זה רשמי: מעבדי Ryzen של AMD משנים את חוקי המשחק - עמוד 15 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זה רשמי: מעבדי Ryzen של AMD משנים את חוקי המשחק


djelectric

Recommended Posts

ציטוט של urib

לא חמוד...

דווקא אדובי הם אלו שדחפו את openCL לפני שאנוידיה חיסלה את AMD במונופול ה- שלה בעולם המקצועי.

ואגב, פרמייר טוחן את כלה המעבדים כי הרבה עורכים לא מפצלים את הוידאו לקליפים מפוצלים על הטיים-ליין בתכנה.

נסה בעצמך ותראה פתאום פלאים...

נחזור לנושא שוב, הסיבה שמעבדי אינטל עובדים טוב יותר בתכנות של אדובי זה כי אינטל משקיעה מיליונים או 9^10 דולרים על R&D-

לעומת AMD שמשקיעה במצגות מיליונים, לדחוף טרנזיסטורים בלי סוף למעבד זה לא מה שעושה אותו לטוב יותר צריך גם שת"פ עם צד שלישי...

תודה גם לך חמוד אבל מי שעובד על התוכנה הוא איש מיקצוע והבעיה הזו גם ניבדקה באתרים מהתחום, זה היה לפני כמעט שנה, לא יודע אם היום זה השתנה, ולא הכל עובד בOPENCL.

יש מספיק מידע אם תחפש על הE2670 שעשה הרבה רעש שהציף את השוק לאחר שגוגל ופייסבוק שידרגו שרתים והם נימכרו בכ70$ למעבד.

עריכה: זה היה בדיקות ל parallel efficiency  לתוכנה שמעל 4 או 6 ליבות היעילות נפלה לכ20%.

אז בקיצור התוכנה הזו לא המדד הכי טוב להצגת יכולות של מעבדי 8 ליבות ומעלה כניראה.

https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Adobe-Premiere-Pro-CC-Multi-Core-Performance-698/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 356
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אי אפשר להסתמך על סט מוצרים של חברה אחת

אי אפשר להסתמך על חתך צר של השימושים האפשריים

אי אפשר לנפח סט תוכנות של חברה אחת מעבר למימדיו ולמקד את האלומה רק בו.


מי שרוצה מבחנים על מגוון רחב של שימושים, אפשר לראות את המבחנים על לינוקס. המבחנים כיסו : קומפילציה, דחיסה, קידוד תמונה, קידוד , הצפנה, עיבוד מתימטי, שחמט, גרפיקה ומשחקים (למרות שלינוקס איננה פלטפורמה מועדפת למשחקים) ועוד.

 

התוצאה חד משמעית : רייזן מעבד מעולה לכל שימוש ומהווה קפיצה משמעותית עד כדי (כמעט) יישור קו מול .

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שיבריק? הביצועים של התוכנות האלה מתבססים בצורה משמעותית על אופטימיזיות ספציפיות למעבד (של ה-CPU וגם של ה-GPU אגב), וה- לא היה קיים עד היום...

בגירסאות הבאות / עדכונים של התוכנות האלה אתה תתחיל לראות (כנראה) את הביצועים משתפרים גם שם.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו הסיבה שצריך להמתין. ההשקות של עד היום מדור לדור - קפיצות שלא שמחדשות שום דבר. ההשקה הנוכחית

היא חדשנות מבחינת

 

אגב, קהל כמוני שהשימוש העיקרי שלו זה משחקים, לא צריך את המעבדים האלה. עם 6 ליבות ( 1500x \ 1600x )

אמורים לתת את המענה. מבחינת מחיר, אני לא דואג - הכול יהיה שאלה של OC נורמלי על אוויר וביצועים בפועל אחרי שההשקה תהיה בשלה יותר.

 

בקיץ אמור לנחות, עד אז אני מקווה שיהיו עדכונים בעניין המעבדים, מבחינה פרקטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

עה, אוברקלוק כמעט לא קיים ברייזן, זו מציאות שצריך להתרגל אליה. אוברקלוק ברייזן זה טורבו מוצהר של ליבה אחת שיחול על כל הליבות, במקרה הטוב עוד 100 או אולי 200 מגה-הרץ מעבר לזה

 

יש לזה מקור כלשהו ? 

 

עזוב, אין צורך. הבנתי. התכוונת נניח 200 במקסימום מעל הטורבו, לא התחבר לי המשפט שלך ועכשיו זה בסדר.

 

כן רק אל תשכח, יותר ליבות = יותר קשה להגיע רחוק עם OC מאוזן לכל הליבות. במקרה של 4\8 ו 6\12 גם תוספת של 300-400

על אוויר, זה יהיה סביר. רק שלא ברור לי מה התדרים הבסיסיים של 1600X כי אתרים שונים מפרסמים מספרים שונים.

 

בגורו למשל הוא מוצהר כ 3.6 עם טורבו ל 4. בהנחה שאפשרי להשתעשע ולהתייצב איתו על 4.3 .. זה שש ליבות, 

במחיר הנתון עם תדר סביר.. אין פה בכלל שאלה שזה מעבד ( בהנחה שתהיה אופטימיזציה כלשהי ) שאמור להיות

להיט לגיימרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

הממ... כל ביקורת רייזן עד עכשיו.

 

כן אמת, לא הבנתי טוב את המשפט בהתחלה.

 

זה אמור לעלות קצת כמו שהגבתי מעל, מאחר ושמונה ליבות זה קצת יותר טריקי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

תהרגו אותי אני לא מבין בשביל מה בכלל צריך אוברקלוק.. המעבדים של היום הם במילא overkill לצרכים הנוכחיים של עולם התוכנה..

 

ולמה יוסיאן בולט רץ על 44 קמ"ש?

יש כאלה שרוצים יותר ביצועים ויש מקומות שאתה צריך את זה.

ויש כאלה בשביל הספורט כל מי שמשתמש ב ln2 עושים זאת בשביל הספורט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

תהרגו אותי אני לא מבין בשביל מה בכלל צריך אוברקלוק.. המעבדים של היום הם במילא overkill לצרכים הנוכחיים של עולם התוכנה..

 

הדגשתי את המילים החשובות לדעתי.

אוברקלוק גם מסייע להאריך את חיי המחשב (בכיף בעוד שנה שנתיים) - כך היה עם הX5460 שלי שעבר מ3GHZ ל 3.8GHZ

אולי היום לא צריך את האוברקלוק לצרכים הנוכחיים, אבל בעתיד - זה בהחלט מסייע.

בנוסף - כל האנשים שמשחקים בגיימינג תחרותי - האוברקלוק מסייע לשמור על FPS גבוה יציב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

תהרגו אותי אני לא מבין בשביל מה בכלל צריך אוברקלוק.. המעבדים של היום הם במילא overkill לצרכים הנוכחיים של עולם התוכנה..

 

 

קודם כל יש את עניין התחביב, ויש לזה רמות מסוימות. כאלה שאוהבים את זה ברמה של לשבור שיאים ולהתעסק עם 

קירורי אקסטרים, והמיינסטרים - כאלה שמאפשרים למחשב גם עם המעבד ישן, ביצועים יותר חדים. במידה ויש לך מעבד

i5 למשל דור שני\שלישי - האפשרות לעלות מ 2.8-3.0 ל 4.0-4.2 באופן יציב עם אוויר, זה דבר מעולה. 

מעבר לביצועים הנוספים בין אם הם מורגשים או פחות מורגשים ( תלוי באפליקציה ) - אתה גם מאפשר לעצמך לסחוב 

כמה וכמה דורות בכיף מבלי לפגום בביצועים. ממבט אישי זו בעצם אחת המטרות של המיינסטרים - להחזיק מעבד מסוים

טווח זמן אפשרי ולנצל את היכולות המלאות שלו. בגלל זה גם אני חושב שכל אחד שמתעסק בזה ביום-יום לא צריך לפחד ( ככה אני התחלתי ),

ולהתחיל להשתעשע באופן מתון עם OC ולגלות שברמת המיינסטרים זה בהחלט מספיק קל עם קצת התעסקות.

 

לגבי הביצועים עצמם - מאוד משתנה. יש משחקי מולטי שבוודאות מניסון אישי ה OC מונע התרסקות פריימים במצבים שונים,

נתקלתי בזה המון. יש משחקים שתריץ סטוק, ותתן OC יפה ולא יהיה הבדל, הכרטיס מסך הוא מה שידבר פה. ככה שאין תשובה

חד משמעית בנוגע לביצועים.. כי גם אם זה לא יורגש - אתה בפועל עובד עם תדר גבוה יותר.

 

בכלל, טורבו וכו'.. שיווק. אין שום בעיה לעשות OC ידני למעבד מודרני מבלי לנגוע במתחים ידנית וכו' במידה ותרצה ללכת לתדרי טורבו

שגם ככה המעבד מגיע איתם. יש היום שמגיעות עם הביוס.. שזה פשוט כמה לחיצות על העכבר - והופה.. יש לך OC.

אלו שיש להם ניסיון קצת.. מעדיפים ידני, זה הכול. כנ"ל פרופיל XMP לזכרונות.. זה מבורך, זה נחמד.. אבל גם, זה אחלה של שיווק

וקיצור דרך של היצרניות לעשות חיים קלים ועל הדרך פרסום. זה OC לכל דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אשמח לשמוע על לפחות דוגמה אחת למעבד מודרני יחסית נניח משהו החל מ i7-4770K + או משחק שהיתה חובה לבצע OC אחרת האפליקציה לא תעבוד היטב.

 

אני טוען שאין חיה כזאת.

 

OC גורם להתחממות רכיבים, שריפת ים של זמן, מחזורים אינסופיים של איתחולים, יותר רעש מהמאווררים וכו'. החל ממעבד מסויים אין בו טעם כי כל תכנית או משחק יעבוד טוב מאד על כאלה בלי שום צורך בהמהרה. קל וחומר ברייזן למיניהם.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...