ביקורת שלילית על KSP - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת שלילית על KSP


Sh_Dor_Lq
 Share

Recommended Posts

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פחח זה עוד כלום. באחד הפורומים שאני נמצא בהם מקפיצים שרשורים גם אחרי 12 שנה.

 

השירות של KSP ברוב הסניפים באמת על הפנים. ולא מפתיע לשמוע שגם בתקופת הקורונה הם מוצאים דרך להפוך אותו ליותר מזוויע.

 

לענייננו, פשוטות עם מיקרופון אפשר למצוא גם בשופרסל דיל. ולא צריך לחכות שמישהו יקרא לך דרך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב ו KSP - נכנסתי לסניף בחדרה ושאלתי בתקציב שיש לי מה הם ממליצים לשימושים שלי. ענו לי - "זה לא התחום שלנו, לך תעשה שיעורי בית". יאתי בבושת פנים והלכתי לאייבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

**עריכה: הפוסט הזה מ-2016.. ועדיין רלוונטי לי חחחח

 

איך בכלל אנשים מוכנים לקנות ב-KSP? חנות שהמוכרים בה הם גם טכנאים, גם מוכרים, גם יועצים, גם מנקים, גם יבואנים, גם אנשי מכירות.. ועוד כמה דברים... בקיצור איך אפשר לקנות עם חווית שירות כזאת?! לוקחים מספר כאילו אני בתור לרופא משפחה וצריך לעמוד בתור שעה וחצי כי בן אדם עכשיו מתייעץ עם אחד מ-2 מוכרים/אנשי מכירות/יועצים יחידים בחנות על 20 אנשים....

 

אתה קונה מוצר וישר כשאתה יוצא מהחנות האחריות היא כבר על חברה אחרת (את הכסף הם יודעים לקחת - אבל השירות לך ליבואן כי אנחנו רק יודעים לקבל כסף).. באמת פעם אחרונה שקניתי שם משהו יקר היה לפני כמה שנים וזה גם כשהייתי חייב מחשב נייד ללימודים (שנשבר לו חלק אחרי כמה ימים והייתי צריך עזרה) פשוט לא מסוגל להתקרב למקום הזה.. אפילו בפעם אחרת שהייתי צריך משהו ביקשתי מחבר שיקנה לי שם כי הוא בדיוק היה צריך משהו.. אבל כל דבר אחר שאני מוצא בחנות אחרת או באינטרנט אני קונה משם.. למשל יותר זולים על חלק ממסכי המחשב אפילו אחרי משלוח ומיסים..בושה (תחשבו איזה משלוח יקר יש למסכי מחשב כשקונים אותם ביחידים ועדיין יוצא יוצר זול לפעמים)

 

הנה דוגמא: לא מזמן קניתי כבל שממש רציתי לקנות באינטרנט (כי לא רציתי להתקרב ל-KSP ורק להם היה אותו) כי הכבל שהיה לי עמד להיקרע. בסוף הוא נקרע לפני שיכולתי להזמין אונליין והייתי חייב לקנות מ-KSP כי רק הם מכרו מהדגם הזה. אני פותח את האריזה והקונקטור של הכבל.. עקום! אני חוזר לשם ואומרים לי אין חלופי זה היה האחרון וש"אנחנו כבר לא מקבלים כבלים מהסוגים האלה"..אז שלחו אותי לסניף אחר... שם גם לא היה... ושלחו אותי משם לסניף שלישי... גם שם לא היה... לקחת כסף הם יודעים.

 

 

בכל מקום עם שירות לקוחות הגיוני, היו מציעים את הכבל הקצת ארוך יותר שיקר ב-5(!!!) ש"ח ללא תוספת תשלום על הטרטור הזה. דרך אגב שלחתי לשירות לקוחות על החוויה הזאת ותנחשו מה - כמובן שלא קיבלתי תשובה.. מאז המקרה עם הכבל אני מחרים אותם לגמרי, אפילו אם אני חייב משהו, הלוואי ועוד אנשים יעשו ככה כדי שהם ישתנו או שיהיו להם מתחרים הגיוניים (מה שאין פה משום מה)

 

אשכרה חנויות של מטר על מטר וצריך לחכות שם כמו לא יודע מה בתור לאנשי מכירות שגם אין להם הרבה ידע בכלל

 

 

** אני מאז קונה בחו"ל אם המחיר אפילו יקר יותר בכמה אחוזים, נגיד אפילו עד 10 אחוז יותר יקר, רק כדי לא לתת להם את הכסף שלי. אני יודע שעדיף לתת לאמזון את הכסף כי שם אני אקבל שירות... (לא לדבר על זה שלפני כמה ימים קניתי 970 EVO 500GB ב-265 שקל לעומת איזה 500 בארץ..)

 

***עריכה נוספת: יש להם את ההבטחה הזאת כביכול שהם מבטיחים להוריד מחירים אם מצאת מחיר זול יותר במקום אחר.. פעם ניסתי - בוא נגיד שעדיף כבר לא לנסות - הם רוצים שתסעו לחנות ההיא ותוציאו משם אישור רשמי של החנות לגבי המחיר - למרות שהכל כתוב באתר הרשמי של החנות. נכון כי אני עכשיו אלך לחנות אחרת ואבקש מהם אישור שאני אקנה בחנות מתחרה חחחחחח 🤣🤣🤣🤣..

 

****עוד עריכה: למשל בבלק פריידי הם כביכול עושים מלא , אבל אף פעם אין על המוצרים שעליהם החנות קמה לראשונה: חומרה של מחשבים!!! פשוט אין!!!! למה שהם יקבלו את הכסף שלי אם ככה הם מתייחסים ללקוחות העבר שלהם? אין סיכויייי. על מכונות כביסה ב"KSP מחשבים וסלולר" לכו לה****

אם עוד אנשים היו מתנהגים כמוני באמת שהם מזמן לא היו מעיזים להתייחס אלינו ככה

 

*****עוד עריכה!!! תראו מה הולך פה בארץ אני רואה פרסומות של חנויות שמוכרות "מחשבים"... הם מפרסמים מחשבים "גיימינג" עם מפרט מלפני 4 שנים.. או מלפני 10 שנים.. ורק נותנים דגם כללי: "מעבד I5 חזקקקקק במיוחד".  ובמחיר גבוה בטירוף!!! ועוד ממציאים להם שמות כמו "מוחדש" ומחודש"... מה הבא בתור? מחשב מתחדש? מחודד? מתוחדש? מחושש? חרטא ישראלית... מקווה שלא הרבה נופלים בפח שלהם לפחות

 

*מי שצריך מחשב נייח בזמן הקרוב- חכו לבלק פריידי באמזון - בבלק פריידי לפני שנה, ואפילו בפריים דיי השנה, היו להם מבצעים מטורפים על באנדלים - אני זוכר שהיה איזה באנדל שבדקתי בחנות הכי זולה בארץ ויצא בסביבות 4000 שקל או יותר ובאמזון אחרי מיסים ומשלוח יצא 2400 (מעבד, וכרטיס מסך)

 

נערך על-ידי forumate
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
ציטוט

במיוחד

אני ,כשאני רואה בפירוט טכני של כל דברשהו "במיוחד" הזה אחרי איזה שם תואר, ישר לא מתיחס ברצינות למקום סחר כזה. תמיד קופץ לי בראש הבחור הרזה ההוא שמכר (עדיין מוכר?) מזרנים בערוץ הקניות לפני 20 שנה. הכל אצלו היה "במיוחד". אבל דווקא ב-ksp לא משתמשים בביטוי זה, נראה לי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא מרוצה מאוד מksp,ממש שירשור השמצה על שלמה,שנים שאני קונה מהם,ורק לפני חודש בערך מימשתי אחריות

על סט מקלדת ועכבר,הוחלף בכייף ועם חיוך,אני מדבר על סניף פ"ת בדרך יצחק רבין.

באופן כללי מה שאני אוהב בksp זה כמובן המחירים,השירות,וגם תמיד אני רכישה דרך האתר,וקובע תור דרך לינק בסמס.

אני באופן כללי שונא לשמוע השמצות ושיימינג בלי תגובה מסודרת של הצד השני.

מייצר אצלי אנטיגוניזם כלפי מי שעושה את זה.סוג של וולגריות וחוסר הוגנות בסיסיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין, נראה כמו "ביש מזל" בסניף, אם כבר הדיון קם לתחייה:

אני דווקא מרוצה מאוד מ KSP , בונים מחשבים אחלה, מתקנים תקלות כמו שצריך.. אין תלונות, שירות מצויין.

הינה כמה דוגמאות בסניפי ב"ש:

1) השמיע רעשים, היה באחריות כעבור שבוע וחצי חזר בלי רעשים והכול טוב.

2) קניתי בטעות חיבור של כבל אמריקאי, היה אצלי בבית לא הייתי צריך את זה, החזרתי לסניף לא עשו בעיות.

3) קניתי לפני כמה שנים אוזניות של USB 7.1  Razer , וואלה באוזניה אחת לא שמעו כמו שצריך דיברתי עם של חו"ל אמרו דבר עם הסניף, החזרתי לסניף (היה באחריות) וקיבלתי חדשות (בדקתי באתר שלהם אפילו עלו 5 ש"ח יותר, ועדיין עובדות מצויין).

4) קניתי מסכי גיימינג והמוכר פתח את המוצר בסניף לפני שלקחתי שאוודא שאין בעיות עם המסך לפני שיוצא מהסניף.

5) הזמנות באינטרנט עוברות חלק וסבבה. היו עוד דברים לא ממש זוכר.

 

זה באמת תלוי באיזה בסניף כנראה. רק לא יפה להשמיץ שם של אדם באינטרנט (כמו מוכר הסניף מהעמוד הראשון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שנים מאוחר יותר...

גם אני חוויתי חוויה לא נעימה איתם. הזמנתי מהאתר מטחנת סוכר ואספתי אותה בסניף. כשהגעתי הביתה ראיתי שהתקע עקום וקשה להכניסו לשקע. פניתי לשרות הלקוחות בוואטסאפ. בהתחלה טענה הנציגה שהתקע לא אמור להיות ככה שהוא עקום אבל המוצר תקין והציעה קופון לרכישה הבאה. הסברתי לה שקשה להכניס את התקע לשקע וביקשתי להחליפו.

 היא הסכימה להחליף אותו אבל כששאלתי אם יהיו מוכנים לשלוח אותו לביתי כדי לא לטרטר אותי לעמוד בתור או לחילופין לתת לי פיצוי על הטרטור ענתה לי שאין לה אפשרות לשלוח הביתה ושאצטרך לגשת שוב לסניף שיחסית מרוחק מביתי ולגבי פיצוי ענתה שאין עילה לתת פיצוי כי היא מחליפה לי את המוצר וזרזה את הטיפול וכבר ניתן לגשת לסניף להחליפו. 

לא עזרו כל ההסברים שלי שהמוצר מלכתחילה היה אמור להיות תקין ואני מטורטרת. בשל היחס הגרוע הזה הודעתי לה שאני לא מעונינת במטחנה ואני מזדכה עליו וכך היה. אגב גם כשפניתי להנהלת החברה כדי להתלונן על השירות שהם נותנים (אגב כתבתי לנציגה שאני בטוחה שהיא רק פועלת בהתאם לנהלים שקיבלה מלמעלה ואין לי טענות כלפיה)  במייל קיבלתי תשובה מקוממת בנוגע להתנהלות:

"לגבי הפיצוי אציין כי במידה ולא בדקת את המוצר בסניף עם קבלתו כך שנזק מסוג זה יכל להיגרם גם משימוש אך למרות כל זה אנו כמובן אישרנו לבצע החלפה למוצר למוצר חדש ולכן סופק השירות הנדרש בנושא" 

בניסיון להצדיק את השירות שלהם ניסו לטעון שאולי אני קלקלתי את המטחנה ולמרות זאת זיכו אותי..

 

בקיצור, חווית שירות שחוויתי  לא מצדיקה את ההנחה במחיר.

נאלצתי לחכות עוד חצי שעה בתור בסניף כדי להזדכות על המטחנה ועוד 20 דקות כדי שיזכו. 

אני לא ארכוש אצלהם יותר, מעדיפה לשלם יותר ולא להתקל ביחס שכזה וממליצה לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו בסניף על מנת להמנע ממצבים כאלה. 

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...