מקצוענות לכולם: אפל מציגה שיפוץ מאסיבי ל-MacBook Pro, והופכת אותו למחשב המרכזי שלה - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקצוענות לכולם: אפל מציגה שיפוץ מאסיבי ל-MacBook Pro, והופכת אותו למחשב המרכזי שלה


yonatan.mendelson

Recommended Posts

DDR3 בושה היום כולם גם האייפון אפילו שזה זיכרון אחר עובדים על 4 בקיצור השנה עמדו במקום גם רזולוציה נשארה אותו דבר מה ש הציגו השבוע עם המחשב טבלט שלהם יש לאפל מימה לחשוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפל עושים הכל הפוך , הם רוצים לחזור לצמיחה אבל משיקים את הפרו עם תג מחיר שלא רלוונטי ל90% מרוכשי המחשבים . ב 1200 דולר אתה יכול לקנות היום מפלצת במפרט שלא רואה את הפרו החדשים ממטר. מעבר לזה . הם לא מחדשים בקו של האייר שדווקא נמכרו לא רע .ואם כבר היה איזה שהוא כיוון לגידול במכירות היה יכול לבוא משם במידה והיו מוציאים מחשבי אייר עם מפרט סביר במחיר שווה לכל נפש. אבל היוהרה והיומרנות תהרוג את בסופו של דבר . מהפרו החדשים בטוח לא תבוא הישועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוהב את העיצוב של המקבוקים והבניה שלהם כאולטרבוק ממש טובה. אבל אני לא אוהב את המחיר לחומרה שהם מציעים (עד 2010 הם הציעו core2due במקבוקים שלהם). במחיר שהם מציאים אפשר לקנות גם לפטופ עם כרטיס מסך דיסקריטי שיתאים לרוב המשחקים וגם לבנות נייח טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפל לא מאמינים בכלום חוץ מבאלוהי הכסף ובזה שתמיד יהיה מי שישלם אלפי דולרים על מחשב שלא שווה את זה בשביל הפוזה. המקבוק אייר לא מעודכן כי הוא פשוט מיותר. למה למכור מכשיר קל ונייד במחיר הגיוני כשיש לך בקטלוג מכשיר קל ונייד יותר שעולה יותר? שיחקו אותה. האייר חסר משמעות באקלים של ימינו אז לא מעדכנים אותו וממשיכים למכור אותו עם מסך TN מיושן, בשביל שאנשים יקנו את המקבוק הקליל יותר שעולה כמה מאות דולרים יותר ובדרך יפרקו עוד כמה דולרים על דונגלים למיניהם כי למחשב יש חריץ יו אס בי אחד ויחיד. בנוסף, העלו את המחיר הבסיסי של הפרו במאות דולרים, והגימיק המטופש החדש שלהם עולה עוד 200 דולר. אם אפשר, למה לא? אני בטוח שזה מחשב מצויין, אבל אין לי כוונה לפלוט 3000 דולר למפרט ראוי. ב3000 דולר אני יכול ליסוע לאיסלנד לעשרה ימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פאנבוי של , חיכיתי בקוצר רוח לריפרש הזה, אבל וואלאק הגזמתם (בן אל תבורי) לא רק שהמפרט לא מהווה קפיצה גדולה (או קפיצה בכלל) עם יותר פיצ'רים שהוסרו מאשר שהתווספו. אפל הוסיפו חטא על פשע שהעלו ללא סיבה את כל המחירים של הפרו ב-200 דולר, והסירו את כל מה שהופך את המחשב הזה למגניב בדגם הכניסה. כלומר כדי לקבל 4 מחברי ת'אנדרבולט, מסך משני וסורק טביעת אצבע - אני אצטרך לשלם מעל 8000 שקלים, וגם זה במידה וקונים בארה"ב. במדינות אחרות המחירים שערורייתים אפילו יותר. עד כאן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

לא הכל נמדד בעוצמת עיבוד. ובכלל חצי מתעלמים משוק המשחקים למעט במובייל שלהם.

יש פה פשוט הרבה גימיקים חדשים, יש גם להתחשב בכמה דק המחשב וכמה איכותי המסך.

אז הם דופקים מחיר בשביל הEARLY ADOPTERS, שנה הבאה בטח ירדו המחירים ותצא גירסה יותר זולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...