אפס סובלנות לבעלי עניין חסויים, נציגים ומרכיבי מפרטים - קראו! - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אפס סובלנות לבעלי עניין חסויים, נציגים ומרכיבי מפרטים - קראו!


djelectric
 Share

Recommended Posts

בתקופה האחרונה, אנו ערים למספר גדל של בעלי עניין הקשורים לחנויות מחשבים בארץ שפועלים בחסוי וגם בגלוי בכדי לספק המלצות למפרטי מחשב בתמורה לטובות מצד העסק.

אנו רואים בחומרה רבה המלצות של משתמשים שיש להם קשר לבעלי החנויות השונים על גבי הפורום.

 

משתמשים אלו יורחקו לאלתר בעת גילוי בעלות העניין שלהם במידה ואין הם הצהירו על כך ומתנהגים על פי חוקי הפורום. הנה החלק הרלוונטי מהם להזכירכם:

 

בעלי ועובדי חנויות או חברות:
על מנת לשמור על אובייקטיביות ועל חובת הגילוי הנאות, כל אדם העובד בחברה כלשהי העוסקת בתחום המחשבים (חנות/יבואן/מפיץ וכדומה), מחויב להזדהות בפורום כנציג החברה בכל נושא הקשור לחברה זו או למוצר כלשהו שהיא מוכרת, מפיצה או משווקת.
חל איסור מוחלט וגורף על שימוש בפורום זה למען פרסום החברה או כל מוצר אשר החברה מוכרת, מפיצה או משווקת ללא גילוי נאות, על מנת להגן על כלל משתמשי הפורום. אסור לבעל העניין לתת מפרטים מהחנות בה הוא עובד או להמליץ על מוצרים ממנה בפורום.

האיסור תקף גם לגבי משתמשים רגילים, אשר מקבלים טובות הנאה כאלו או אחרות מחנויות בעבור פרסומים שלהן בפורום (מכונים לעיתים "מרכיב מפרטים מורשה" על ידי עצמם) - דבר שאסור באופן מוחלט.

 

בעל עניין / נציג חנות המעוניין לפרסם בפורום תחת פרופיל רישמי, יוכל לעשות זאת רק לאחר תיאום מול צוות האתר - פרטים נוספים בדף זה.
באם ייוודע לצוות האתר על אדם או גוף כלשהו העושה שימוש בפורום לצורך פרסום עצמי, ובניגוד להנחיות הנ"ל, צוות האתר שומר לעצמו את הזכות לפעול נגד אותו גורם בכל דרך בה יבחר, לרבות הרחקתו מהפורום וצעדים נוספים, ככל שייראה לנכון.

 

=============================================================

 

בואו ונשאיר את הרכבת המפרטים לאלו שבאמת אכפת להם ממשתמשי הפורום, ולא במחפשי ממון קל. תודה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח
דיון זה נעול לתגובות חדשות.
 Share

×
  • צור חדש...