פעם אחת ולתמיד: האם המחשבים של אפל באמת מתאימים לגרפיקאים? - עמוד 5 - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פעם אחת ולתמיד: האם המחשבים של אפל באמת מתאימים לגרפיקאים?


another1

Recommended Posts

ציטוט של Milford Cubicle

אני משתמש כבר שנים ב-Windows 7 / 8 / 8.1 / 10, מספיקה לי כף יד אחת וגידמת כדי לספור את כמות הפעמים שהיה לי BSOD (זה קרה בדיוק 0 פעמים), אבל זה לא מונע מפנבואים של אפל לטעון שווינדוס לא יציבה.

 

לי יש BSOD קבוע אם אני ינסה להוציא את הUSB של הווייפי (tl wn722n) של המחשב (לא קורא עם שום דבר אחר). לא בטוח את הסיבה שזה קורה. למזלי אין לי צורך להוציא גם ככה. (יכול מאוד להיות שזה בגלל שזה עם מאריך או משהו עם הדרייבר של זה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ערכתי את ההודעה שלי שניה לפני שהגבת אז כנראה לא ראית את השינוי התכוונתי לדבר הקטן הזה

TL-WN722N-01.jpg 

לא יודע למה זה עושה לי BSOD אבל זה לא כזה משנה לי כי אני לא מוציא אותו גם ככה . בלינוקס זה לא מביא לי kernel panic רק בחלונות 7 אז יכול להיות זה הדרייבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משתמש כבר שנים ב- 7 / 8 / 8.1 / 10, מספיקה לי כף יד אחת וגידמת כדי לספור את כמות הפעמים שהיה לי BSOD (זה קרה בדיוק 0 פעמים), אבל זה לא מונע מפנבואים של לטעון שווינדוס לא יציבה.

 

לא טענתי אחרת, גם אני משתמש בחלונות במקביל. זה רק היה כתגובה לאמירה על כך שosx לא יציבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה פוסט מלא שגיאות. DDR4 יותר חסכוני מ- ולא להיפך, הסיבה למגבלת זכרון ה-RAM במחשבים היא בבקר שבחרה אפל ולא בגלל ש- לא תומך בזה, מצלמות יוקרתיות ממש לא משתמשות בכרטיסי SD אלא ב-CF, תקן לכרטיסים חיצוניים לא תומך לאחור בתושבת כרטיסי SD ועוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

באמצע ה-80 כשהמקינטוש כבש את עולם העיצוב היו לו: מערכת הפעלה מתקדמת מבוססת חלונות, עכבר, תוכנות גרפיות שעבדו רק על מק ומגוון פונטים יפים. היתרון נמשך גם שמיקרוסופט הכניסה ב-92~ את חלונות 3.1 והוסיפה עכבר. ב-1995, כשרכשתי מק "PowerPC 8500" נוצר מצב לא הגיוני: בשליש המחיר של המק יכולת לרכוש באותה עוצמה, עם 95 + אותן תוכנות גרפיות, ובעיקר להנות מההיצע השיתופי החינמי באינטרנט של תוכנות ומשחקים (אבל גם וירוסים). טכנאי המק המועטים עלו מן הסתם הרבה יותר כמו גם הציוד ההיקפי הנילוה. חברת "ידע" כמונופול מקומי נתנה שירות גרוע ויקר בטרוף. בוא נהיה מדוייקים: מאותה נקודה בדיוק, מעולם לא היה כל צידוק רציונלי לרכוש מחשב של , גם לא כשסטיב ג'ובס חזר עם האיי-מק המעוצבים, ועוד לא אמרנו מילה על תלת מימד ועריכת בכלים הנפוצים על כל הסיפריות שלהם. כמו לאייפון, לממשק ולמערכת ההפעלה המגניבה יש ערך מוסף קליל, אבל תמיד בהפרש העלויות ניתן היה להנות מחומרה או ציוד הייקפי עם ערך מוסף הרבה יותר משמעותי למעצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...