הייתם משלמים 730 יורו עבור מחשב נייד מבוסס לינוקס? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הייתם משלמים 730 יורו עבור מחשב נייד מבוסס לינוקס?


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח Aharon Almog

לא. אפשר לרכוש מחשב נייד בחצי מחיר (כל עוד החומרה לא אקזוטית) ולהתקין עליו מע' מבוססת ... כי כמעט כל אחת כזו לשוק האישי חינמית לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל תלוי במה יש במחשב הזה: יכול להיות שבאמת זהו רק גימיק למי שיש כסף מיותר. ויכול להיות שהמחשב הזה יכול לעשות המון. LINUX נחשקת מאד כשמדובר על נושא של אבטחת מידע, נדרשים כלים ספציפים בכדי לעבוד או למי שחובב בערוץ הזה. יכול להיות שהמחשב מיועד בדיוק לשם כך. אם המערכת הפעלה הזו מכילה כלים מניפולטיביים ודורשת מעט התערבות אדם.... אז לדעתי יהיו מי שישלמו עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

730 יורו למחשב טוב, זה לא מחיר בשמיים. אישית הייתי רוצה לראות מגוון גדול יותר של מחשבים ניידים שנמכרים עם מותקן מראש. לכל הפחות, הייתי רוצה לראות מגוון גדול של מחשבים ניידים שמגיעים ללא מערכת הפעלה (או FreeDos) כלל. כך יחסך ממני לקנות רישיון מיותר עבור .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Yarden Ben Ari

המחשב הוא לא מה שיגרום לאנשים לעבוד בלינוקס. זה לא שאי אפשר להתקין לינוקס על כל מכונת וינדוס, פשוט אף אחד לא רוצה, כי אין הפצה אחת של לינוקס שהיא בגדר סבירה למשתמש הפשוט. הכי מתקרבת לזה, אבל גם היא מפוצצת בבאגים, איטית להחריד (יחסית ל"קלילות" של לינוקס) וקשה למשתמש פשוט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעדיף לינוקס על בכל יום בשבוע, ביחוד עם KDE, מכל בחינה שהיא. הדבר היחיד שאני משתמש בו בחלונות, זה רק אותם משחקים שיש לי שלא עובדים בלינוקס (היום הרבה משחקים, כולל טריפל A, עובדים בלינוקס, בsteam). לכן, אני שמח על ההצעה, דווקא היקרה יותר, בגלל המפרט. בגדול, אפשר להתקין על כל מחשב... ומי שדיבר פה על באגים... שמע, זה באג אחד גדול, אבל אם אתה חושב ש"אל תכבה את המחשב! עדכון!" ו"המחשב שלך בסיכון, תעשה בלה בלה בלה" וכדומה זה מה שאתה חושב למשהו מוצלח, אז תסלח לי, אתה איד...ט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...
ציטוט של smootskin

לא קונה נייד אלא אם כן אני מתחיל ללמוד או משהו, סיכון מיותר והרבה כאב לב

קצת הגזמת, זה בכמה אלפי שקלים, לא הימור על אופציות בינאריות בכסף שמיועד לניתוח מציל חיים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...