חדש: המדבקות שיעזרו לכונן ה-SSD שלכם לשמור על טמפרטורות קרירות - עמוד 2 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חדש: המדבקות שיעזרו לכונן ה-SSD שלכם לשמור על טמפרטורות קרירות


yonatan.mendelson

Recommended Posts

זה לא בגדר בעית חימום, זה הבלבול של כולם. זה פשוט שהיצרנים לא מספקים על גבי השבבים הערומים שלהם, זה הכל. במידה ותעביר 50 גי'גה בייט ברציפות הכונן יתחמם בין 45-60 שניות והביצועים נפגעים קצת עד שזה מתקרר חזרה, זה כל הקטע. רוב המשתמשים הרגילים לא שמים לב לזה. סביר להניח שהתדרים והמהירויות והבקרים של , כפי שהם כיום, לא מגיעים לטמפ' האלו ולכן ביצועי הכתיבה והקריאה שלהם נמוכים נגיד מהכוננים של 960 של . אכן הפציצו בנתוני פיק אדירים אבל זה לא לזמן ממושך, כאן כל הקאצ'. כרגע הכוננים של מסדרת אופטן החדשה מגיעים מקוררים ומכוסים בגופי , תבדוק ברשת בגוגל בתמונות, זה לא כל כך קשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מנסה את התוכנה הזאת: http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html מקווה שהיא תוכל לתת לך אינדיקציה לגבי הכונן. אין דרך אחרת מלבד להציב חיישן על גבי השבבים עצמם או להשתמש בתוכנה ולסמוך עליה. ברשת אם תעשה חיפוש מינימלי, קצת לעבוד בעצמך... תמצא שיש ביקורות ומדדו תוך כמה זמן הכוננים נכנסים למצב של הגנה, הינה, חסכתי לך עבודה של 5 שניות בגוגל: https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Samsung-950-Pro-M-2-Throttling-Analysis-776/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב ציטוט מהמסקנה שלהם:

Keep in mind that in the real world, it is very uncommon to fully utilize a drive this fast to the same extent we did in our testing. Very few programs will actually be able to read from a 950 Pro at full speed for more than a very short period of time, but if you do have a situation where you need a M.2 drive to perform at full speed for longer periods of time this should give you an idea of what you may need to do to achieve this.

 

ציטוט זה עוד יותר מעלה את התהיה אם בכלל יש טעם להשקיע מאמץ בכלל.

 

השאלה שלי היא - האם יש דרך לנטר את המערכת בשימוש שוטף כדי להגיע לדיאגנוסטיקה אם בכלל יש טעם לבצע פעולה כזאת או לא ?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...