ההמתנה לא נגמרת: פרטים טכניים חדשים אודות AMD Vega נחשפים - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ההמתנה לא נגמרת: פרטים טכניים חדשים אודות AMD Vega נחשפים


djelectric

Recommended Posts

AMD שהיא מביאה מוצר מביאה את כל החדשנות . כל הכבוד לה , בניגוד לאינטל ששנים לא מביאה חדש . 4-5 שנים של טיקטקו לנו במוח עם אפס חדשנות . רק יחצנים הרווחו עלינו . כרטיס נשמע מדהים , אבל צריך מעבד רציני להטיס אותו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיוותרו על האותיות (A למעבדים R למעבדי גרפיקה). (ואינטל) שמרה על המיספור הישיר מאז ג'יפורס הראשון, וזה עזר לה להבהיר מאיזה דור כל כרטיס ומה היכולות שלו (קל לזכור 1080 לעומת R500ׂ, מה גם שהמס' דומה ל-HD). מחשבה פשוטה ששווה זהב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשהפיורי יצא טענתי שיש המון בלבול בין המותגים, ושמוטב היה לקצץ בכרטיס אחד (390X נניח) לטובת סגמנטים מסודרים של ביצועים פר דולר. כך, נניח, הפיורי בקירור האוויר יכול היה להיות 390X, והפיורי בקירור המים - כשמו כן הוא, 390X Watercooled או משהו בסגנון. אבל אני מניח שלא תהיה בעיה זהה ללפני שנתיים גם הפעם, לכן ארצה לראות את המיתוג החדש שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהתצוגה של נראה שהם מכוונים את ה-VEGA הישר לתחרות ישירה עם ה-VOLTA העתידית של נבידיה ולא שנראה שמבחינתם "נעברה מזמן" היות ולפי הגרפים שלהם הם באמת ביצעו overhaul משמעותי לטכנולגיות שהיו ברשותם. הכול טוב ויפה, אבל אני שואל שאלה ששואלים המון אנשים - למה לחכות חצי שנה כדי לקבל מידע שהיינו צריכים לשמוע כבר באזור יולי~אוגוסט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Nvidia וIntel קראו בשנים האחרונות את המפה בצורה נכונה מבחינה עסקית. אם אין תחרות, למה לרוץ קדימה? (שוב, מבחינה עסקית כן? מבחינה צרכנית זה מחליא). אם ילחצו את וIntel, תהיה בטוח שהן לא יישארו אדישות. אני בטוח באלף אחוז שיש להן שיכולה להתעלות על כל מה שAMD יציגו בכל חתך מחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני הבנתי הכל היה קשור בספקים שלהם... אבל אי אפשר להאמין היום לשום דבר התחרות מי יוציא את ההכי טוב בינם לנוידיה שקוף... אז יכול להיות שילוב של השניים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה ל ו ו א י ! ! ! ! ! הלוואי שזה יהיה טוב כמו שזה נשמע..... הלוואי שזה יגרום לירוקה להוריד מחירים _ (כי בינינו כולם רוצים ירוק ... רק במחיר הוגן) אז קודם כל השבב הזה (לי אישית) נראה גדול משהו. שנית..... ידועה בתור אחת שלא ממש עושה חשבון לחשמל, (אז מעניין איך זה יסתדר עם הבהמה ביד של רג'ה) מעולם לא היה לי כרטיס שלי פרטי (גם בימים הטובים של ATI), מאד רוצה לנסות משהו חדש ... אבל חייב להיות יותר טוב מכל הבחינות מהירוקה. נחזיק אצבעות... ה ל ו ו א י ! ! ! ! !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של OvO

Nvidia וIntel קראו בשנים האחרונות את המפה בצורה נכונה מבחינה עסקית. אם אין תחרות, למה לרוץ קדימה? (שוב, מבחינה עסקית כן? מבחינה צרכנית זה מחליא) אם AMD ילחצו את NVIDIA וIntel תהיה בטוח שהן לא יישארו אדישות. אני בטוח באלף אחוז שיש להן טכנולוגיה שיכולה להתעלות על כל מה שAMD יציגו בכל חתך מחיר.

 

מישהו שקצת מבין איך עובד העולם :) 

נמאס כבר מהבכי בפורום בזמן האחרון של "אינטל חרא כי הם לא מחלקים חזקים בכלום כסף."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של elikh

 

מישהו שקצת מבין איך עובד העולם :) 

נמאס כבר מהבכי בפורום בזמן האחרון של "אינטל חרא כי הם לא מחלקים מעבדים חזקים בכלום כסף."

אני לא חושב שמישהו בא וביקר את מבחינת העסקים שלה, הרי זה ברור שהיא מגלגלת מאות מיליוני דולרים על מינימום מאמץ, המניה בשמיים ואין לה טעם להתחיל עכשיו להמציא את הגלגל מחדש כי אין לחץ, אף אחד לא בא לאיים על העסקים שלה... הרוב מתלוננים מנקודת המבט של הצרכן, זה שצריך להתחבט עם עצמו האם ה-800 או ה-1000 או אפילו ה-1700 דולר האלה שהיא מבקשת על דגמי הדגל שלה שווים משהו או שאפשר להישאר עם החומרה הקיימת, ומהבחינה הזו זה באמת מחליא.

 

בגזרת כרטיסי המסך עדיין יש תחרות מסוימת. אחת הסיבות ש-NVIDIA לא הכריזה על 1080TI היא בגלל שהיא מכירה בתחרות ורוצה לחכות ולראות מה תעשה עם הווגה, במקרה של זה היה הרבה פחות רלוונטי במשך שנים ורק עכשיו רואים נצנוצים של תחרות ממנה יחד עם האופציה להמהיר מרובעי וכפולי ליבות, אופציה שתהיה קיימת גם עם הרייזן השונים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...