ביקורת שלילית על KSP - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת שלילית על KSP


Sh_Dor_Lq
 Share

Recommended Posts

שלום לכולם

כרגיל עוד ביקרות שלילית על חנות המחשבים והסלולר KSP.

הביקורת הזאת מתייחסת למישהו מאוד ספציפי שעובד בסניף פתח תקווה, אך מן הסתם מתייחס גם לרשת כולה.

נותן השירות בסניף פתח תקווה, בחור בשם ברק, הבחור הזה פשוט מצליח להכעיס אותי כל פעם מחדש.

הכל התחיל לפני כשנתיים כשקניתי מהם מחשב נייח לגיימינג והכרטיס קול עם חיבור PCI שצירפתי להרכבה (הכרטיס קול לא נקנה מKSP אך הורכב על ידם) התברר כלא מזוהה במערכת ההפעלה וגם בביוס. ניסיתי את הכרטיס קול במחשב של חבר והתברר שהוא תקין לחלוטין וכנראה שיש בעיה אצלי במחשב.

ניגשתי לKSP פתח תקווה, נותן השירות ברק פשוט עשה לי את המוות. ברק פתח את המארז ובדק עם פנס את הלוח וגילה שיש עליו מספר שירות מאוד קלות שנראות זניחות מאוד. ברק התחיל לספר עליי סיפורים ועלילות מאוד מושקעות שאני עשיתי את זה ואיך עשיתי זה בנימה שחצנית ומעליבה כאילו אני טיפש גמור. ביקשתי ממנו שיפסיק להתנהג ככה שזה לא נכון מה שהוא אומר אבל הוא היה בשלו. הוא אמר לי שהוא מבטל לי את האחריות על הלוח כי אני שרטתי אותו ולכן גם הכרטיס קול אינו עובד. מעבר לזה גם הוא נתן עוד דוגמאות של לקוחות שמנסים לעבוד עליו וחושבים שיחליפו להם מוצרים בחינם על נזק שהם עשו והוא לא חסך להגיד שהלקוחות "שקרנים בני זונות". לאחר וויכוח ועוגמת נפש רבה עזבתי את החנות ללא עזרה.

לאחר כשבוע רכשתי כרטיס קול חדש מדגם אחר של אותה החברה (CREATIVE) והתברר שהוא עובד מצוין מה שנותר להסיק זה שהלוח תקין לחלוטין ללא כל בעיות. הבעיה עם הכרטיס קול הייתה כנראה חוסר תאימות בינו לבין הלוח. עד כאן הסיפור הזה

 

היום סיפור חדש ומאוד קצר.

חבר ביקש ממני שאבוא איתו לKSP מהסיבה שהדיסק הקשיח החיצוני שלו שבק חיים. הדיסק נקנה בKSP ונסענו לסניף בפתח תקווה (הסניף הכי קרוב לביתי) לממש את האחריות.

ברק עדיין עובד שם ולצערי הוא היחיד שהיה יכול לתת לנו שירות. לפנינו בתור הייתה אישה אחת מבוגרת שרצתה לקנות מגנים לפלאפון שלה. חיכינו כ20 דקות כדי שהיא תבחר ותקנה את המגנים!

מזל טוב הגיע תורינו, איני יודע אם ברק זיהה אותי או לא, כי עברו שנתיים וגידלתי שיער וזקן מאז המקרה הקודם. ^_^

ברק כהרגלו פטפט הרבה אך לא היה נשמע מזיק עד ששאלתי אותו שאלה שקשורה למוצר בחנות. ברק הסתכל עליי, התחיל לגחך ואמר לי שאם אני לא מתכוון לקנות עכשיו את המוצר אז הוא לא מתכוון לענות לי, וכך עשה והוסיף שיש עוד אנשים שמחכים בתור אז.....

לא הייתה לי בכלל סבלות להתווכח עם הבנאדם הזה, פשוט ויתרתי כי הגעתי למסכנה שזה לא שווה את האנרגיות שלי והבריאות שלי ובטח שלא אקנה משם שוב וכהרגלי איני ממליץ לאף אדם לקנות שם.

בעבר שלחתי מיילים לKSP והתלוננתי בשירות הטלפוני שלהם על ברק אבל כפי שניתן לגלות הוא עדיין עובד שם ונותן את אותו שירות גרוע ומזלזל בבני אדם.

 

אני יודע שהמחירים שלהם מפתים, אני יודע שיש להם לא מעט סניפים ולרובינו נוח להגיע לסניף הקרוב אבל לדעתי החסרונות מתעלות על היתרונות הללו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

יצא לי לכתוב כבר כאן בפורום קצת ביקורת שלילית על קספ, אז מזדהה איתך.

בכל אופן, בגלל שפתחת את הקישור הזה אני אוסיף עוד משהו.

 

רציתי לקנות מקלדת בבלאק פראיידי שיש רק אצלם.

בלעתי את הכבוד והכעס והלכתי לקנות מהם.

המוכר כמובן בכלל לא ידע על מה אני מדבר, ניסה לדחוף לי משהו אחר, ורק כשהראיתי לו את המקט המדויק הוא פתאום הבין.

הסיבה שהוא לא יכל לעזור לי זה בגלל שנגמר במלאי, ואז הוא פשוט לא מצא אותה וניסה לתת משהו אחר.

 

בעבר מוכר אחר ניסה לדחוף לי6800K בטענה שיש שם 32X PCIE LANES - שזה כמובן לא נכון.

אני ומוכר נוסף הסתכלנו על מפרטים של שני לוחות אם - שאלתי אותו מה ההבדל והוא לא הצליח למצוא, בסוף אני כבר הסתכלתי ותוך רגע ראיתי שהם בגדלים שונים.

 

0 הבנה במוצרים, 0 הבנה בשירות לקוחות.

הבאסה היחידה שיש להם יותר מבחר...

נערך על-ידי elikh
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות של KSP משתנה מחנות לחנות.

בחנות באר-שבע מזרח, יש בחור בשם מקס - והוא באמת מבין (למיטב זכרוני הוא היה בעבר) וגם אחלה גבר שבעולם.

 

עם זאת, ההמלצה הגורפת שלי היא עדיין ללכת ל-KSP עם מק"טים מדוייקים, ולא לבנות על אחריות במאת האחוזים (שוב, זה תלוי בעובדים בסניף).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יפה שאתה נותן ביקורת חיובית על הבן אדם, אם מגיע  לו אז מגיע לו.

 

אבל לדעתי יש פה בעיה מאוד רצינית. המצב הזה, שבחברה שמתמחה בציוד מחשבים ולאקטרוניקה צריך למצוא את האנשים שבאמת מבינים בזה עם פינצטה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ... בתור מישהו שיצא לו להיות מוכר בבלאק פריידיי אני אנסה להציג לך זווית טיפה שונה- אתה אומר שאותו ברק הוא היחיד שהיה שם לתת שירות ללקוחות, ולברק יש עוד תור שלם של אנשים, וחוץ מלטפל באנשים ברק גם צריך לעשות את כל העבודות המנהלתיות של הסניף. אז אותו ברק שלא נראה לך טוב בעין הציע לך לבדוק על המוצר בעצמך כי גם ככה אתה לא קונה אותו עכשיו ובשבילו כל דקה זה זהב (ולא בקטע של להספיק כמה שיותר מכירות לשעה, פשוט לעמוד בעומס ולנסות לסיים את יום העבודה באיזושהי שעה לא הזויה לגמרי) בסופו של יום כולנו בני אדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של BenderTheOffender

הממ... בתור מישהו שיצא לו להיות מוכר בבלאק פריידיי אני אנסה להציג לך זווית טיפה שונה- אתה אומר שאותו ברק הוא היחיד שהיה שם לתת שירות ללקוחות, ולברק יש עוד תור שלם של אנשים, וחוץ מלטפל באנשים ברק גם צריך לעשות את כל העבודות המנהלתיות של הסניף. אז אותו ברק שלא נראה לך טוב בעין הציע לך לבדוק על המוצר בעצמך כי גם ככה אתה לא קונה אותו עכשיו ובשבילו כל דקה זה זהב (ולא בקטע של להספיק כמה שיותר מכירות לשעה, פשוט לעמוד בעומס ולנסות לסיים את יום העבודה באיזושהי שעה לא הזויה לגמרי) בסופו של יום כולנו בני אדם.

אני אחדד את הפרטים בשבילך. בסניף פתח תקווה יש 3 נציגים אך רק אחד בשירותי מעבדה. השאלה שלי הייתה לגבי מוצר שהם מוכרים שהשם שלו והתמונה לא תואמים אז רציתי לדעת מהו הנכון ואז לעשות חושבים אם כדאי לי לקנות. עצם זה שיצאתי מהבית במיוחד להגיע להחנות ועמדתי 20 דקות בתור זה מספיק כדי שאני אקבל שירות בסיסי ולא זלזול בי כי אני לא מוציא באותו רגע את הכסף. מסתכלים עליי כאילו אני שטרות ולא בן אדם וזה פשוט מגעיל וככה KSP עובדת ומאשרת לדברים כאלה לקרות. אני מאמין שיש עובדים חריגים שיהיו יותר אנושיים אבל זה לא מה שקורה לרוב. ברק מקבל את הכסף שלו גם ככה כי אי אפשר לעצור את הזמן אז מזה כל דקה זהב? כולנו בני אדם אך ברק מתנהג ככה בצורה שיטתית מסתבר שככה כבר כמה שנים והתגובה שלך מתעלמת מכל מה שציינתי אז ממש לא נראה לי שכתבת את תגובתך בצורה אובייקטיבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sh_Dor_Lq

אני אחדד את הפרטים בשבילך. בסניף פתח תקווה יש 3 נציגים אך רק אחד בשירותי מעבדה. השאלה שלי הייתה לגבי מוצר שהם מוכרים שהשם שלו והתמונה לא תואמים אז רציתי לדעת מהו הנכון ואז לעשות חושבים אם כדאי לי לקנות. עצם זה שיצאתי מהבית במיוחד להגיע להחנות ועמדתי 20 דקות בתור זה מספיק כדי שאני אקבל שירות בסיסי ולא זלזול בי כי אני לא מוציא באותו רגע את הכסף. מסתכלים עליי כאילו אני שטרות ולא בן אדם וזה פשוט מגעיל וככה רשת KSP עובדת ומאשרת לדברים כאלה לקרות. אני מאמין שיש עובדים חריגים שיהיו יותר אנושיים אבל זה לא מה שקורה לרוב. ברק מקבל את הכסף שלו גם ככה כי אי אפשר לעצור את הזמן אז מזה כל דקה זהב? כולנו בני אדם אך ברק מתנהג ככה בצורה שיטתית מסתבר שככה כבר כמה שנים והתגובה שלך מתעלמת מכל מה שציינתי אז ממש לא נראה לי שכתבת את תגובתך בצורה אובייקטיבית.

ברור שהתגובה שלי לא אובייקטיבית, ציינתי עוד בהתחלה שזה השקפה שלי שהתנסה בתור מוכר בחנות דומה בבלאק פריידיי. וגם יוצא לי לקנות די הרבה בקייאספי נתניה אז אני קצת מכיר.

 

שלא תבין אותי לא נכון, לא בא להצדיק את זה שKSP לא מתארגנים נכון ללחצים ואז נוצר מצב שאתה מחכה חצי שעה בתור לא משנה בשביל מה, ובכללי התעסקות עם האחריות שלהם זה סימן שאלה גדול ובגלל זה את המחשב האחרון קניתי בTMS.

30% מהלקוחות הישראלים זבל טהור. מתנהגים למוכרים בצורה כל כך מבזה ומזלזלת בלי לעצור שנייה ולחשוב מה היה קורה אם זה היה קרוב שלהם שעובד בחנות וזה היחס שהוא מקבל. אז בתור מוכר בחנות שנמצאת במחסור כוח אדם אתה א. בונה שכבת הגנה של התנהלות רובוטית ב.אתה מייעל את כל תהליך המכירה לכמה שפחת זמן.

אתה מגיע לחנות הזאת פעם בשנה, המוכר נמצא שם כל יום, וכדי לא לצאת כל יום שעתיים אחרי הסגירה זה הכרחי (מצדיק את המוכר, לא את הרשת)

 

אני לא מכיר את אותו ברק ובחיים לא הייתי שם, ויכול להיות שהוא באמת פשוט בנאדם חרא, אבל מצד שני יכול להיות שמים שקטים חדרו עמוק ומה שנראה לך כמו עוד דקה וחצי להסביר על משהו בקטנה, בשבילו זה כבר עבר את הגבול כי הוא חווה את זה עם כל לקוח שהוא פוגש בכל יום שם.

 

לסיכום החפירה- לא התנהלות תקנית, אבל כנראה שמקור הבעיה לא בבחור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של BenderTheOffender

ברור שהתגובה שלי לא אובייקטיבית, ציינתי עוד בהתחלה שזה השקפה שלי שהתנסה בתור מוכר בחנות דומה בבלאק פריידיי. וגם יוצא לי לקנות די הרבה בקייאספי נתניה אז אני קצת מכיר.

 

שלא תבין אותי לא נכון, לא בא להצדיק את זה שKSP לא מתארגנים נכון ללחצים ואז נוצר מצב שאתה מחכה חצי שעה בתור לא משנה בשביל מה, ובכללי התעסקות עם האחריות שלהם זה סימן שאלה גדול ובגלל זה את המחשב האחרון קניתי בTMS.

30% מהלקוחות הישראלים זבל טהור. מתנהגים למוכרים בצורה כל כך מבזה ומזלזלת בלי לעצור שנייה ולחשוב מה היה קורה אם זה היה קרוב שלהם שעובד בחנות וזה היחס שהוא מקבל. אז בתור מוכר בחנות שנמצאת במחסור כוח אדם אתה א. בונה שכבת הגנה של התנהלות רובוטית ב.אתה מייעל את כל תהליך המכירה לכמה שפחת זמן.

אתה מגיע לחנות הזאת פעם בשנה, המוכר נמצא שם כל יום, וכדי לא לצאת כל יום שעתיים אחרי הסגירה זה הכרחי (מצדיק את המוכר, לא את הרשת)

 

אני לא מכיר את אותו ברק ובחיים לא הייתי שם, ויכול להיות שהוא באמת פשוט בנאדם חרא, אבל מצד שני יכול להיות שמים שקטים חדרו עמוק ומה שנראה לך כמו עוד דקה וחצי להסביר על משהו בקטנה, בשבילו זה כבר עבר את הגבול כי הוא חווה את זה עם כל לקוח שהוא פוגש בכל יום שם.

 

לסיכום החפירה- לא התנהלות תקנית, אבל כנראה שמקור הבעיה לא בבחור.

 

"מצדיק את המוכר, לא את החנות", "לא התנהלות תקנית, אבל כנראה שמקור הבעיה לא בבחור".

אני לא סתם מצטט בשנית את שני הללו ואני אסביר.

כמובן שרשת החנות KSP מפשלת כאן בענק ולכן הכותרת כאן היא ביקורת שלילית על KSP.

ההתנהגות של ברק, שאפשר להסביר אותה בכל מיני דרכים כמו שאתה הסברת, לא מצדיקה אותו כלל וכלל. בתור בן אדם ולא רק בתור מוכר, לא הייתי מסכים לתת שירות כזה שמזלזל ככה בבני אדם רק בגלל שרשת לא מספקת כלים ופתרונות. העניין שברק מסכים לתנאי הרשת במסגרת עבודתו ומתנהג בצורה כזאת זה מבזה ופשוט בושה ברשת ולאותו אדם עצמו שחושב שזאת הדרך להתנהג לאנשים ולהרוויח כסף כשאפשר לעשות אחרת.

אם ההסבר שלך נכון (ונשמע גם הגיוני) לגבי ההתנהגות של ברק אז צער לי כי ברק מתנהג בקורבנות ומוציא את מירמורו על הצרכנים המעצבנים והפחות מעצבנים ואינו מתנהג באחריות.

תאמין לי שאם בן אדם טוב ואחראי היה מגיע לסיטואציה כמו ברק הוא היה פועל בכדי לשפר ואם החברה לא הייתה נותנת לו יד אז הוא פשוט היה עוזב את מקום העבודה.

 

אין כאן חפירות כל עוד יש כאן שיחה עניינית ידידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sh_Dor_Lq

 

"מצדיק את המוכר, לא את החנות", "לא התנהלות תקנית, אבל כנראה שמקור הבעיה לא בבחור".

אני לא סתם מצטט בשנית את שני הללו ואני אסביר.

כמובן שרשת החנות KSP מפשלת כאן בענק ולכן הכותרת כאן היא ביקורת שלילית על KSP.

ההתנהגות של ברק, שאפשר להסביר אותה בכל מיני דרכים כמו שאתה הסברת, לא מצדיקה אותו כלל וכלל. בתור בן אדם ולא רק בתור מוכר, לא הייתי מסכים לתת שירות כזה שמזלזל ככה בבני אדם רק בגלל שרשת לא מספקת כלים ופתרונות. העניין שברק מסכים לתנאי הרשת במסגרת עבודתו ומתנהג בצורה כזאת זה מבזה ופשוט בושה ברשת ולאותו אדם עצמו שחושב שזאת הדרך להתנהג לאנשים ולהרוויח כסף כשאפשר לעשות אחרת.

אם ההסבר שלך נכון (ונשמע גם הגיוני) לגבי ההתנהגות של ברק אז צער לי כי ברק מתנהג בקורבנות ומוציא את מירמורו על הצרכנים המעצבנים והפחות מעצבנים ואינו מתנהג באחריות.

תאמין לי שאם בן אדם טוב ואחראי היה מגיע לסיטואציה כמו ברק הוא היה פועל בכדי לשפר ואם החברה לא הייתה נותנת לו יד אז הוא פשוט היה עוזב את מקום העבודה.

 

אין כאן חפירות כל עוד יש כאן שיחה עניינית ידידי.

אתה מדבר בעיקר באידיאלים. 

מה שאתה אומר זה נכון אבל לא פרקטי לרוב האנשים. לקום ולעזוב את העבודה כי יש דברים שהולכים מול המצפון, ואנחנו מדברים פה על דברים קטנים סך הכל (לפחות לפי התפיסה שלי, כן הוא הוציא אותך קצת עצבני וממורמר, דעתי הייתה שונה לגמרי אם למשל היית אומר שהוא דחף לסבתא שלך שבאה לקטון נוקיה פשוטה איזה 7 ומחשב יוגה על הדרך, סתם כי קל להשפיע על אנשים זקנים)

כך את זה למקום יותר קיצוני.

יש המון דברים מגעילים/ לא נכונים/ שהולכים נגד המצפון שקורים לכל חייל במהלך השירות הצבאי שלו לא משנה התפקיד. כמה סרבנים ונפקדים יש כאחוז מכלל המגוייסים? רחוק מאוד מכולם או אפילו רוב. יתרה מזאת, אנחנו צריכים את הצבא ולא יכולים להתקיים בלעדיו, ונכון שהוא לא מושלם אבל זו המציאות וצריך פשרות.

 

אז כן בארצנו יש תרבות של שיטת מצליח מצד הלקוחות, והחנויות חותכות בכל דבר כדי לקבל רווח בגלל הייבואנים המגזימים האלה. ומה שמתקבל זה כמו אייבורי וKSP שנותנות לך מחיר טוב אבל שירות רדוד.

 

זה מערכת מסובכת מסורבלת וממש לא מושלמת שאין ספר הוראות איך לגשת אליה כדי לתקן אותה.

דימוי טוב יהיה ספינות הטילים של חיל הים והתחזוקה שלהם אבל אני שוב גולש פה לפוליטיקה וצבא :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של BenderTheOffender

אתה מדבר בעיקר באידיאלים. 

מה שאתה אומר זה נכון אבל לא פרקטי לרוב האנשים. לקום ולעזוב את העבודה כי יש דברים שהולכים מול המצפון, ואנחנו מדברים פה על דברים קטנים סך הכל (לפחות לפי התפיסה שלי, כן הוא הוציא אותך קצת עצבני וממורמר, דעתי הייתה שונה לגמרי אם למשל היית אומר שהוא דחף לסבתא שלך שבאה לקטון נוקיה פשוטה איזה גלקסי 7 ומחשב יוגה על הדרך, סתם כי קל להשפיע על אנשים זקנים)

כך את זה למקום יותר קיצוני. צבא

יש המון דברים מגעילים/ לא נכונים/ שהולכים נגד המצפון שקורים לכל חייל במהלך השירות הצבאי שלו לא משנה התפקיד. כמה סרבנים ונפקדים יש כאחוז מכלל המגוייסים? רחוק מאוד מכולם או אפילו רוב. יתרה מזאת, אנחנו צריכים את הצבא ולא יכולים להתקיים בלעדיו, ונכון שהוא לא מושלם אבל זו המציאות וצריך פשרות.

 

אז כן בארצנו יש תרבות של שיטת מצליח מצד הלקוחות, והחנויות חותכות בכל דבר כדי לקבל רווח בגלל הייבואנים המגזימים האלה. ומה שמתקבל זה רשתות כמו אייבורי וKSP שנותנות לך מחיר טוב אבל שירות רדוד.

 

זה מערכת מסובכת מסורבלת וממש לא מושלמת שאין ספר הוראות איך לגשת אליה כדי לתקן אותה.

דימוי טוב יהיה ספינות הטילים של חיל הים והתחזוקה שלהם אבל אני שוב גולש פה לפוליטיקה וצבא :)

 

 

להגיד על לקוחות שהם בני זונות ולהמציא עליי סיפורים ולהשפיל אותי לצחוק לי בפנים ולרמוז לי לעוף לו מהפנים מבלי שקיבלתי שירות זה קצת יותר גרוע למכור לסבתא שלי דברים שהיא לא צריכה.

אין פה עניין של השוואה או עניין של מחיר. בן אדם לא צריך להתנהג ככה ועוד במיוחד בעמדת מתן שירות של חברה קטנה או גדולה לא משנה איזה תירוץ יש לו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הנקודה היא שאתה מצדיק את ההתנהגות של ברק בזה שהוא לא רוצה להשאר שעתיים נוספות כל יום.

כלומר, יש פתרון שגם מרצה את המעסיקים שלו וגם מאפשר לו להתנהג לא חרא. להשאר שעתיים נוספות.

הפתרון שברק בחר זה לא להשאר את השעתיים הנוספות ובמקום זה להתייחס ללקוחות בזילזול על מנת לחסוך זמן.

אי אפשר לאמר שלברק אין ברירה אלא להתנהג ככה... הוא יכול להתפטר או שהוא יכול להשאר את השעתיים הנוספות האלה כל יום.

בסופו של דבר, אי אפשר "להבין אותו" אלא אפשר להבין שבחר בדרך הפחות אטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מרגיש שנעשה פה משפט שדה לברק. 

אני יודע שהוא "יחסית אלמוני" - אבל כל מי שקורא את הדיון וקונה בסניף יחליט כי ברק אינו אישיות טובה, למרות שלא ניתנה לו הזדמנות להגן על עצמו. 

 

ניסית לפנות לksp קודם? פוסט אצלם בפייס? הודעה פרטית? מייל? היה נחמד לקבל את תשובתם, ואולי היית אפילו מצליח לתרום לניהול הסניף המדובר. 

 

במקום זאת אני רואה כאן רק הוצאת קיטור והאשמות חד צדדיות שאני נאלץ לקבלם - כי אין לי תגובת הצד השני. 

 

יותר מזה! אנו, חברי הפורום, נאלצים בעל כורחינו להחליט האם נתמוך בגרסה החד הצדדית, או דווקא נשמש כהגנה, ללא ידיעת העובדות המלאות. 

 

אני חושב שפרסום בפורום זה דבר נכון, אבל רק כאשר נעשה בדרך הנכונה, עם מתן אפשרות לצד השני להשיב לטענות אלו, ואפילו לתקן אותן. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אור כהן

אני מרגיש שנעשה פה משפט שדה לברק. 

אני יודע שהוא "יחסית אלמוני" - אבל כל מי שקורא את הדיון וקונה בסניף יחליט כי ברק אינו אישיות טובה, למרות שלא ניתנה לו הזדמנות להגן על עצמו. 

 

ניסית לפנות לksp קודם? פוסט אצלם בפייס? הודעה פרטית? מייל? היה נחמד לקבל את תשובתם, ואולי היית אפילו מצליח לתרום לניהול הסניף המדובר. 

 

במקום זאת אני רואה כאן רק הוצאת קיטור והאשמות חד צדדיות שאני נאלץ לקבלם - כי אין לי תגובת הצד השני. 

 

יותר מזה! אנו, חברי הפורום, נאלצים בעל כורחינו להחליט האם נתמוך בגרסה החד הצדדית, או דווקא נשמש כהגנה, ללא ידיעת העובדות המלאות. 

 

אני חושב שפרסום בפורום זה דבר נכון, אבל רק כאשר נעשה בדרך הנכונה, עם מתן אפשרות לצד השני להשיב לטענות אלו, ואפילו לתקן אותן. 

פניתי לשירות הלקוחות של KSP והתלוננתי פעמים ולא החזירו לי תשובה כך שמבחינתי הם לא עשו דבר.

יש מספר נציגים של חנויות שונות שמגיבים כאן בפורום לכל בעיה או שאלה. לKSP אין דבר ומעולם לא נתקלתי בתגובה של נציג שלהם לא בפורום הזה ולא בכל פורום אחר. לKSP בוודאי יש את האפשרות להגיב בעזרת נציג.

ברור שלקוראים יכולים להיות ספקות, וזה בסדר גמור כי יש להם רק צד אחד בסיפור אך אני מאמין שהקוראים לא תמימים בעיקר שמדובר כאן בKSP שיש להם בפורום שם מאוד רע על פי מה שאנשים כותבים כאן.

 לסיכום, הביקורת שלי בפורום נעשתה בצורה הנכונה לדעתי כי באמת לKSP יש את האפשרות להגיב.

עצם העניין שהם לא מגיבים לעולם רק מחדד את דעתי במקרה וזה ודעת רבים במקרים אחרים שKSP נותנים שירות גרוע וזה נראה גם שלא אכפת להם לאור המצב שהם חנות המחשבים והסלולר הגדולה ביותר בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...