ה-BlackBerry KeyOne הוא מכשיר מהודר, נהדר ומיותר בעת ובעונה אחת - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ה-BlackBerry KeyOne הוא מכשיר מהודר, נהדר ומיותר בעת ובעונה אחת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח Yarden Ben Ari

מיותר? מי נתן לכם את הזכות לשלול את הרצון למקלדת פיזית של עשרות מיליוני משתמשים מסביב לעולם? למה אתם לוקחים מראש כפראדיגמה כאילו כל מכשיר אמור לכבוש את ליבם של אוהדי הסמסונג והאייפון? המכשיר הזה הוא ממש, אבל ממש לא מיותר. קצת הבנה באבטחת מידע הייתה מסייעת לכם להיות יותר מקצועיים ומעט נסיון במקלדת פיזית, שהיא פי כמה וכמה יותר נוחה מוירטואלית ופי כמה מהירה בכל פעולה בסיסית שתרצו לבצע. המכשיר הוא עסקי ומצוין לארגונים שמעסיקים מליוני עובדים חרוצים לשמור על אבטחת המידע. המכשיר עומד בתקנים המחמירים ביותר כמו fips בדרגה 2. האבטחה פה שווה לבדה מאות דולרים, הסוללה מצוינת והמקלדת היא אחד הדברים הכי טובים שיש אלא פשוט רוב הקהל מתעלם ממנה כי זה נראה לו פרימיטיבי... מבטיחה ששימוש של חצי שנה במקלדת פיזית בטלפון ואין שום סיכוי שתוכלו לחזור לחוסר ההחלטיות והאיטיות שבמקלדת וירטואלית. רק צריך לצאת מהבועה ולנסות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Argaman Zuntz

מסכים איתך, מי שרוצה מכשיר בלי מקלדת יש מספיק כאלו...ה"בעיה" היחידה במקלדת פיזית שהיא תמיד שם ןזה תופס מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח חן סליקטר

חכי לא תחשבי ככה מתי שהמחיר יצא כמו בשנה שעברה היית מוכנה לקנות את המכשיר הקודם שלהם ב 5 אלף שקל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Yarden Ben Ari

המכשיר הקודם שלהם לא עלה 5 אלף שקל. המכשיר הקודם שלהם עלה 799$ בהשקה וכיום עולה 300$. בישראל נהוג לחשוב שמה שכולם עושים זה מה שכולם צריכים לעשות ויש אפס אינדיבידואליזם. מסתכלים בעין עקומה על מי שנוהג קצת אחרת מאיתנו ("תראו איך הוא נראה!") וכו'. אבטחת מידע היא עניין קריטי ברמה הגבוהה ביותר לחלק מהאנשים שמצד אחד עובדים בארגונים עם מידע פנימי סודי ששווה מליוני דולרים ואו מצד שני חרדים לפרטיותם מסיבות שרובינו לא מכירים. לגבי Argaman Zuntz, אנשי עסקים לרוב משתמשים במכשיר כדי לכתוב: הם כותבים מיילים, הודעות, מסמכים וכו'. העובדה שהמקלדת נמצאת שם תמיד היא דווקא היתרון הגדול שלהם. אנחנו אולי לא זוכרים כל כך טוב, אבל מה שהיה מצוין בטלפונים של ואו בלקברי הישנים הם שאם רצית להתקשר במהירות למישהו, היית פשוט לוחץ על מקש אחד ובודד. בטלפונים המודרנים זה דורש שחרור מנעילה, לחיצה על חייגן, בחירת "אנשי קשר", המתנה לעליה של אנשי קשר, חיפוש איש הקשר תוך כדי הקפצת מקלדת, מציאת איש הקשר, כניסה לתוכו ולחיצה על כפתור החיוג וגם החיוג עצמו לוקח יותר זמן. אנשים שעושים את הפעולה הזו 150 פעם ביום יכולים לחסוך המון זמן וכאב ראש עם מכשיר עם מקלדת פיזית. כמו נניח פשוט ללחוץ על המקש A כדי לחייג ל"אבי". דבר נוסף הוא היכולת המטורפת לכתוב בצורה עיוורת, מהירה ומדויקת בטלפון שלך. אפילו למכורי הוואטס-אפ זו יכולת מטורפת. מתי בפעם האחרונה ראיתם מישהו הולך ברחוב, כותב הודעה ומסתכל קדימה במקום על הטלפון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לצרף את הרצון של כותב המאמר - (יונתן מנדלסון) - מעבד סנאפדרגון 625 המיוצר ב14nm פשוט לא מספיק לו.. הוא רוצה לפחות 660.. (שעולה יותר, הרבה יותר לחברה) אבל הרוב המוחלט של משתמשי המכשיר, לא יצטרכו מעבר למעבד הנוכחי.. מעבד מסוג זה - יחסכוך לא מעט משימוש הסוללה - כי זוהי מטרת המעבד! (חסכון בסוללה, היא מילה נהדרת עבור כל משתמש סמרטפ'ון חכם) ובנוסף - ההשקעה של החברה במעבד 625 ולא מעבד יקר יותר, אולי תאפשר להרוויח מעט יותר (שזה חשוב מאוד לחברה), ואולי להשקיע בחלק אחר של הנייד. התייחסות נוספת במה שרשמה ירדן, לא כל אחד צריך או רוצה את מה שיש לשכן שלו.. אבל תמצא שיעדיפו - וצריכים גם מקלדת וגם רצינית (בהתאמה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי המכשיר מכוון לאותו הפלח בדיוק של ה PRIV אך מוצלח יותר ומתאים מאוד לאנשי עסקים שמקלידים הרבה וצריכים לשמור על פרטיותם.

לרוב המשתמשים הוא לא יתאים אך לפלח שהוא מכוון אליהם הוא מכשיר מוצלח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Omri Amos-New

אני לא יודע באיזה מקלדות וירטואליות השתמשת, אבל ב-swiftkey אני יכול לכתוב הרבה יותר מהר מאשר בכל מקלדת פיזית בגודל מיניאטורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Yarden Ben Ari

Omri Amos-New גם במקלדת הפיזית של בלקברי יש אופציה לסוייפ. בוירטואלי אני בסוויפ תמיד ובפיזית אני משתמש כרגיל. פי אלף יותר נוח, מהיר ומדויק. כמובן לא אם אתה כותב בעיקר הודעות וואטס אפ קצרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...