בקשה להמלצה למחשב נייד לשימוש שוטף 3-4.5K עם כרטיס מסך רציני - קונה בימים הקרובים - דגם בפנים - עמוד 3 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בקשה להמלצה למחשב נייד לשימוש שוטף 3-4.5K עם כרטיס מסך רציני - קונה בימים הקרובים - דגם בפנים


nargsi

Recommended Posts

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
  • 1 חודש מאוחר יותר...

עברו כמעט חודשיים, והנה המסקנות:

 

מדובר במחשב טוב מאוד, מצוין אפילו.

נתחיל חיצונית...

בניגוד לביקורות, איכות החומרים מעולה. המקלדת מרווחת ויש מספיק עומק למקשים (כך שנוח להקליד), התאורה של המקלדת טובה ויש תוכנה חביבה של לנושא. גם משטח המגע טוב, די גדול, אבל לא השתמשתי בו הרבה. כמו כן, הרמקולים ממוקמים בחזית תחתית המחשב, בהתחלה קצת מוזר אך לאחר מכן זה די נחמד. 

אני מאוד אהבתי את המסך, צבעים טובים, פאנל איכותי, דק, בהיר וברור, עם ספקטרום צבעים טוב וצבע שחור מעולה (ולא אפרפר).

המחשב מעט כבד, אין ספק, ולטעמי כונן הדיסקים מיותר לחלוטין, עדיף היה להוסיף 2 יציאות USB 3.0 (יש שתי יציאות 3.0, יציאת טייפ C, יציאת 2.0, , כניסה לכבל רשת ואוזניות - ללא חיבור ייעודי למיקרופון). ככלל, גם האריזה נותנת הרגשה של פרימיום (ופתחתי מספר מכובד של מחשבים ניידים), הכל עטוף. המטען עצמו די מעט גדול ושטוח, לא נראה גנרי והכבל ארוך דיו.

 

לגבי הביצועים...

למחשב יש כוח. יש משחקים בהם שיחקתי והמחשב העדיף להשתמש (לא ברור למה) בכרטיס המובנה של המעבד, התוצאה של נעימה בלשון המעטה - המעבד עובד ב5,400 סל"ד ומפיק רעש נוראי, שלא מצליח לגבור על ההתחממות של המחשב שהגיעה ל70 מעלות, ברגע שמעבירים לכרטיס המסך רמת הרעש יורדת משמעותית, אבל עדיין, הרעש מציק. במשחקים יותר כבדים הכרטיס עבד באופן אוטומטי והביצועים היו טובים מאוד. לא התנסיתי במשחקים כבדים (אוכל להעיד על כך רק שאסיים את תקופת המבחנים) אלא במשחקי אסטרטגיה די תובעניים, אך לא גוף ראשון. 

 

בגלישה, המחשב רץ חלק מאוד, אפשר לעבוד במספר רב של כרטיסיות (120 כרטיסיות ולא הורגש דבר) ויש אפשרות דרך מרכז הROG (שלו הוקצה כפתור מאקרו ייעודי) לפנות קצת ראם. 

 

החיסרון הגדול של המחשב ההתחממות (אף על פי שהיא לא מורגשת בידי המשתמש) אך נקודת התורפה העיקרית היא הסוללה. כאשר רואים סרט או סדרה הסוללה מספיקה לשעות רבות (4-5) אבל שמדובר בגיימינג, ייעודו של המחשב, זמן הסוללה אומלל. בין שעה לשעה וחצי מטעינה מלאה - וזאת לא במשחקים הכבדים ביותר. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סחטיין על הרשמים הראשוניים!

 

עניין הסוללה היה צפוי - וגם כתבתי עליו בעבר. היה הרבה יותר נחמד אם היו שמים שם קצת יותר גדולה (77Wh כמו של הדל) אבל היה לזה מחיר - מסך TN מזוויע.

לצערנו בעולם המחשבים הניידים אין מחשב מושלם בתקציב מוגבל - לכל אחד יתרונות וחסרונות. המחשב המושלם יכול להיות קיים - אבל הוא עולה הרבה מאוד כסף.

 

עניין הרעש ניתן להתמודדות מסויימת באמצעות (למרות שגם אני מסכים שהיה יותר נכון לשים 2 פתחי אוורור), ועניין כונן הדיסקים - תוספת נחמדה. אני דווקא הייתי מעדיף שהיא תשאר שם, כי ניתן להחליף אותה בכונן קשיח נוסף! :)

כל עוד המחשב לא מתחמם עד כדי throtelling - הייתי נשאר רגוע.

 

בנוגע לסוללה - למרות שיש מחשבים שמגיעים עם יותר סוללה - כמעט כולם (אם לא כולם) לא עוברים את ה3 שעות תחת משחק אינטנסיבי. אין מה לעשות - אם רוצים לשחק היום במחשב - צריך להביא גם את המטען.

 

תתחדש ותהנה! הלוואי עלי. לי יש מחשב NP355V5C של שנקנה בבאג לפני 3 שנים ב2000 ש"ח, עם מסך TN מזוויע, וסוללה קטנה (שניתנת לשליפה)

המעבד שלו - הA10-4600M (ששודרג מה4400M) עבר OC ל2.7GHZ, הזכרון הורחב ל16GB, הוסף כונן ושודרג כרטיס הרשת.

למחשב יש גם CF בסיסי של למשחקים.

גם אני מביא אותו לאוניברסיטה אגב ;) 

 

קיצור - מקנא בך :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...