פנגו חייבו אותי על שירות שטענו שהסכמתי לו טלפונית למרות שלא הסכמתי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פנגו חייבו אותי על שירות שטענו שהסכמתי לו טלפונית למרות שלא הסכמתי


Sargon

Recommended Posts

בדקתי את בחשבון בנק את ההוצאות באשראי וראיתי חיוב של 4.90 מפנגו. ידעתי שזה לא הגיוני כי באותו הזמן היה לי חניה בחניון מהעבודה ולא הייתי צריך לשלם על חניה בכחול לבן.

בקצרה... פניתי לאמון הציבור(לא פניתי ישירות לפנגו כי בעקבות שינוי בתנאי השימוש נדרש ממני להירשם מחדש רק בשביל ליצור איתם קשר).

הסברתי בתלונה לאמון הציבור שהמוכרת של פנגו התקשרה אליי שלושה פעמים ובכל השלושה פעמים סירבתי לקבל את השירות.

בסוף הם הוסיפו אותי לשירות למרות שסיברתי וחייבו אותי.

בתגובה פנגו אמרו שכן הסכמתי טלפונית לשירות אבל משיקולים חוקיים הם יזכו אותי בגלל שאין להם דרך להוכיח אני מניח?

בקיצור סוכם שיזכו אותי למרות שלא הודו שכפו עליי שירות של הסכמתי אליו לא במילולי, לא בכתב ולא באתר שלהם.

הם כתבו לאמון הציבור שהתקשרו אליי ולא תפסו אותי כדי להסדיר את הזיכוי. בשביל מה הם צריכים להתקשר אליי? לקחת כסף הם יודעים אבל לזכות אותי צריך פרוצדורה מההפטרה?

התקשרתי לשירות לקוחות שלהם ושם נאמר שלא יכולים לזכות אותי כי רשום שהסכמתי בטלפון. בנוסף נודע לי שאחריי כל התלונה שלי באמון הציבור הם אפילו לא ניתקו אותי מהשירות... כלומר ייתכן והם יחיבו אותי בנוסף כי לא התשקרתי לנתק את השירות שנכפה אליי. הנחתי שזה מובן שאני לא רוצה את השירות לפי התלונה.

 

מה שהכי מכעיס אותי שכל המדינה מסתמכת על פנגו ואין אפשרות לשלם את החניה בכחול לבן בצורה אחרת. כלומר באופן לא רישמי המדינה מאפשרת לפנגו להיות בעלת המונופול על תשלומים בכחול לבן? מדחנים אי אפשר לדבר בכלל... יש מקומות שאין מדחנים גם אם תסע קילומטרים...

 

מה אתם חושבים?

אני יודע שפנגו זה נוח והכל, אבל בכל זאת... מעצבן אותי הרמאות והגזל הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה... לא שמתי לב שלא הסברתי טוב...

 

הכוונה היא שירות חודשי נוסף. לא קשור לחניה. זה שירות חודשי שאומר לך אם החניה שלך עומדת להסתיים. אתה משלם 4.90 כל חודש בלי קשר לאם חנית או לא.

זה תשלום חודשי שלא קשור לשתלום על החניות עצמן.

לא רציתי את השירות הזה וכפו אותו עליי.

לא התלוננתי על שחיבו אותי על זמן שחניתי בכחול לבן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
ציטוט של Sargon

בדקתי את בחשבון בנק את ההוצאות באשראי וראיתי חיוב של 4.90 מפנגו. ידעתי שזה לא הגיוני כי באותו הזמן היה לי חניה בחניון מהעבודה ולא הייתי צריך לשלם על חניה בכחול לבן.

בקצרה... פניתי לאמון הציבור(לא פניתי ישירות לפנגו כי בעקבות שינוי בתנאי השימוש נדרש ממני להירשם מחדש רק בשביל ליצור איתם קשר).

הסברתי בתלונה לאמון הציבור שהמוכרת של פנגו התקשרה אליי שלושה פעמים ובכל השלושה פעמים סירבתי לקבל את השירות.

בסוף הם הוסיפו אותי לשירות למרות שסיברתי וחייבו אותי.

בתגובה פנגו אמרו שכן הסכמתי טלפונית לשירות אבל משיקולים חוקיים הם יזכו אותי בגלל שאין להם דרך להוכיח אני מניח?

בקיצור סוכם שיזכו אותי למרות שלא הודו שכפו עליי שירות של הסכמתי אליו לא במילולי, לא בכתב ולא באתר שלהם.

הם כתבו לאמון הציבור שהתקשרו אליי ולא תפסו אותי כדי להסדיר את הזיכוי. בשביל מה הם צריכים להתקשר אליי? לקחת כסף הם יודעים אבל לזכות אותי צריך פרוצדורה מההפטרה?

התקשרתי לשירות לקוחות שלהם ושם נאמר שלא יכולים לזכות אותי כי רשום שהסכמתי בטלפון. בנוסף נודע לי שאחריי כל התלונה שלי באמון הציבור הם אפילו לא ניתקו אותי מהשירות... כלומר ייתכן והם יחיבו אותי בנוסף כי לא התשקרתי לנתק את השירות שנכפה אליי. הנחתי שזה מובן שאני לא רוצה את השירות לפי התלונה.

 

מה שהכי מכעיס אותי שכל המדינה מסתמכת על פנגו ואין אפשרות לשלם את החניה בכחול לבן בצורה אחרת. כלומר באופן לא רישמי המדינה מאפשרת לפנגו להיות בעלת המונופול על תשלומים בכחול לבן? מדחנים אי אפשר לדבר בכלל... יש מקומות שאין מדחנים גם אם תסע קילומטרים...

 

מה אתם חושבים?

אני יודע שפנגו זה נוח והכל, אבל בכל זאת... מעצבן אותי הרמאות והגזל הזה.

 

תדאג שיספקו הקלטה..?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר החזירו לי את הכסף וטענו שבהקלטה הסכמתי אבל אני בטוח שלא הסכמתי.

יכול להיות שאמרתי "אוקיי" רק בשביל לאשר שהבנתי מה שנאמר אבל בסוף השיחה אמרתי שאני לא מעוניין.

עברתי לCELO PARK בנתיים.

EASY PARK עולה איזה 63 שקל רק המכשיר הזה והרבה פחות נוח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...