10 דברים חשובים שצריך לדעת אודות קונסולת ה-Nintendo Switch - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

10 דברים חשובים שצריך לדעת אודות קונסולת ה-Nintendo Switch


GameGems

Recommended Posts

תמיכה במחוות מגע, מחיר מוזל למשחק מקוון, חיי סוללה, צבעים והאם ניתן יהיה להריץ משחקים ב-60 פריימים בשנייה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הפרוייקט החדש של החברת היפנית הנודעת, שאוטוטו מגיע אל החנויות

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בספק שיש הבדל "עצום". במקרה הטוב אולי המעבד ירוץ קצת מהר יותר. המעגן הוא פאסיבי, אין איזה טריק שם או כרטיס מסך נוסף. ההבדל יהיה שאין צורך לחסוך בצריכת החשמל וגם אין מגבלה של רזולוציה, החומרה עצמה עדיין תהיה חלשה יותר מXB1 או רגילים. אלה החיים, הטכנולוגיה אמנם התקדמה משמעותית, ובכל זאת, אי אפשר לדחוף ביצועים של לגודל של ב300 דולר. אולי עוד שנה שנתיים. אני אשקר אם אגיד שלא בא לי נורא לקנות את זה, אבל אחכה שנה ככה לראות מה מצב הפלטפורמה. הסיכויים הם שעדיין לא יצאו משחקי צד שלישי לסוויץ', לא שזה משנה, יש לי מחשב למשחקים. מצד שני, אם זה שווה את ההשקעה רק בשביל משחקים של , נראה. לצערי אני כבר לא בן 7 וגיימבוי זה לא שיא הטכנולוגיה יותר. יכול להיות שזה יהיה קצת יותר ראוי אחרי שמחיר הקונסולה יפול ב50 דולר, כשהם יחליטו שבא להם להכניס משחק לחבילה או כשהקונסולה תתבגר ויהיו יותר משחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע, לדעתי היא לא שווה רכישה, גם לא במחיר בסיסי שלא כולל שילוח ומיסים לישראל. מעט משחקים טובים שיגיעו בהשקה, וחומרה חלשה. מסך 720P 6.2 אינץ', זה זלזול. חדות נמוכה, למשחקים שגם ככה לא נראים להיט אפילו כשהם מוצגים בטריילר ב1080P. אני לא מאלו שציפו לחומרה ברמה של הסקורפיו, PRO, וגם לא הגרסאות הישנות של הPS4 והONE. בטח שלא במכשיר שהוא חצי . זו לא חומרה שתחזיק לאורך זמן. לא חומרה שתיתן פייט לשבבים של סמסונג, קוואלקום, , ומדיהטק, למרות שהיא בנויה בצורה דומה. אני לא רואה את עצמי קונה אותה בשלב מוקדם. אבל... אם תשקיע בקונסולה, במובן של משחקים, זה יכול לשנות את התמונה בשבילי. הויטה, וה3DS. מסכם הכל. לויטה הייתה חומרה מעולה, וזה לא מנע ממנה להיכשל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא לא נגזים. אני לא חושב ש-720P זה "זלזול". רוב המוחלט של האנשים לא יודעים מה זה 720P או 1080P והאמת אף אחד לא יראה הבדל מהותי על מסך 6.2 אינץ. הקונסולה לא נועדה להתחרות באופן ישיר ב-. המטרה של היא ליצור נישה חדשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...