדפסת - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למדפסת


חיים חדד

Recommended Posts

הדבר החשוב ביותר כשקונים הוא מחיר הדיו, בדוק את מחירי הדיו ולכמה דפים הוא מספיק לפני שאתה קונה.

אני יודע שבמדפסות מחברת CANON ניתן להשתמש במחסניות דיו חלופיות, והמדפסת לא תזהה, דבר שלא ניתן לעשות במדפסות . לא יודע מה לגבי חברות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא רק HP: לקסמרק לא תומכת גם היא במחסניות חלופיות. במחסניות של אפסון יש שבבים שמשקרים בכמות הדיו שנשארה בהן ומתריעים על מחסנית ריקה כאשר היא בפועל חצי מלאה. Canon היא המדפסת היחידה שאני מכיר (לפחות ממה שיש אצלי), שמודדת במדויק את כמו הדיו, ומאפשרת לך להמשיך להדפיס גם כאשר הדיו נגמר באחת מהמחסניות, כך שניתן לנצל את המחסנית עד תום, ולא מפריע לה השימוש במחסנית חלופית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להיפך: איכות ההדפסה במדפסת הזרקת דיו במקרים רבים, גבוהה בהרבה מזו של מדפסת . זו הסיבה למה מדפסת הלייזר לא פופלארית בתחום הצילום, כי תצלומים היוצאים ממדפסת צבעונית, נראים מגורענים מאוד, בהשוואה לתצלומים היוצאים ממדפסת הזרקת דיו (במיוחד בעת שימוש בנייר מיוחד להדפסת צילומים במדפסת הזרקת דיו). מדפסת טובה למי שמבצע הדפסות רבות. מדפסת טובה בעיקר להדפסת מסמכים, טפסים ודברים שבהם מהירות ההדפסה חשובה יותר מהאיכות.

יש כיום גם מדפסות הזרקת דיו מהירות מאוד (כמו המדפסת שלי Canon IP5300, שבאיכות המינימלית, מדפיסה מסמך בשניות ספורות. והיא יכולה גם להדפיס משני צידי הדף).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...