האם CoolerMaster Nepton 280L מתאים לcorsair 750D Airflow Edition Full Tower ATX Case - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם CoolerMaster Nepton 280L מתאים לcorsair 750D Airflow Edition Full Tower ATX Case


פולי הקנטאור

Recommended Posts

שלום לך.

אם אתה רוצה ספציפית את הקירור הזה של בתוך מארז 750D, לפי מה שאני רואה ביוטיוב, יש משתמשים שאכן התקינו בלי בעיה את הקירור הזה בתוך המארז הזה (מלמעלה).

גם בדקתי באתר היצרן של לגבי המארז הזה, שם רשום שהוא תומך קירור נוזלי (הסתכלתי כמובן על מידות הרדיאטורים שנתמכים רשמית) כגון H100i, ובקירור של קורסייר הרדיאטור בממדים אפילו קצת יותר גדול מהרדיאטור של CM שאתה רוצה.

 

אז כעקרון מנתונים אלו לא צריכה להיות שום בעיה בהתקנת הקירור שאתה רוצה (של CM) במארז 750D.

 

אחלה מארז ד''א 750D, אני גם שוקל לקנות או אותו או את ה-780T כאשר בעתיד הקרוב אבנה לי מערכת מחשב חדשה, עם המעבדים החדשים שיצאו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של JentuS

כאשר בעתיד הקרוב אבנה לי מערכת מחשב חדשה, עם המעבדים החדשים שיצאו.

מקווה שאתה מדבר על כי KABY LIKE מסתמנים כאכזבה מטורפת... אבל הדור אחריהם (קופי לייק) כנראה יביא שיפור כי הוא יביא שש ליבות למיינסטרים ואז כנראה שמונה ליבות למקביל של 6800K (וגם ל6850K) עשר ל6900K ושנים עשר לאקסטרים.

מקווה שZEN גם יפתיע ויביא ביועי ליבה בודדת טובים יותר מההדלפות שיש כי ביצועים כמו שהראו הם באמת נמוכים מאוד לליבה בודדת והשמונה ליבות לא מפצה כי גם למי שלא לא תמיד שמונה ליבות מועילות ועדיף ביצועי בודדת.

באמת מעניין מה יקרה כי אני מתכנן מערכת מחשב כיום כדי להשוות לקבי לייק ולזן (יותר לזן כי קאבי לייק לא יראה הרבה שיפור- אם זה יהיה דו סיפרתי אז אני מאוד אופתע) ולראות מה יהיו ביצועי הזן בהשוואה למעבדים החזקים של אינטל באותו תקציב או כמה זול הוא יהיה מול אותה עוצמה. כנראה אבדוק את הראשון אבל תלוי במחירו (אם יתמקדו בעוצמה אז הראשון אם במחיר מאוד מאוד אז את השני).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך לגבי המעבדים החדשים.

בגלל זה אני מחכה להם שיצאו, נראה מה הם נותנים ביחס למחירם.

לי כעקרון לא אכפת איזה מעבד לקנות עבור המערכת החדשה שאבנה, אם זה או INTEL, כי יש לי ניסיון עבודה עם שניהם, למעשה כיום אצלי בבית ישנם 3 מחשבים נייחים (האחד מת כי היה מאוד ישן ואותו צריך להחליף), האחד על בסיס PHENOM II 965 BLACK שעובד מצויין כבר בערך 6 שנים, השני i5 2500K שגם הוא עובד טוב כעקרון כבר 5 שנים בערך, התחיל קצת להתייאש בזמן האחרון אז עשיתי לו OC ל-4.9 והוא קצת התעורר לחיים ועובד יציב, והשלישי שמת היה גם על איזה מאוד ישן, אני אפילו כבר לא זוכר איזה, אותו אני מחליף במערכת חדשה עם אחד המעבדים החדשים שיצאו.

 

בגלל זה לא אכפת לי מה לקנות, העיקר שייתן מקסימום ביצועים במינימום מחיר לדרישות שלי.

ואת האמת אני שמח ש- פיתחו את ה-ZEN, שכמו שאנו רואים כנראה מאיים על מעבדי , זה רק טוב לנו הצרכנים, שתהיה תחרות.

 

לגבי המים, אתה סגור על הדגם הזה של CM?

כי הייתי ממליץ לך לבדוק את הקירור החדש של , דגם KRAKEN X62, הוא גם יפה במראה שלו עם אפקט תאורת ה- במראה, וגם יש עליו ביקורות טובות מבחינת הטמפרוטורות ושקט העבודה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של JentuS

הוא גם יפה במראה שלו עם אפקט תאורת ה- במראה

ניתן לכבות את הלד במידת הצורך? (כשהמחשב במצב שינה כי אז גם אני עובר לאותו מצב והוא יכול להיות בחדר השינה)

בכללי ניתן לשלוט על הקירורים ולכבות אותם ואת התאורה שלהם כשהמחשב במצב שינה?

ונראה שהמאווררים שלו חלשים יותר מאלו של הNepton 280L.

ומבין המאווררים הללו וה H115I מי יותר חזק? מי יותר שקט? מי טוב יותר לOC ובו זמנית גם ניתן לשלוט על רמת הרעש שלו (נגיד כאשר רואים סרט או כשהמחשב עובר למצב שינה)? (OC בינוני לא קיצוני למעבד לתושבת X99 (כנראה ה6850K) כאשר הוא יתחיל להיות יותר חלש) (ויצליח לעבוד עם OC לסרטיס מסך לא OC קיצוני אלא בינוני-קל לGTX 1070 או לכרטיס המסך המקביל מבחינת המחיר (ושיהיה כמובן חזק יותר) שAMD יוציאו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שאתה יכול לכבות את התאורה דרך התוכנה היעודית ב-KRAKEN, כמו גם בכל נוזלי אחר שיש עליו (לרוב על המשאבה\בלוק) תאורה.

 

לגבי רמת הרעש של ה-KRAKEN - ראיתי תוצאות אשר הוא מראה פחות רעש מאשר ה-H115i של קורסייר, וגם בביצועים (טמפרטורות) הם הולכים ראש בראש, האחד פה יותר קריר, השני שם יותר קריר, תלוי במשימות, אבל בעקרון הם פחות או יותר שווים בביצועים.

תראה מבחני ביצועים בעצמך ברשת, תרשום ביוטיוב או בגוגל KRAKEN X62 VS H115i, או כנגד כל מים אחר.

 

אני לדעתי, אם בעתיד אצטרך לבחור בין ה-KRAKEN X62 לבין ה-H115i, חד משמעי הולך על ה-KRAKEN, כי כמו שכתבתי - בביצועים הם שניהם פחות או יותר שווים, אך ה-KRAKEN ממש יותר שקט מה-H115i, וגם הרבה יותר יפה בזכות התאורה המיוחדת שלו עם אפקט ההשתקפות במראה הפנימית, והתאורה שלו היא גם עם מלא אפקטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...