קנייה קבוצתית גלקסי S8 ו-S8+ - עמוד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה קבוצתית גלקסי S8 ו-S8+


Motix

Recommended Posts

כל חברת סמארטפונים גדולה משיקה מכשירים חדשים כל שנה, so what. ה-S5 עם מעבד הSD801 שלו ורום נקי מטיס דברים כמו ומדיה בצורה חלקה להפליא. זה מכשיר שהושק לפני 3 שנים בדיוק.

אנשים רוצים לקנות חדש וזאת התרבות - אז קונים. אבל, בדיוק כמו שוק המחשבים הנייחים, העקומה מתחילה להתישר עם צורך השימוש ביחס לחומרה. זה בהחלט נרגע בשנתיים האחרונות וזה מתבטא עם חומרה פשוטה וחסכונית יותר שמחליטות היצרניות לכלול אפילו במכשירים החדשים ביותר שהם לא דגל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן. גם אני ראיתי שהמכשיר הנפוץ ביותר של כרגע הוא הS5. וגם מה שאתה אומר בנוגע למעבדים נשמע הגיוני

אבל עדיין - סמסונג מרוויחה כסף בסופו של דבר בעולם המובייל ממכירת . אם יש האטה בשוק (אנשים נשארים יותר זמן עם המכשירים שלהם) - זה לא אומר בהכרח שיש ירידה ברווחים ובהיקפי המכירות?

במצב היפותטי לחלוטין - נגיד שכולם נשארים 6 שנים במקום 3 שנים עם הסמארטפון שלהם. הרווחים של יורדים בחצי.

אתה אומר שבמצב כזה , עם כל המשקיעים שלה, פשוט יושבים נינוחים על שולחן הישיבות, שותים קפה ואומרים "יהיה בסדר"?

 

זה באמת נראה לא לא סביר.

זה אולי יכול להסביר למה עלות המכשיר עלתה עם השנים? אני לא יודע. לא למדתי כלכלה ולכן קשה לי לענות על שאלות אלו. אבל אם הייתי - הייתי גורם לרצות לאנשים לשדרג, בין אם זה באמצעות פרסומות אינטנסיביות/פיצ'רים חדשים, ובין אם זה להכריח אותם לעבור עם עדכוני תוכנה שמאיטים את הטלפון/הפסקת תמיכה בשלב מוקדם.

 

אבל היי, זה רק אני עם כובע האלומיניום על ראשי שאומר שיש כאן משהו מסריח. קח את דבריי כדעה אישית אחרי חווייה לא נעימה (שגרמה לי להמליץ לכל חבריי להתרחק מסמסונג)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

אם מדברים תכלס על עליה בעלות מכשיר - בעיקר דברים כמו תקן IP68 במכשירים החדשים. זה מעלה בצורה דרמתית את עלות היצור וההנדסה. העיצוב והחומרים (סוגי מתכות, זכוכית) גם כן

הגיוני וסביר. לכן לא אמרתי שזה בוודאות מה שחשבתי.

עדיין - האם הם מפסידים? יורים לעצמם ברגל כשהם משחררים מכשירים חזקים יותר? הרי ברור לי שיש תחרות ולכן הם לא יכולים להמשיך לחלוב את הפרה לאט (ולשחרר טלפונים חלשים) - בדומה למה שאינטל עשתה עד שRYZEN נחת (ונראה מה יקרה בהמשך)

 

הייתי שמח לדעת מהי האסטרטגיה הכלכלית של סמסונג. אני מקווה שהם ירדו מהרעיון של "להפוך מכשירים לאיטיים יותר" - כפי שרצו (או רוצים) לתבוע את .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיון הזה גלש לכיוון שונה.

הצעה שלי למי שפתח את הפוסט, תפתח אחד חדש כדי שנוכל להתמקד ברכישה הקבצותית.

נראה לי שדי הגיעו פה למסקנה שלא כדאי לקנות את הסנאפדרגון.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...