הטוב מכל העולמות? הפרטים המרכזיים אודות ה-LG G6 נחשפים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטוב מכל העולמות? הפרטים המרכזיים אודות ה-LG G6 נחשפים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

LG חברה איומה. חשבתי שהיה לי סתם רושם רע מהחברה ובכל זאת החלטתי לקנות G5. החומרה סבבה אבל: 1) פייסבוק מותקן כחלק מהמערכת הפעלה. זאת אומרת שברגע שתיכנס לפייסבוק מכל אחרת זה יכנס לך גם לחשבון שלך מהאפליקציה הבילתי ניתנת להסרה של . אבל זה אוליי לא יפריע להרבה אנשים. 2) יש מעין מנגנון מטופש(לפחות בG5), שכל פעם שאתה מוחק היא לא באמת נמחקת אלא נשמרת בצד ל24 שעות כדי שתוכל לעשות לה "שיחזור". מה שזה אומר שאם אתה רוצה למחוק את האפליקציה אתה צריך לעשות מספר רב של צעדים. אם אתה מפתח לאנרדויד זה די מעצבן כי לפעמים הוא לא יריץ לך גירסא בלי שמחקת את הקיימת. 3) כשפניתי לתמיכה של LG על שני הנושאים האלו(לא היה אימיילטלפון לתמיכה בישראל) הם אמרו לי פשוט לפנות למי שמכר לי את הטלפון עם התענות. מיותר לציין שאף תמיכה בישראל לא תוכל לעזור לי עם הבעיות המובנות בDISTRIBUTION של של . אל תגידלו לי לשים רום, זו התעסקות מיותר וזה גם לא תמיד עובד טוב. בקיצור אכלתי אותה עם הLG הזה, פעם הבאה אני ידלג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות שחברה כלשהי הזמינה את הכל לחודשים הקרובים? וחוץ מזה, אתה חושב שאתה באמת הולך להבחין בהבדלים? להתרגש מהביצועים בין 821 ל 835? בחייך. אתה תחליף עוד פעמיים מכשיר עד שתוכל לנצל את "המודם המתקדם" יותר ופיצ'רים אחרים, כיוון שהתשתיות עוד לא מוכנות כך או כך. ה 821 תומך בזכרונות מהירים מאוד גם ככה, שזה סבבה ולא ביג דיל למעשה. עלייך להבין, מפרט מול מפרט אז כן, המעבד כביכול "נחות" יותר. הכל שאלה של מי אתה ואיזה סוג של משתמש. אני עובד בארגון ולמעשה יש לנו עדיין G3 והם יוחלפו בשבועות אלו (3 שנים) והמכשיר מספק את העבודה ולמעשה? סבבה לגמריי והמעבד שלו בן 4 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מפחיד אותך לקום בכל יום לבוקר חדש? בסה"כ הייתה פאשלה, מה הביג דיל? זה לא שיש לך מכשיר שמתפוצץ בכיס כן? (סמסונג) ואנשים עוד מתרגשים ועומדים בתור לקנות אותו, נו אז מה? נראה שאתה מתרגש יותר מדי, צא להנות קצת בחיים. והG4 יספיק לך לעוד שנתיים לפחות. אני עם G3 עובד בארגון, מייל ארגוני ועבודה יום יומית עם המכשיר ונחש מה? גם עם מעבד בן 4 שנים ומכשיר עם זכרון פלאש איטי, הוא מתפקד מעולה במיוחד עם המערכת החדשה יחסית שנתנה לו טיפונת חיים רעננים. לך תשתה כוס מים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני סתם שאלה:

האם ניתן עוד למצוא הצדקה - ברמה העקרונית - לרכישת מכשירי סמרטפון ב 3000-4000 ש"ח,

בשעה שמכשיר סיני זול ב- 1000 ש"ח עושה את 90% העבודה ?

 

לשם דוגמא:

רכשתי עתה לביתי Redmei Note 4, ואחרי כמה ימים מוצא את עצמי מגרד את הראש באמת ובתמים

להבין מה הסמרטפון פרימיום יוקרה שלי מיצרן עולמי ידוע, עושה טוב יותר שה לא.

 

למעט איכות המצלמה, וקצת עדיפות במסך, לא רואה שום שיפור במכונה היקרה שברשותי.

ויתרה על כך ה הזה מחזיק הרבה יותר נפח , וגם זמן סוללה!

 

אז ברמה הראציונאלית נראה לי שהסינים שברו את השוק, וזה רק עניין של זמן (לא רב ?)

עד שיצרניות הפרימיום יצטרכו לשנות אסטרטגיה מקצה לקצה.

להבנתי הצנועה, כנראה נגמר עידן היכולת למכור לנו סמרטפון ב- 700$ כשאחד ב- 200$ עושה כמעט את אותו דבר.

ומבחינה פרקטית ביום יום, ממש אותו דבר (שיחות, גלישה, waze, whatsup...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@nec_000

חוץ מהיתרונות ברכישת מכשיר מחברה מוכרת שכבר ציינת (איכות וקצת עדיפות במסך) יש עוד מספר יתרונות שאני יכול להצביע עליהם:

1. רומים מקהילה רחבה - לרוב המכשירים הסיניים כוללים מעבדי מדיהטק שלא ניתן לפתח להם רומים בקלות. גם אם הם כוללים סנפדרגון, עדיין הקהילה קטנה משמעותית בהשוואה למכשיר דגל של חברה מוכרת. בסופו של דבר זה יתבטא באורך החיים של המכשיר

2. איכות אודיו - מכשירים כמו הv20, 10, וoneplus כוללים איכות טובה משמעותית מכל מעבד אודיו מובנה הקיים במכשירים הסיניים הזולים.

3. הבדל קטן במחיר בארץ - בישראל המחירים פחות משתלמים כאשר רוכשים - וזה גם תקף לטלפונים הסיניים.

4. לא חייבים לרכוש מכשיר דגל ישר כשהוא יוצא ב3,000 ש"ח (במקרה הטוב). עד לאחרונה הLG G5 עלה 1800 ש"ח (מחירו עלה כעת מסיבה לא ברורה). ניתן לקנות G4 מחודש ב1000 ש"ח (ואני מודע לסכנות בכך) או 1300 ש"ח כחדש - וכך להנות מכל העולמות - מכשיר בעל קהילה גדולה מאחוריו, טובה, ומעבד מהיר באותו מחיר של מכשיר סיני מתקדם

 

לי אישית היו 2 מכשירי דגל סיניים בתקופתו שהזמנתי מחו"ל (meizu m9 וxiaomi mi2) ורק כעת הבנתי את הכוח של הקהילה בהשארת מכשיר ישן חיי. כך שדרגתי את המכשיר הישן של אבי - הLG Optimus one (בן 6 שנים) מ2.1 ל4.4, וכך הפסקתי את בעיות האיטויות והתקיעות שהיו לי בgalaxy s4 (מ5.0.1 ל6.0)

 

לאדם הממוצע - שלא מעניינת אותו איכות המצלמה/אודיו, והוא גם ככה מחליף טלפון כל שנתיים - אני מניח שהטלפון הסיני נותן לו מענה מצויין, ולדעתי זה מעולה שמופעל לחץ בצורה הזאת על היצרניות הגדולות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...