מעוניין לקנות מאווררים Corsair HD120 RGB - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין לקנות מאווררים Corsair HD120 RGB


JentuS

Recommended Posts

שלום חברים.

 

אז כמו שכתבתי בכותרת, אני דיי אהבתי את המאווררים של קורסייר, דגם-HD120 .

ראיתי באתר הרשמי שלהם, וראיתי גם סרטונים ביוטיוב, והמאווררים האלו פשוט הדליקו אותי :jump:

אז כן, אני אוהב רכיבי מחשב וחומרה שיש להם תאורה כלשהי, וכן יש לי מארז עם חלון גדול בצד שדרכו אפשר לראות את כל היופי של רכיבי החומרה שמותקנים בפנים, והמארז עומד בגובה על השולחן, ולא איפשהו מוסתר למטה על הרצפה ^_^

 

בגלל זה אני מעוניין במאווררים הללו.

השאלה היא, האם מישהו מכם אולי יודע האם מוכרים אותם בארץ בכלל, אם כן אני אשמח למידע איפה מוכרים אותם.

כי אני בינתיים לא ראיתי אותם בחנויות שאני מכיר...

 

אשמח לעזרה ממכם, מראש תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, לפי חיפושים באינטרנט הבנתי שאלו הם מאווררים מהדגם החדש שקורסייר רק לא מזמן שיחררה.

וכמו שאני רואה, בארץ אין אותם עדיין בשום מקום.

ראיתי שהם אכן נמכרים באמזון או באיביי.

 

אז נכון, הם לא זולים, אבל לדעתי הם שווים את העלות שלהם, לפחות בשבילי. אני הולך לבנות מערכת מחשב חדשה בעוד כמה חודשים כשיצאו המעבדים החדשים, ואני כמובן רוצה לבנות את המערכת שתיהיה יפה ואסתטית, וכמובן בעלת רכיבים כאלו או אחרים שיש להם תאורה כלשהי, בגלל זה נדלקתי על המאווררים האלו.

כן, יוצא שאם אני אקנה באנדל של שלישייה (וזה מה שאני צריך בדיוק, לא צריך יותר) שבא עם בקר תאורה ו-HUB מאווררים, אז יצא לי בסביבות ה-90 דולר בערך, ז''א שכל מאוורר כזה בנפרד עולה כ-25 דולר פלוס הבקר בעצמו עוד כ-15, אז כל הבאנדל מתקבל ב-90 דולר.

 

בגללל זה אני חושב שאם רוצים מאווררים כמו אלו בעלי תאורה מרשימה ובהירה במיוחד, ובעלי אפקטים דיי נחמדים, עבור המארז, אז 100ש''ח למאוורר זה לא כל כך יקר לדעתי.

שוב, כל אחד והשגעונות שלו.

 

אני אמתין איתם בינתיים, כי גם ככה אני ממתין עד שיצאו המעבדים החדשים, ואז כשאתחיל לבנות לעצמי מערכת מחשב חדשה, אז כבר אני אזמין אותם מחו''ל, במידה ולא יהיו בארץ, ועד אז אולי גם המחיר שלהם ירד קצת, כי כרגע הם ממש טריים וחדשים בשוק, עם הזמן אולי קצת יורידו במחיר שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממליץ לך לשקול להזמין אחד מהמארזים החדשים של שמגיעים עם מאווררי מותקנים מראש וככה תחסל שתי ציפורים במכה אחת

הסדרה נקראת CRYSTAL SERIES

https://www.amazon.com/Corsair-Crystal-460X-RGB-CC-9011101-WW/dp/B01LA2LB7W/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1480895791&sr=8-1&keywords=corsair+460x

 

עריכה:

יש עוד אופציה יותר נורמלית שמצאתי:

https://www.amazon.com/Thermaltake-Riing-120mm-Adjustable-Radiator/dp/B014QW98SC

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, ראיתי את סדרת מארזי הקריסטל שלהם, אכן מרשימים, אבל קצת לא לטעמי, כי חסר לי קצת פונקציונליות במארזים שכאלו, כל הכבוד להם, הם בנו מארז ממש יפה ואסתטי עם כל הזכוכית הזאת מכל הכיוונים שתופסת את העין ללא שום ספק, אך בגלל המקסימום יופי ואסתטיות הם ויתרו על פונקציונליות מסויימת במארז שכזה, ולי זה קצת לא מתאים, אולי בעתיד הם יוציאו דגם הבא שיהיה באותה רמת אסתטיות אך בלי התפשרות מכיוון הפונקציונליות, לי לפחות בשלב הזה זה דיי חשוב בגלל זה אני פחות מתחבר למארז שכזה, או לפחות אני אצטרך לשכנע את עצמי לאחד כזה כגון ה-570X :D

הבעיה היא גם שאלו הם מארזי MID TOWER, כאשר אני כבר יותר מעוניין ב-FULL TOWER, ובגלל זה אני יותר נוטה לכיוון ה-OBSIDIAN 750D, או ה-GRAPHITE 780T:).

כיום יש לי מארז שלהם ה-GRAPHITE 600T WHITE, שהוא מארז מצויין, MID TOWER אבל הוא דיי גדול לקטגוריה שלו וזה נוח את האמת, אין לי בעיה בכלל עם גודל המארז, אבל עדיין כמובן שאני לא אקח משהו כגון ה-900D המפלצתי, הוא או כמוהו כבר באמת מוגזמים O.o.

 

פשוט כאשר ואני אתחיל לבנות לי מערכת מחשב חדשה בקרוב, כאשר יצאו המעבדים החדשים לחנויות, אז אני אצטרך לחשוב טוב ולהחליט האם אני בכלל צריך מארז חדש או להישאר עם ה-600T שלי, כי המארזים האלו שאני פוזל לכיוונם עולים מ-750ש''ח עד 900 פלוס :/, שזה סכום דיי נכבד.

 

אבל כרגע שאני מסתכל לאן צועדת קורסייר, וכל הכבוד לחברה הזאת, אז הם בחרו לדעתי בצד נכון לעשות את החומרה החדשה שלהם אסתטית ויפה עם תאורה מדהימה, זה טוב לאותם האנשים, כמוני לדוגמה, שמחפשים לבנות מערכת מחשב לא רק בשביל ביצועים ופונקציונליות אלא גם שתתפוס את העין עם היופי שלה.

 

בכל מקרה, עם נחזור למאווררים, שבשבילו פתחתי את הדיון הזה:D, אז עם מאווררים כאלו של קורסייר, ה-HD120, לא צריך לתכנן כל מיני סטריפים של לדים במארז, כמו שעשיתי במארז הנוכחי שלי, אלא פשוט תספיק בהחלט התאורה היפה של המאווררים האלו, מה גם שיש להם שליטה על כל מיני אפקטים דיי מגניבים של התאורה.

 

אני מצרף ברשותכם כמה סרטונים שמראים וממחישים היטב את הכיוון הבא של קורסייר, ששוב, לדעתי זה יכול למצוא חן בעיני רבים שבונים לעצמם מערכות מחשב, עדיין בונים.

 

 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תריבו :D, נכנסתי לאתר הרשמי של קורסייר ובדקתי, אכן Works4me צודק, שני המארזים, ה-570X וה-460X נמכרים כברירת מחדל עם 3 מאווררי SP120, ולא HD120.

SP120 גם מאווררים נחמדים ויפים, אבל ה-HD120 זה פשוט משהו, תאורה יותר חזקה, יותר לדים, יותר אפקטים, בקיצור זאת לא כזאת בעיה, תמיד אפשר להשקיע עוד קצת ולקנות את ה-HD120 :)

 

אני יודע שאפשר להזמין מאמזון, אם זה COM או DE, פשוט אני אף פעם לא הזמנתי מאמזון בעבר, אין לי ניסיון איתם.

ואיך מבחינת המיסים, אם אני לדוגמה מזמין את אחד המארזים האלו משם, האם בהגעתו ארצה אני אצטרך לשלם עוד משהו, איזה מיסים או משהו?

 

העניין הוא שכמו שכתבתי קודם, אני לא ממש מתחבר לשני המארזים האלו, כן הם ממש יפים ואסתטיים, אבל בשבילי הם נראים דיי צפופים וחסרה בהם פונקציונליות כמו בשאר המארזים שקיימים.

בגלל זה, כמו שכבר רשמתי, אני יותר פוזל לכיוון כגון ה-OBSIDIAN 750D AIRFLOW EDITION או ה-GRAPHITE SERIES 780T WHITE.

לקנות חומרה חדשה ונוצצת ^_^, להזמין באנדל של 3 מאווררי HD120 עם בקר, וקיבלנו מערכת מחשב יפה ואסתטית גם במארז כמו ה-950D או 780T :).

 

בקיצור אני ממתין למעבדים החדשים מ-INTEL ומ-, וללוחות האם המעודכנים, רק שיצאו כבר, אני כבר רוצה לבנות מערכת חדשה, הידיים מגרדות :D.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Monopoly

הגדולה באמאזון זה שהם מחשבים לך את העלויות כולל משלוח מכס מעמ והכל ביחד, זה מה שאתה תשלם אצלם באתר, לא שקל אחד יותר.

אכן , ושני דברים נוספים שלא כולם יודעים :

1.AMAZON.COM , המחירים המוצגים כוללים מע"מ וסופיים , .DE\FR\IT\CO.UK כאשר מוסיפים את המוצר לעגלה ובאים לחשב את המחיר הסופי הם מורידים את המע"מ המקומי כך שבפועל מחיר המוצר זול יותר ממה שמופיע בדף המוצר .

2.אם מחיר המכס/מע"מ/אגרות שקר כלשהו , נמוכות יותר ממה שגבו או אם הם העבירו את החבילה ללא מכס הם מחזירים לכם את הכסף לכרטיס האשראי , קרה לי מספר פעמים , לפעמים בסכומים קטנים ולפעמים בזיכוי מלא של המיסים שנגבו  

 

בנוגע להזמנת , אני הזמנתי שניים מאמאזון אבל בגלל הגודל והמשקל זה לא תמיד הכי משתלם , אבל היי , אם אין את זה בארץ זו הדרך היחידה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים, תודה על ההסבר לגבי וכל מה שמסביב, ובכללי תודה רבה לכם על השתתפותכם בדיון שלי:).

אם מישהו ירצה עוד לרשום פה משהו, תגובות, שאלות, המלצות - בכייף, אני רק אשמח אם הדיון ימשיך^_^.

כמו שכתבתי כבר קודם, כרגע אני במוד המתנה למעבדים החדשים9_9.

ברגע שהם יצאו, סביר להניח שאני אפתח עוד דיונים כאלו או אחרים לגבי החומרה שאני ארצה לקנות, בכדי להתייעץ עם האנשים המומחים פה:beerchug:.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...