צריך המלצה לUPS עבור 4 מכשירים - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה לUPS עבור 4 מכשירים


jetman

Recommended Posts

היי חברים, שאלה פשוטה, יש לי מחשב נייח, סביץ, ושרת NAS.

הרצתי על המחשב FURMARK + CPU BURNER, כולל מסך יוצה כ 245W, ללא מסך פחות.

סביץ לפי מפרט לוקח 5.8W במקסימום. ו שרת הNAS לוקח 24W לפי המפרט במקסימום.

לפי גרף באתר APC, זה 8 דקות ל 300W, ו 5 דקות ל400W, אבל בפועל כל 3 הצרכנים לוקחים פחות מ300W

במצב עבודה רגיל. מישהו רשם לי שצריך UPS אם הספק גבוהה יותר לספקי APFC (אבל זה הספקים היחדים שיש בשוק כיום?), הספק שלי זה NE650M אם זה משנה משהו? קניה של UPS זה יותר לבטחון עצמי,

אין לי בעיות בתשתית חשמל, אבל קורה בקיץ וחורף שיש הפסקות חשמל בגלל מכשירי קירור/חימום בשכונה או אזור, אני מגבה קבצים בקשיח חיצוני לכל מקרה של יהיה, אבל רוצה לדאוג בכל זאת למחשב שלי.

*את המספרים רשמתי דרך kill a watt סיני.

בגלל שהUPS, יחובר לNAS, והוא תומך במספר מוגבל של יצרנים, ואני לא רוצה בכלל להתעסק אם היצרנים ה״ישראלים״, אז הבחירה שלי זה רק APC, או EATON. רשמו לי שעדיף כאלה שיש להם 2 סוללות, ונפח הסוללות יורד אם השנים, אז עדיף להשקיע באחד בעל של לפחות 1000, אלה אם אני טועה? בינתיים הדגמים שראיתי:

1. APC BK650EI 650VA/400W, דגם וותיק וטוב לפי מה שהבנתי, אך רק אחת.

2. APC BX950UI 950VA/480W, דגם חדש יותר, אבל נראה שאיך אפשרות להחלפת בדרך קלה כמו בBK650EI,לפחות בלי לפגוע באחריות על UPS עצמו.

3. BX1400UI 1400VA/700W, כבר דגם בעל 2 , אך שוב ללא אפשרות קלה להחלפת , מצד שני עולי יחזיק לי ליותר מכמה שנים, לפני הצורך להחליף סוללות

4. BR900GI 900VA/540W, אומנם חלש יותר מהדגם הקודם, אבל בעל אפשרות קלה להחלפת , יש גם מסך, לא שזה משנה, המחיר כמו הדגם הקודם, אבל דגם מסדרה מקצועית יותר.

לגבי Eaton, בכל הדגמים שלהם החלפת סוללות קלה, אך לא מכיר טוב את היצרן, ובדגמים שמוכרים בארץ, חיבור בחלקו הקדמי, איזה מין תכנון דפוק זה ?

בקיצור מה לבחור מכל אלה? על פניו מספר 3 הוא אופציה טובה מעוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...