חלונות עם גן סגור, הסיבוב השני: הכירו את Windows 10 S - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חלונות עם גן סגור, הסיבוב השני: הכירו את Windows 10 S


yonatan.mendelson

Recommended Posts

לא נראה לי שמישהו יקנה מחשב יקר ואז יתקין כזו . אם כך המערכת הפעלה הזו מיועדת אך ורק לLOW END ואליי לMID END מבחינת חומרה. יש למערכת הפעלה הזו יתרון אמיתי על פני הWINDOWS הרגיל או רק יתרון מלאכותי? גם היום אפשר להתקין אפליקציות רק מהחנות של מיקרוסופוט, וגם באפל אפשר להתקין אפליקציות שלא מהחנות של . אבל באפל יש פחות בעיה של ווירוסים ויותר מתקינים מהחנות, לא בגלל שכופים על המשתמשים כמו שמיקרוסופט רוצים, אלא בגלל שהחנות של הרבה יותר מבוססת מזו של מיקרוספט. כרגיל מנסים להנדס את התוצאה הסופית הרצויה(להיות כמו אפל) כשהם בכלל לא במקום הזה. נראה לי אבל שלמיקרוסופט יש טריק חדש שהם כל כמה חודשים מוציאים מוצר גימיק חדש ואז הרבה EARLY ADOPTERS קונים את המוצרים האלה במחיר מפוקע, ואז זה כבר לא משנה מה קורה אחריי. לא יודע אם זה באמת משתלם, אבל המחירים ההתחלתיים הם בהחלט שערוריתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של rmyzzby32

לא הייתי משקיע בכתבה זאת רק יונתן מנדלסון יביא כתבה על כלום . תחשבו כלום לא ניתן להבין מה זה המערכת הזאת ומה מכילה זה מה שקורה ש יונתן מנדלסון כותב

תסתלק מכאן ילדון עלוב. פותח משתמש רק להטריל ולהעליב. לך ל fxp. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שווינדוס 10 לא ידידותית למשתמש הפשוט בעליל. אתה יכול להריץ תוכנה, היא תפתח קובץ או ספרייה. תסגור את התוכנה. ואחריי זה איכשהו הקובץ לא נסדר כראוי או הספרייה ואז אם תרצה לעשות RENAME לספרייה לא תוכל לעשות כי היא בשימוש. אפילו שסגרת את כל האפליקציות.

כלומר, האפשרות היחידה שלך בתור משתמש רגיל בשביל לשנות שם ספריה שאיזה תוכנה(UNITY, לא משהו מפוקפק יחסית) לא סגרה היא לעשות ריסטרט. כאילו מה זה הטימטום הזה?

WINDOWS 10 זה עדיין אחת הכי גרועות למשתמש הרגיל.

הם מנסים לעטוף את כל הג'יפה באינטרפייסים יפים שיסתירו את הבלאגן שמתחת, אבל זה לא ממש עובד להם.

לדעתי בOS X דברים כאלה גם קורים, אבל יש יותר דרכים להתמודד איתם בממשק משתמש(מבלי להתחיל להריץ פקודות בCOMMAND PROMPT).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...