המסך החדש של AOC: גדול, רחב, קמור וזריז במיוחד - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המסך החדש של AOC: גדול, רחב, קמור וזריז במיוחד


yonatan.mendelson

Recommended Posts

@ViceTone זה לא ממש נכון. זה ידוע המעבד גראפי מובנה במעבדי סקיילייק מסוגלים להריץ על 3 מסכי .כמובן רק בסביבת עבודה ודפדפן ולא משחקים. פשוט יקר הרבה יותר לייצור ולקניה (מסך 1080 אפשר למצוא ב350 שקל ל22 אינץ ומסך שגם 23 אינץ במחיר של 1850 שקל , יש הבדל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי מישהו יוכל בבקשה להסביר לי מה פשר התגובות שיש בהן רק שמות של משתמשים? אני רואה זאת כבר כמה וכמה שבועות ולא מבינה. אולי רצו לצוטט ולהגיב וזה לא עבד כמו שצריך? אולי כשכובתבים את שמו של מגיב אחר אז מתכוונים כביכול לומר ש"אני תומכת בו".? (משהו בסגנון +1) _ (או כמו שאומרת אילנית ביטון "מה שהוא אמר")? לדוגמא כאן בכתבה יש את: Lotan Elgarat ואת Tom Taborovski. אז מה זה אומר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאנחנו צריכים זה . הLCD באמת מיצה את עצמו ותעשו קצב רענון של 480 או מעבד שמנה ליבות או לא יודע מה תמציאו, זה לא מתקרב לoled זה לא נעים כמו . לכנס מותניים ולעבוד על הטכנולוגיה הזו עוד קצת ולהוזיל אותה. יקרה אבל כדאית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם משלבים כאן תגובות על הכתבה מהפייסבוק. זה אולי ניסיון נחמד אבל אנשים נוטים רק לתייג בתגובות - ואז זה ממש מטומטם. בקיצור, הם צריכים לעבוד על זה.. כי זה בהחלט מעצבן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...