עכשיו זה כמעט ודאי: ה-Galaxy S8 יהיה יקר מהרגיל - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עכשיו זה כמעט ודאי: ה-Galaxy S8 יהיה יקר מהרגיל


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אני מסכים ב-100% שמכשיר כמו ה-LE MAX 2 הוא מדהים בעבור המחיר. אחזק את המשפט השני שלך ברגע ש: יקבלו מסכי bezel-less, הגנה ולמים ואבק ברמת G-shock, עדכוני תוכנה תכופים ממש בסמוך למכשירי גוגל עצמם, מסכי סופר בהירים עם קונטרסט אינסופי, ומצלמות רציניות. עד אז, לפחות בשבילי, מכשירי דגל דרום קוריאניים שהשם שלהם מתחרז עם קיא-פונג עדיין מחזיקים ברלוונטיות מסויימת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי סמקונג לא באזל-לס, לא עמיד (אולי למים, בטוח לא לנפילות), לא מקבל עידכוני תוכנה מהירים וכו׳ וכו׳ אז נכון שהמצלמה מעולה והחומרה טובה, אבל אין סיבה לשלם סכום כזה על מכשיר שמתחיל לגמגם (לאגים) אחרי כמה חודשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכוני תוכנה? ברצינות? משליכה את המשתמשים שלה אחרי שנה וחצי על השעון. בד"כ העדכון האחרון (למערכת ההפעלה הבאה) גרוע. כל שאר הפרטים שרשמת עדיפים, אבל ממש לא בהרבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא כל כך אוהב להגן על חברה כמו , כי אין לי סמטימנטים לתאגידים כמוה, אבל עידן ה-S3\4 עבר, לפני כמה שנים כבר. איטיות? מהירות המכשיר רק במגמת עליה מאז שיצא.

עדכוני תוכנה? סמסונג פה נמצאת אחרי מכשירי עצמם בתאריכי העדכונים. יש תוכנית ביטא מעולה שכל משתמש יכול להכנס אליה ולדווח בפורום משתתפי ביטאות כדי לעזור לשייף את הגרסה לפני שהיא יוצאת.

על השעון? ובכן, גלקסי אס 6 יצא באפריל 2015. שנתיים אחרי? הוא מקבל אנדרואיד נוגט 7 וכרגע עוד אין הודעה לגבי הפסקת עדכונים לגביו. אתה יודע מה קרה למכשירים רבים שיצאו מתחילת עד אמצע 2015 מחברות שונות? אנדרואיד 6 היה האחרון שהם אי פעם יראו בצורה רשמית, שאל את משתמשי G4. תאשים פה את יצרנית המעבדים קוואלקום שהחליטה להפסיק לעדכן מכשירי סנאפדרגון 801 דוגמת S5 ו- G3.

 

מכשיר ב-800 יורו זו מטרה קלה ללכלך עליה, כשמתעלמים מיתרונות המותג והמכשיר, ומההסטוריה האחרונה של החברה שלו. סביר להניח שמשתמשי מ-2012-2013 ימשיכו ללכלך על החברה הזאת מבלי להשתמש יותר במכשירים שלה מאז למשך שנים ארוכות גם מהיום. יכול להבין את הכעס על החברה בגלל המכשירים שלה דאז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון כמו שצריך להיות הגרף מחיר של כל מוצר חדש מרגע ההשקה... זה שהמחיר של סמסונג נופל ושל אפל לא .. לא מעיד על מוצר יותר טוב ... אלא על חברה שדופקת אותך... עובדה גם דקה וחצי לפני ההשקה על חדש האייפון הישן עדיין עולה בדיוק כמו שעלה לפני שנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...