עדיין יש תקווה: טושיבה משיקה משפחה חדשה של כוננים קשיחים - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עדיין יש תקווה: טושיבה משיקה משפחה חדשה של כוננים קשיחים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

יש לי את ה-5 טרה של שהציע את יחס המחיר/תועלת הטוב ביותר שמצאתי. אבל.. הייתי צריך להחליף אחד אחרי יומיים בגלל סקטורים דפוקים.. כלומר, יש להם בעיה בבקרת איכות. מה שכן, המוחלף עובד בסדר כבר חודשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי 2 דיסקים קשיחים של (דגם 2TB)

הראשון עובד מצויין מהיום שרכשנו אותו. נמצא כבר חצי שנה במחשב של אחי

השני הגיע עם סקטורים פגומים מהיום הראשון שרכשנו אותו. לקח לי 3 חודשים להבין כי זאת הבעיה (בדיקות בHDTUNE שהדגישו את הסקטורים הפגומים ותקיעות בכונן בהגעה לאותם סקטורים + קבצי corupted) וכעת הכונן נשלח ליבואן (נרכש במקור אצל א.א מחשבים)

 

אני מניח כי זה עניין של מזל בסופו של דבר. מוזר לי שכונן מגיע תקול כבר מיומו הראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך להזכיר גם את פוג'יטסו, שייצרו דיסקי 2.5 אינץ' לניידים בזמנו. לא חושב שמכרו את הליין לחברה אחרת. היו אמינים מאוד. לטושיבה היתה בזמנו סידרה בעייתית של 250 ג'יגה (2.5 אינץ'). אני מעדיף עדיין WD בכל מקום. תחרות - תהיה מול ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
אורח mulderfox

אני קניתי עכשיו כונן 3 טרה לאשתי, וכדי לא לחזור לחנות עם כונן תקול, פשוט התעקשתי על בדיקה מהירה של הכונן בחנות. בינתיים נראה בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ClassMulder

יש לי את ה-5 טרה של טושיבה שהציע את יחס המחיר/תועלת הטוב ביותר שמצאתי. אבל.. הייתי צריך להחליף אחד אחרי יומיים בגלל סקטורים דפוקים.. כלומר, יש להם בעיה בבקרת איכות. מה שכן, המוחלף עובד בסדר כבר חודשים.

אותו דבר קרה לי הכונן מתחמם במהירות ומרעיש והפסיק לפעול אחרי שבוע הסרתי אותו מהמארז החיצוני לראות אם עובד דרך חיבור SATA ולא הכונן עובד אבל יש הרבה סקטורים דפוקים ניסיתי לממש אחריות אבל לא הסכימו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...