חדש: המדבקות שיעזרו לכונן ה-SSD שלכם לשמור על טמפרטורות קרירות - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חדש: המדבקות שיעזרו לכונן ה-SSD שלכם לשמור על טמפרטורות קרירות


yonatan.mendelson

Recommended Posts

^^^^

 

למה אתה חושב שכל דבר שפולט חום עובר  O.C

הרי לדוגמה  גם כל מעבד פולט חום ללא שום  :).

 

פשוט כאן, בכוננים, היצרנים  " הופתעו"  מהחום שמגיע אליו הכונן שבמקרים לא מעטים

גם נפגעים הביצועים עקב כך.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף יצרן לא הופתע, זה פשוט היה ידוע מראש. אתה חושב לרגע שאף אחד לא בדק ולא יודע? בחייך ייצור שבבים והפיתוח מכסה את הכל כולל בדיקות מעבדה של שבועות וחודשים ברצף. מה הקטע? פשוט, מצהירים שהכונן מספק נגיד (לוקח מספרים בכללי) 3500 מגהבייט לשניה (ניקח את 960 סתם דוגמא) ומה מסתבר? שהנתון נכון אבל כעבור דקה של עבודה הכונן מגיע לטמפ' קיצוניות בהעברה רציפה ומוריד את התדרים שלו ואתה כבר לא מקבל את הנתון שלך אלה הרבה, הרבה פחות. רוב המשתמשים לא ישימו לב לכך כי הכונן מתקרר וחוזר לתדרים וחוזר חלילה. להתקין זה יקר יותר (כמה דולרים זה לא זול כשאתה מייצר 500,000 אלף כאלו בחודש חבר). בנוסף, יש לוחות אם שהכונן נמצא מתחת לכרטיס המסך או מקומות שבהם התקנת קירור כלשהו, עלולה לפגועה בהתאמה של הכונן למיקום שלו או למחשבים , מחשבי OEM וכו'. כן יבוא היום שבו ככל הנראה, או בזכות תהליך ייצור מוקטן אבל הביצועים ימשיכו לעלות ולא רחוק היום שבו יהיו קיטים שכאלו או שמגיע מהיצרן בתוספת מחיר כזו או אחרת. בהתאם לכך סביר להניח שמיקום הכונן יעבור מקום. לידע כללי, יש כוננים שנמצאים במיקומים לא הכי טובים כמו שאמרתי קודם לכן, מתחת לכרטיס או כרטיסי המסך וכו', ומתחמם בעקבות כך גם כן, זה בדוק ויש חומר ברשת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של askme

^^

 

פשוט כאן, בכוננים, היצרנים  " הופתעו"  מהחום שמגיע אליו הכונן שבמקרים לא מעטים

גם נפגעים הביצועים עקב כך.

 

בגלל זה השתמשתי בגרשיים במילה הופתעו.

פשוט, מה שאמרת ב - 13 שורות, אמרתי בשורה אחת. :)

 

כל אחד וצורת הביטוי העדיפה עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתבלבל לרגע. הסברתי בדיוק מה שאחרים צריכים לדעת לידע כללי. ברורים לי הגרשיים, חשוב היה להסביר לקהל האתר האחר, אלו שלא באמת נמצאים בפרטים אבל כן רוצים לדעת. זה שהסברת שורה אחת שלא אמרה שום דבר, זה משהו אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי אין לך את היכולת להבין ולחקור, הרבה לוחום אם מגיעים עם המיקום הזה מראש. יש יצרנים ולוחות אם שהמיקום הוא ליד הזכרונות . העיקר להגיב סתם, הא? יש את YNET.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...