האם אני יכול לשלוח לפטופ לארץ מארה"ב דרך FedEx/UPS וכאלה? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם אני יכול לשלוח לפטופ לארץ מארה"ב דרך FedEx/UPS וכאלה?


indicava_4_real

Recommended Posts

הי,

לא בטוח שזה הפורום הנכון לשאול את זה אבל ככה:

קניתי (לפטופ) דרך האינטרנט ושלחתי אותו לכתובת של חבר שגר בניו יורק. קיויתי שיהיה מי שיביא לי אותו לארץ אבל בינתיים לא הסתדר ואין לי יותר סבלנות.

אם אני מבקש מחבר שלי לשלוח לי אותו דרך חברה כמו FedEx/UPS וכדו' מה אצטרך לעשות ובפרט מה יצטרך לשלם כשיגיע לארץ?

חשוב לציין שמדובר בלפטופ מאוד יקר - איזור ה - $2500.

המון תודה מראש!

-indicava

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, 

מבחינת השלבים, זה מה שעלייך לעשות:

 

1. לבדוק באינטרנט או להתקשר ל-Fedex, UPS, EMS, DHL לבדוק את סוגי המשלוחים שלהם לארץ וכמה יעלה משלוח מבוטח בסכום של $2,500 לארץ. תיקח את מידות האריזה שבה תשלח את הלאפטופ ואת המשקל כי יבקשו ממך את מידות החבילה לחישוב המחיר. 

חשוב שתברר בדיוק עם כל חברה מה העמלות שהם לוקחים ועל מה. רק העמלות יגיעו למאות שקלים אז כדאי שתדע מראש.

לגביי איזו חברה לבחור, כולן טובות כולן בעיתיות, זה עניין של מזל. תבחר לפי זו שתציע לך את התמורה הכי טובה בשבילך במחיר הנמוך ביותר.

 

2. אם אתה שולח עם חברת שילוח הם יבקשו הצהרת מחיר ואולי גם קבלות. כל חבילה שנשלחת בדואר שליחים תמיד עוברת במכס אז תחוייב במיסים לפי אחוז המיסים הקבוע ברשימה כאן שנכון להיום הוא 17$ גם מעל $1,000.

אם אתה מצהיר הצהרת אמת שזה מה שמומלץ, אז תוסיף קבלות בשביל לזרז את תהליך השחרור מהמכס והקטנת הסיכוי שהם יחליטו שהלאפטופ שלך שווה עוד יותר מהמחיר המוצהר.

אם אתה מחליט לנסות לעבוד עליהם ולהגיד שעלה למשל, רק $1,100 וכשזה מגיע לארץ ועובר במכס, במכס יבדקו ויגלו שהצהרת הצהרת שקר, תחוייב במיסים כפולים כקנס וחברת השילוח תחייב אותך בעמלות נוספות על עיקוב החבילה במכס (עוד כמה מאות שקלים).  

 

רק המיסים זה $425, תשקול למצוא דיל של טיסה לניו יורק ב-$800-$900 ולבקר את החבר לכמה ימים ולחזור עם הלאפטופ בלי האריזה המקורית כמובן שייראה משומש ;)

 

בהצלחה :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...