Nintendo Switch: המכירות מרקיעות שחקים ונחיתותה של החומרה נחשפת - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Nintendo Switch: המכירות מרקיעות שחקים ונחיתותה של החומרה נחשפת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

כמה מילים על עניין ה- X1 שאשמח אם אפילו תוסיפו לכתבה כתיקון ותוספת. 1) בזמן ש- אמרה שמדובר ב- Custome Chip, כלומר צ'יפ מקוסטם אישית לצרכי , נתגלה כי מדובר בצ'יפ המקורי והרגיל לחלוטין של X1, לא דגם מיוחד או שונה. 2) לגבי X2, נכון לעכשיו הדגם הזה הוצג רק עבור שימוש במכוניות, לא הוצגה גרסה שאמורה להגיע למחשבים/מכשירים כאלה ואחרים. 3) לנינטנדו שבחרה ללכת לכיוון מעבד בקונסולה לא היתה אופציה חזקה יותר, שכן X1 הוא הצ'יפ החזק ביותר כרגע, למרות גילו המופלג (שנתיים). העובדה שאפילו לא יכלה להכניס משהו מתקדם יותר ל- TV 2017 (לדוגמה X2 שאפילו לא הוכרז נכון לעכשיו) ופשוט הוציאה מכשיר עם אותו X1 כמו הדגם הקודם, רק מראה שלנינטנדו לא היתה אופציה אחרת. עם זאת, ידוע לנו כמה מיץ המפתחות יודעות להוציא מחומרת קונסולה אשר החומרה היא ייעודית למשחקים, ולכן ברור כי X1 בתוך Switch יתן בטווח הארוך ביצועים טובים יותר לצד גראפיקה מרשימה יותר מאשר מכשירים אחרים בעלי X1.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר מדי תלונות. הטכנולוגיה הכי חדשה היא דבר יקר. לא הייתם מוכנים לשלם 600 דולר על זה, נכון? כמה עולה טלפון עם 821? שמונה מאות דולר (G6), אופס. נתנו לכם פה קונסולה סבירה במחיר הגיוני. לא בא לכם לקנות, אל תקנו. גם החומרה של הפלייסטישן 4/פרו היא פח אם משווים אותה לטכנולוגיה האחרונה שנמצאת במחשב שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחסור בכותרים ממש מורגש. אני אמור לקבל היום את המכשיר וחוץ מ-Zelda אני לא רואה עוד כותרים מומלצים. ואני אחד שאף פעם לא הייתה לו קונסולת , אז אני די סקרן מה יש להם להציע. חבל שאין כותר של מריו למשל או דומיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם היו צריכים להמתין וללכת על קוואלקום 835 או 8895 לפחות, אתה לא יכול להוציא מכשיר יעודי למשחקים עם GPU ברמה של מ2015, חזק ככל שיהיה. למה שמפתח בלתי תלוי יפתח משחק לקונסולה שלהם כשהוא יכול להוציא את המשחק לגוגל play ולקבל שוק הרבה הרבה יותר גדול ? נניח והוא יוציא את המשחק לשתי הפלטפורמות, איך ירגיש הצרכן שיראה שהפלא' והקונסולה שלו שוות בביצועים ? ועוד שנה ? השוק יהיה מוצף פלאפונים חזקים יותר מהקונסולה הזו... עדיף כבר להשקיע בפלאפון חזק, ביחוד למי שלא אכפת מזלדה וכותרים בלעדיים. idani881 לX1 אולי עדיין יש את אחד הGPU החזקים בשוק (בנתיים) אבל לא כשהוא רץ בשליש או שני שליש מהמהירות הרגילה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של עידן פ.

הם היו צריכים להמתין וללכת על קוואלקום 835 או exynos 8895 לפחות, אתה לא יכול להוציא מכשיר יעודי למשחקים עם GPU ברמה של סמארטפון מ2015, חזק ככל שיהיה. למה שמפתח בלתי תלוי יפתח משחק לקונסולה שלהם כשהוא יכול להוציא את המשחק לגוגל play ולקבל שוק הרבה הרבה יותר גדול ? נניח והוא יוציא את המשחק לשתי הפלטפורמות, איך ירגיש הצרכן שיראה שהפלא' והקונסולה שלו שוות בביצועים ? ועוד שנה ? השוק יהיה מוצף פלאפונים חזקים יותר מהקונסולה הזו... עדיף כבר להשקיע בפלאפון חזק, ביחוד למי שלא אכפת מזלדה וכותרים בלעדיים. idani881 לX1 אולי עדיין יש את אחד הGPU החזקים בשוק (בנתיים) אבל לא כשהוא רץ בשליש או שני שליש מהמהירות הרגילה שלו.

 

לא זוכר מהירויות כאשר הוא בעגינה, אבל במצב הרזולוציה יורדת ל 720p ולכן הביצועים משתפרים קצת, גם אם מהירויות השעון יורדות.

Digital Foundry השוו את Tomb Raider שהומר כעת ל- SHIELD לעומת משחק המירוצים העתידני של Switch, ואמנם זו לא השוואה ישירה או הוגנת, אבל טכנית הביצועים ב- Shield הרשימו אותם מאד במשחק הספציפי הזה.

עוד שנה שנתיים עדיין נראה משחקים בגראפיקה מרשימה.

כך או כך, אין ספק שנינטנדו מעולם לא היתה בחוד החנית מבחינת חומרה, וכמו שאמרו מעלינו, ב 300 דולר אי אפשר לצפות להרבה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של DrShawarma

יותר מדי תלונות. הטכנולוגיה הכי חדשה היא דבר יקר. לא הייתם מוכנים לשלם 600 דולר על זה, נכון? כמה עולה טלפון עם Snapdragon 821? שמונה מאות דולר (G6), אופס. נתנו לכם פה קונסולה סבירה במחיר הגיוני. לא בא לכם לקנות, אל תקנו. גם החומרה של הפלייסטישן 4/פרו היא פח אם משווים אותה לטכנולוגיה האחרונה שנמצאת במחשב שלכם.

 

יש לך טלפונים סיניים עם S821 בטווח ה-200 דולר, ה-G6 הוא ממש לא דוג',  מכשיר פרמיום עדכני עם שבב ישן, זה חיסכון בעלויות  מצד בו זמנית עם רצון לשחרר את המכשיר כמה שיותר מהר במקום לחכות עוד חודש חודשיים לחומרה עדכנית. 

 

אותו הדבר עם ה- U Ultra, טלפון עם חומרה של שנה שעברה, בלי פיצ'רים של 2015 עם מפרט תת רמה לטלפון גדול שכזה, עוד מכשיר שלא שווה את ה-750$ שמבשים עליו. כנ"ל ה-G6, לא דוג' לכך שה-821 צריך להיות יקר.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהכיוון של הshield portable הוא הכיוון הנכון ביותר לhandheld עבור משחקים.

ההיתי רוצה לראות רציניים יותר מ NV כעדכון עבור הshield או משהו כמו הGPD WIN עם עדכניים יותר מאינטל/AMD.

 

נניח משהו עם מבנה של הshield אבל עם מעבד Apollo Lake או מקביל מAMD אם וכאשר הם יחזרו להיות קיימים בשוק הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנינטנדו SWITCH הוא מה שהWIIU אמור היה להיות. הקונספט הוא אותו קונספט של הWIIU, אלא שאת הWIIU הם שיווקו גרוע ואף אחד לא הבין מה הוא אמור היה לעשות. לא נראה לי שנינטנדו צריכה בכלל לחשוב על ביצועים של יותר משנתיים קדימה, אז היא יכולה להוציא כבר קונסולה חדשה. אם כל הכבוד למביצועים של וPS, המשחקים הם מה שבאמת חשוב. יכול להיות ביצועים מדהימים אבל אותם שוטרים משעממים או משחקים שמרגישים יותר כמו סרט אינטראקטיבי מאשר משחק. IT'S THE GAMES STUPID

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, רק שמבחר משחקים הוא בעיה של הswitch, לכל פלטפורמה אחרת (אנדרואיד/PC/PS4XBOX) יש ים  משחקים.

זה סתם טימטום מה שהם עשו, גם הגבילו את עצמם לחומרה של וגם הגבילו את זה לתוכנה יעודית...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...