רעיונות לביצוע אתגרים - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רעיונות לביצוע אתגרים


SLI/CFX

Recommended Posts

היי כולם,
 
אני עושה קורס שקשור לאבטחת מידע ונתנו לנו בו אתגר להרכיב ארבעה אתגרים שלאחר הפיצוח שלהם יהיה למעשה מסר מסוים (flag מסוים עם מידע).
 
עכשיו, קריפטוגרפיה זה הכי obviously אבל גם הכי משעמם - הרכבתי מערכת סטגנוגרפיה קטנה לאחד האתגרים, אבל אני מחפש עוד דרכים להרכיב אתגר עם מסר בסוף בצורה מעניינת שתכלול למשל צורך לרוץ עם Immunity Debugger ולבצע הנדסה אחורנית על קוד מסוים בשביל לגלות את המסר או לחלופין בטכניקות החבאה של מאובטח שהבם יש צורך לרוץ עם Hex Editor בשביל לפצח חלק מהקוד.
 
אז תהיתי אם יש לכם רעיון מסוים שבו אוכל להשתמש בשביל להרכיב את אחד האתגרים שלא יתבסס על קריפטוגרפיה כי זה די נדוש ואני בכללי רוצה להרחיב אופקים לגבי אופנים נוספים ולא להתבסס על אלגוריתמים מוכנים שרק צריך להזין להם plaintext מסוים. מה שכן, אם תוכלו בבקשה להגיב עם לינקים שונים ולא רק את השמות של של הטכניקות :)
 
ואם כבר אני שואל אז אחת הרבה יותר ספציפית - אחד מהאתגרים שאני רוצה לעשות זה פאנל לוגין (שדורש שם משתמש וססמה), אבל שאת הססמה אליו אפשר למצוא באמצעות הנדסה אחורנית אם רצים על קובץ ה-exe למעשה, איך אני יכול לעשות את זה?
 
*לא מצאתי פורום יותר מתאים לשאלה שלי
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...