אינדי חוזר מפרישה ומלחמת הכוכבים סוגרת טרילוגיה: סרטי העתיד של דיסני - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינדי חוזר מפרישה ומלחמת הכוכבים סוגרת טרילוגיה: סרטי העתיד של דיסני


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אנו מתכוונים... ..... על המסך הגדול....... יש יותר טוב מהמסך שלנו בבית? אמנם לא נצפה בו כשיצא, אבל הוא בהחלט יגיע לסלון שלנו על מסך גדול ורזולוציה מלאה. לא חסר מהיכן להוריד סרטים! ואם ימשיכן עם כל הבאז הזה... לדעתי זה רק מגרה את קים גונג און בכדי לעשות הכל... ושוב להפיץ זאת ברשת.. (וכך לא נפספס שום סצנה!) אנחנו נבחן את אינדי היקר יקבל מקום של כבוד, אבל לא לשכול שיש עוד המון המון בדרך! אחד מהם שאנו מצפים לו בקוצר רוח הוא PROMETHEUS Alien: Covenant והוא יתן לנו את סיפור הרקע וההתחלה לעלילה של כל סרטי ALIEN. - נ.ב. כמר מעל 8 שנים שאני מחכה לסרט מסויים שכל הזמן נדחה ונדחה.. וכעת לא ניתן למצוא עליו שום מידע. אולי מישהו מכיר ויודע מה קורה עם הסרט הזה? לסרט קוראים: JEEFERS CREEPERS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה ידידי, אתה צודק במאת האחוזים! אכן דברתי על השלישי. - ואם כבר ענית (ולדעתי גם ראית) _ אז אולי אתה זוכר איזה סרט אימה, שהמפלצת בו הייתה ממש דומה למפלצת ב JEEFERS. לא זוכרת את שמו של הסרט או על מה הוא היה, רק זכור לי שבסופו גילו שהמפלצת התגוררה בכנסיה גותית ישנה, וכל התקרה של הכנסיה הייתה מצופה ועטורה בגופות של נעדרים במשך המון שנים. הגופות היו תפורות אחת לשניה. (סליחה על החפירה אבל כל כמה זמן אני מנסה לחפש את זה.. כבר מעל 10 שנים לדעתי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אההה, בסרט הראשון יש משהו עם כנסייה למיטב זיכרוני.

 

השאלה היא האם מדובר בסרט הזה או בסרט אחר.

 

ספויילר

אני זוכר רק את הסצנה של הסוף, שבו המפלצת מציצה דרך הפרצוף של האח או משהו בסגנון הזה, איזה creepy זה היה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש עכשיו בדקתי שוב ואין כזו סצינה בסרט הראשון. הסצינה לפני אחרונה היא בתחנת המשטרה והיא מסתיימת כשהמפלצת חוטפת את אחיה. והסצינה האחרונה מסתיימת במפעל ורואים בשוט נע את המפלצת תופרת משהו ... ואז רואים שזה הפרצוץ הקרוע מהאח .. וללא עיניים. - אני זוכרת בבירור רק את סוף הסרט ההוא כשניידת משטרה ושוטר מספר לזוג נערים או לנערה אחת ששם בכנסיה ממול (ורואים שזו כנסיה עם צריחים ורק עם עננים אפלים) נצאו גופות נעדרים מלפני שנים... (ואז יש שוט נע על גבי קירות הכנסיה ... השוט מטפס כלפי מעלה וצבע הקיר משתנה לאדום/בורדו... ומתחילים לראות ידיים, רגליים, שדיים וראשים, ואיך הכל תפור לתקרה) ראיתי את המפלצת פעם אחת בסרט הזה , ואז, כשראיתי את ג'יפרז כריפרז עשיתי את הקישור בין שני המפלצות. שנייהם היו עם אזניים מחודדות, אף מחודד, שיניים וניבים .. ושניהם היו שחורות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...