בעיה מוזרה במעבד ובכרטיס מסך לאחר הפסקת חשמל. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה מוזרה במעבד ובכרטיס מסך לאחר הפסקת חשמל.


sayroni

Recommended Posts

לפני כמה שעות אחדות הייתה לי הפסקת חשמל ברחוב שבו אני גר, המחשב כבה בפתאומיות.

לאחר מכן , המעבד והכרטיס הגרפי שלי פעלו באופן מוזרה מאוד.

 

המעבד שלי - 6700K והכרטיס הגרפי gtx 980 ti .יש לי גם קירור נוזלי 110hi לפני ההפסקת חשמל הכל היה בסדר. עכשיו לפי התוכנה Corsair link הטמפרטורת צלסיוס של המעבד היא "70-80" מעלות מה שלא הגיוני בכלל, כי כאשר אני מניח את היד שלי מעל המאווררים של הקירור הנוזלי המעבד לא חם בכלל. המאווררים מסתובבים במהירות של 2340 rpm ולא משנה איזה מוד אני משנה בתוכנה הם לא מפסיקים להסתובב כאילו המעבד שלי "במאמץ גבוה" למרות שהוא בכלל אמור להיות על איידל כי אני לא נכנסתי לשום משחק או תוכנה שתצטרך כוח עיבוד גדול. בנוסף שניסיתי להיכנס למשחק קל, יש ירידות fps חריגות מ60 פתאום ל6-7 FPS. הלכתי לתוכנה afterburner וראיתי שגם הכרטיס הגרפי שלי לא עובד כשורה. 135 בcore clock ו10% בpower. למרות שהמחשב מזהה שהמעלות של הכרטיס הגרפי נמוכות 30-40 מעלות לפי התוכנה.

 

למישהו יש הצעות? אולי איך לבדוק את כל הרכיבים במחשב? לנסות להיכנס ללוח אם לביוס לאתחל את כל הכניסה של הרכיבים , לפרק ולהרכיב מחדש את המחשב כדי שהוא יזהה? מה לעשות אני באמת מנסה להבין. הלוח אם שלי הוא 170z krait של MSI.

 

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו הכרטיס מסך בסדר. הבעיה זה המעבד והמאווררים שלו. יש לי 110hi נוזלי ויש לי תחושה שיכול להיות שהחיישנים שלו נדפקו לגמרי.. אבל אני לא מצליח לאתר את הבעיה רק אני יודע שמשהו שקשור למעבד שלי שגורם גם למחשב שלי לעבוד נורא איטי וגם "המאמץ יתר" הפקטיבי הזה גורם לי לחשוד שזאת בעיה שנובעת מהחיישנים שלו.

 

הפתרונות שאני חושב עליהם בנתיים:

 

1. להתקין מחדש את הדרייברים של המעבד וh110.

 

2. לבדוק אם זאת בעיה בווינדוס ולעשות עידכונים.

 

3. לנקות cmos של הלוח אם? אין לי מושג איך עושים את זה אבל הבנתי שזה ממש מחזיר את הלוח אם שלי כמו שהוא הגיע בפעם הראשונה. צריך להרים את הבטרייה או עם יש ג'מבר אז להרים אותו , או כפתור. אני לא יודע מה יש ללוח אם שלי.

 

4. לנסות לחבר ולנתק את הקירור הנוזלי מהמעבד בנוסף גם להוציא את המעבד עצמו ולהחזיר הכל בחזרה?. זה אומר שאני ממש צריך לפרק את המחשב מה שייקח לי קצת זמן כי אף פעם לא עשיתי את זה ואני פוחד להרוס משהו.

 

למישהו יש עוד הצעות הפתרונות שהצעתי בכלל טובים ?..

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...