קיבלתי מכשיר "חדש" מיבואן - בעיות Kernel - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיבלתי מכשיר "חדש" מיבואן - בעיות Kernel


Zeev86

Recommended Posts

היי.

כבר פתחתי בעבר דיון על כך וחלקים ראשונים יכולים להשמע לכם מוכרים, אך הסיפור התפתח ואני צריך את עזרתכם:

קניתי S7 Edge מחנות KSP בסניף אשדוד (עד הלום) לפני חודש ושבוע.

לאחר שלוש שבועות המסך הפסיק להציג תצוגה. 

שלחתי את המכשיר ליבואן וכשבוע וחצי לא שמעתי מהם דבר. 

יצרתי איתם קשר והתבררו הפרטים הבאים:

1. אין להם מסך חלופי וחדש בצבע אותו רכשתי.

2. תאריך האחריות אותו הם מציגים באתר שלהם (היבואן): שנה ועשר חודש במקום שנתיים כפי שצויין בקבלה של KSP.

הכנתי מסמך לפני תביעה ושלחתי להם אותו ביום ראשון הזה. 

נציגי היבואן כמובן הצהירו שאין לי שום עילה לתביעה אך במהרה מיהרו להודיע לי שישלחו לי מכשיר חדש. 

עד כאן נשמע שהסיפור קיבל Happy end, אך לצערי היבואן "מובייל ישראל" עושה ממני צחוק. 

 

ביום שלישי נשלח מכשיר עם שריטות מאחור במעטפה עם דוח מעבדה. 

סירבתי לקבל את החבילה וביקשתי מנקודת האיסוף לשלוח אותה חזרה ליבואן.

אתמול ביום חמישי קיבלתי קופסה סגורה כמו שקיבלתי ביום קניית המכשיר ב-KSP. וחשבתי שהסיפור הסתיים.

 

הייתי חכם לצלם את ה-Unboxing. לפניכם הסרטון:

שימו לב, כפי שניתן לראות בסרטון, הדלקת המכשיר הציגה שהוא משומש, ועם הודעה של בעית Kernel.

 

יש לי הוכחה במייל על כך שנציגי היבואן אישרו בהתכתבות החלפה של מכשיר חדש.

בנוסף לזה, מצער אותי מאוד שנציגות של KSP לא ענו בכלל להתכבות מיילים ביני ובין היבואן למרות שצירפתי 3 מיילים של KSP להם הם בדרך כלל עונים.

מה עושים? להמשיך לדבר איתם או שלפנות ישר עם הסרטון והתכתבות מיילים לבית משפט לעניינים קטנים?

תודה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של omrij

תתבע אותם. פשוט עצוב שיש רמה כזאת של שירות.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

הבנתי.

כוונתי הראשונה הייתה לתבוע אותם על סכום של 4000 שקל - 3400 שקל על מכשיר ו600 נוספים על הוצעות משפט.

לאחר שמאז כתיבת מסמך לפני תביעה - העניינים החמירו וקיבלתי פעם ראשונה טלפון לא חדש עם שריטות ובפעם השניה טלפון כפי שמופיע בסרטון.

מה הסכום שלדעתכם עלי לבקש מבית המשפט לעניינים קטנים?

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל היבואנים/חנויות מחדשים מכשירים מתוקנים או כאלה שהוחזרו במסגרת 14 יום. המכשירים ה״יפים״ עוברים איפוס/צריבה, ניקוי חיצוני וחידוש אריזה.  מכשירים פחות יפים משמשים כ״באפר״ להחלפות, לא כולם שמים לב לכך, ולפעמים הם במצב יותר טוב ממה שהלקוח הביא אז אין לו על מה להתלונן כביכול.

אבל בני אדם עומדים מאחורי זה ולפעמים מישהו מחפף ולא עושה את כל הבדיקות - וזה מה שקיבלת.

 

תבקש את הסכום המקסימלי על עיכוב בתיקון שבמסגרת אחריות, שזה 10,000 ש״ח. תקבל חצי במקרה הטוב. השופטים לרוב פוסקים לרעת העסק, בין אם הלקוח צודק ובין אם לא. ואתה עוד תיעדת.

 

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה שיש לך קלף מנצח.

סביר להניח שהיבואן יחליף לך לחדש(הפעם באמת) אם תבקש ותראה לו את הסרטון.

אם לא, לא רק שאתה יכול לתבוע ולזכות, אתה גם יכול לעשות לו שיימינג קטלני ברשת שישפיע על צרכנים ואף עלול לעלות בתוצאות חיפושים.

ואף לפנות לתקשורת(אולי לפינות צרכנות בטלוויזיה) ולהציג את הסיפור כשברקע הסרטון והתכתובות.

זה ממש יכאב ליבואן.

ואני מאמין שאיך קוראים לה תשמח להוסיף זאת לפינת הצרכנות שלה.

 

בתור צרכן ואזרח במדינת שיטת מצליח הייתי שמח אם היית הולך על האפשרות השניה ומקיים את כל סעיפיה.

 

אל תשכח לומר לה לסיים את הקטע ב"ומה קרה למי לא היה צילם את הוצאת המכשיר מהאריזה והפעלתו?".

 

מזכיר לי מקרה שקרה לי ממש היום(אתמול).

באתי לשלם בסופר על חלב עם מטבע 10 שקלים שקיבלתי עודף מאחד העסקים בו קניתי יום לפני.

הקופאית לא הסכימה לקבל את המטבע כי היה עליו בצידו אחד קצת ירוקת ואפילו שני חריצים קטנטנים של קורוזיה בטבעת החיצונית.

אמרה לי שהבנק לא מחליף להם אותם, ויש להם ארגז שלם של כאלו.

 

תגיד לי מה אני אשם?

המטבע לא מקורי?

99% ממנו לא שם?

אפילו מטבעות אני צריך לבדוק עכשיו כשאני מקבל עודף?

מדוע הבנק מסרב להחליף מטבע?

ממתי כסף פג תוקף בגלל פגם קטנטן?

למה אני צריך להיות נדפק בשרשרת של דופקים ונדפקים?

איך אני יוצא מזה בלי להיות קורבן או להפוך אדם אחר לקורבן?

איך המדינה תצא מזה? הרי זה יוביל רק לעליה במקרים בהם אנשים נדפקים וינסו להעביר את זה למישהו אחר עד שכולנו נשחק במי לא ערני הבוקר, ואנשים יראו אויבים בכל פינה על כל מטבע.

איפה המפקח על הבנקים?

איפה בנק ישראל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על החיזוק חברים, אגיב לציטוטים:

 

ציטוט של User_Name

כל היבואנים/חנויות מחדשים מכשירים מתוקנים או כאלה שהוחזרו במסגרת 14 יום. המכשירים ה״יפים״ עוברים איפוס/צריבה, ניקוי חיצוני וחידוש אריזה.  מכשירים פחות יפים משמשים כ״באפר״ להחלפות, לא כולם שמים לב לכך, ולפעמים הם במצב יותר טוב ממה שהלקוח הביא אז אין לו על מה להתלונן כביכול.

אבל בני אדם עומדים מאחורי זה ולפעמים מישהו מחפף ולא עושה את כל הבדיקות - וזה מה שקיבלת.

 

תבקש את הסכום המקסימלי על עיכוב בתיקון שבמסגרת אחריות, שזה 10,000 ש״ח. תקבל חצי במקרה הטוב. השופטים לרוב פוסקים לרעת העסק, בין אם הלקוח צודק ובין אם לא. ואתה עוד תיעדת.

 

בהצלחה

 

יש לך קישור לחוק שאומר שעיכוב תיקון מחייב תשלום של 10 אלף שקל? תודה.

אני מבין שכולנו בני אדם, אבל קיבלתי מכשיר שאינו חדש פעמיים, כשבפעמיים האלו הבטיחו לי מכשיר חדש במייל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Art Tatum

נראה שיש לך קלף מנצח.

סביר להניח שהיבואן יחליף לך לחדש(הפעם באמת) אם תבקש ותראה לו את הסרטון.

אם לא, לא רק שאתה יכול לתבוע ולזכות, אתה גם יכול לעשות לו שיימינג קטלני ברשת שישפיע על צרכנים ואף עלול לעלות בתוצאות חיפושים.

ואף לפנות לתקשורת(אולי לפינות צרכנות בטלוויזיה) ולהציג את הסיפור כשברקע הסרטון והתכתובות.

זה ממש יכאב ליבואן.

ואני מאמין שאיך קוראים לה תשמח להוסיף זאת לפינת הצרכנות שלה.

 

בתור צרכן ואזרח במדינת שיטת מצליח הייתי שמח אם היית הולך על האפשרות השניה ומקיים את כל סעיפיה.

 

אל תשכח לומר לה לסיים את הקטע ב"ומה קרה למי לא היה צילם את הוצאת המכשיר מהאריזה והפעלתו?".

 

מזכיר לי מקרה שקרה לי ממש היום(אתמול).

באתי לשלם בסופר על חלב עם מטבע 10 שקלים שקיבלתי עודף מאחד העסקים בו קניתי יום לפני.

הקופאית לא הסכימה לקבל את המטבע כי היה עליו בצידו אחד קצת ירוקת ואפילו שני חריצים קטנטנים של קורוזיה בטבעת החיצונית.

אמרה לי שהבנק לא מחליף להם אותם, ויש להם ארגז שלם של כאלו.

 

תגיד לי מה אני אשם?

המטבע לא מקורי?

99% ממנו לא שם?

אפילו מטבעות אני צריך לבדוק עכשיו כשאני מקבל עודף?

מדוע הבנק מסרב להחליף מטבע?

ממתי כסף פג תוקף בגלל פגם קטנטן?

למה אני צריך להיות נדפק בשרשרת של דופקים ונדפקים?

איך אני יוצא מזה בלי להיות קורבן או להפוך אדם אחר לקורבן?

איך המדינה תצא מזה? הרי זה יוביל רק לעליה במקרים בהם אנשים נדפקים וינסו להעביר את זה למישהו אחר עד שכולנו נשחק במי לא ערני הבוקר, ואנשים יראו אויבים בכל פינה על כל מטבע.

איפה המפקח על הבנקים?

איפה בנק ישראל?

כבר הראתי להם את הסרטון. הם מצידם התעלמו וחזרו לטענה שלי לגבי תוקף אחריות שגוי שהערתי להם לפני כשבוע. עצוב :\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של IlyaN

יאללה כנס בהם כמו טיל בליסטי. :)

אני מחכה לתשובה שלהם היום ואם לא נגיע להסכמה, אפתח נגדם בתביעה. תודה (:

 

אגב, מה שמפריע לי עוד בכל הסיפור הזה, שבמשך כל השבועים האלה של התכתבות עם היבואן, כיתבתי גם את KSP, ועד עכשיו הם לא הגיבו בשום צורה (צירפתי את שלושת המיילים שלהם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק הערה טכנית לגבי ההודעה Kernel is not seandroid enforcing, זה לא ממש תקלה במכשיר, זה מופיע בגלל שהיבואן התקין בעצמו בארץ רום בעברית וברגע שמתקינים רום חלופי אז מציגים את האזהרה הזאת. אני מנחש שכל המכשירים של היבואן הזה  מגיעים ככה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Zeev86

תודה על החיזוק חברים, אגיב לציטוטים:

 

 

יש לך קישור לחוק שאומר שעיכוב תיקון מחייב תשלום של 10 אלף שקל? תודה.

אני מבין שכולנו בני אדם, אבל קיבלתי מכשיר שאינו חדש פעמיים, כשבפעמיים האלו הבטיחו לי מכשיר חדש במייל.

 

תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו - 2006 תיקון לחוק הגנת הצרכן

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של User_Name

תודה.

היום דיברתי עם היבואן והם אמרו לי שהייתה כנראה תקלה והם שלחו לי מכשיר שמיועד לסינים (איך זה הגיע אלי אלוהים יודע) ושעכשיו ישלחו לי מכשיר חדש.

השאלה אם לסמוך עליהם בפעם השלישית או ללכת נגדם למשפט עם החוק שציינת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של etal

רק הערה טכנית לגבי ההודעה Kernel is not seandroid enforcing, זה לא ממש תקלה במכשיר, זה מופיע בגלל שהיבואן התקין בעצמו בארץ רום בעברית וברגע שמתקינים רום חלופי אז סמסונג מציגים את האזהרה הזאת. אני מנחש שכל המכשירים של היבואן הזה  מגיעים ככה.

לטענתם הייתי צריך לקבל מכשיר חדש, ודרשתי מהם בפעם השניה שיביאו לי אריזה חדשה כמו שקיבלתי בחנות.

בחנות מוכרים מכשיר חדש ולא עם רומים או רוטים והודעות של Kernel.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...